Sandö, Parainen

tärkeintä on...

Toverini puhui, että tuolla on hienot hiekkarannat ja kauniina päivinä paljon veneitä. Tarkoitan Pensarin pohj.puolella olevaa Sandö-nimistä saarta. Joku varmaan tietää; paikka on kai jompikumpi noista kaakonpuoleisista lahdista, tai kumpikin?

Saako 1m syväyksisen paatin rantaan, taikka ainakin ankkuriin lähelle rantaa ja kahlaa loput? Onko nuotiopaikkaa, ehkä puucee? Mitä muuta? Kiitos!

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/paikannimihaku.html?map.x=311&map.y=264&e=229418&n=6680606&scale=40000&tool=siirra&styles=normal&lang=fi&tool=siirra&lang=fi

8

8056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sändöö on monia

Mahdatko ny tarkoittaa oikeaa saarta?

• nauvostoliittolainen

Suurimman osan kaudesta on maihinnousukielto biitseillä. Metrin syväyksellä et pääse lähellekkään.

• tärkeintä

No niinpäs näyttää olevan, luonnonsuojelualueita! Miksiköhän? Entäs muita tällaisia (uima)paikkoja alueella, sanotaan Turku - Kemiö - Houtskär?

Tiedän itse Iso-Kuusisen, Vepsän, joitain kunnallisia... (Kemiön Sandö, Kråkskär ja Fårö ovat jo vähän kaukana)

• Eräs Sandö
      • tärkein

Ei toi, vaikka on myös mukava paikka, vaikkei siinä oikein yövytä . Kyllä se on mun alkup. linkkini Sandö mitä tarkoitin.

• regqrgg

Paraisten kalkin (mikä lie nykyään) omistama ranta on Sanholmin pikkusaaresta suoraan pohjoiseen kahden yksityisrannan välissä. Mereltä jos lähestyy, niin näkee kaksi kylttiä, joiden välissä jokamiehen oikeuksilla varustettu ranta on.

• tärkeä

Kiitos!! Sepä se varmaan on. Pitää varmaan kiviä varoa lähestyessä.. Tuonne pyyhällämme heti kuhan piitsikelit tulle taas tänne!

• kapula
        tärkeä kirjoitti:

Kiitos!! Sepä se varmaan on. Pitää varmaan kiviä varoa lähestyessä.. Tuonne pyyhällämme heti kuhan piitsikelit tulle taas tänne!

Miten onnistui Sandössä käynti? Onko se jokamiehen ranta leveäkin, vai kapea kaista pihapiirien välissä?

Etelämpänä, Helsingholmista itään on myös Samdö, joka kuuluu kansallispuistoon. Suosittu uimapaikka sekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1673
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1093
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      436
      1070
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1013
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      720
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe