Käyttääkö kukaan tätä säännöllisesti, joka päivä? Itse joudun käyttämään monien allergioiden takia allergialääkitystä vuoden ympäri, sopisiko tämä sellaiseen käyttöön?
Benadryl 8mg
5
5089
Vastaukset
- kokeile.
kokeile paloeruokavaliota
- pillerirasia
Käytän säännöllisesti kun allergiakausi on pahimmillaan ja muulloin tarpeen mukaan. Lääkärit yrittää saada käyttämään jotain muuta, koska heidän mielestään olisi helpompaa ottaa joka päivä varmuuden vuoksi jokin näistä 24h vaikuttavista pillereistä kuin tällainen nopea, jonka voi ottaa oikeasti vain tarvittaessa.
Kannattaa kokeilla toimiiko tämä lääke sinulle hyvin ja jos toimii, niin sitten vaan käyttämään. Minulle on toiminut jo ties kuinka kauan. - ihan oma valintas o
Allergiat ovat elimistön immuunijärjestelmän ylireagointia vieraisiin aineisiin, jonka todellinen syy voi olla kelvoton ruokavalio joka pitää hälytystilaa yllä kehossa. Kun elimistön pommittaminen väärällä ravinnolla lopetetaan, myös immuunijärjestelmä rauhoittuu.
Kannattaa perehtyä aiheeseen, sillä voit päästä kaikista allergioista eroon vain muuttamalla ruokavaliotasi.- Anonyymi
Puhut täyttä sontaa. Vaikka en söisi yhtään mitään olen allergian kourissa..mieti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut täyttä sontaa. Vaikka en söisi yhtään mitään olen allergian kourissa..mieti
Aina ei ymmärrä näitä oman ruokavalionsa heiluttajia.
Bemadryl toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984