Actiwin MMBG AG - varokaa huijausta!

Actiwin iso huijaus

Sain puhelinmyyjältä soiton, jossa lähetettäisiin ilmainen näyte Actiwin-merkkistä vihreä tee -kapselia painonhallintaan. Kuukauden näyte postikulujen hinnalla. Jatkossa asiakassuhde olisi jatkunut säännöllisellä 35 euron hintaisella tuotepaketilla per kk.

Tänään peruin ennalta suunnitellusti tilaukseni. Kuulemani mukaan päivän myöhässä, koska eilen, sunnuntaina, on lähteny minulle uusi tuotepaketti, jonka hinta on nyt sitten sen 35 vitosen postit. "Asiakaspalvelija" ilmoitti heti alkuun, että "viikko sitten on tullut uusi EU-direktiivi, jonka mukaan tuotetta ei saa enää palauttaa". TÄH? Ensimmäisenkin laskun takana lukee ehdoissa, että palautusaika on 14 vuorokautta tuotteen saapumisesta. Ja että vaikka palauttaisinkin, niin postikulut pitää itse maksaa. Mistä lähtien asiakaspalautuksen postikulut on pitänyt itse maksaa?

Eli tuote, joka ei ole minulle vielä edes tullut, pitää maksaa, sitä ei saa palauttaa, ja vaikka palauttaisinkin, niin pitää maksaa vielä lisäksi yhden postikulut.

Lisämausteena tuotteesta sellainen havainto, että missään ei ole mainintaa, miten se on tutkittu. Ja missä se on tutkittu. Eikä myyjä osannut muuta väittää kuin että on tutkittu. Jos tuote on tutkittu ja hyväksi havaittu, valmistajaa painaa sen tiedon 100-prosenttisella varmuudella paketin kylkeen. Näin on kaikissa päivänvalon kestävissä tuotteitta.

Lopuksi: Älkää menkö tähän hämyyn! Minulle tuli tästä ummetus muutaman päivän käytön jälkeen. Loput jäi syömättä, kun huomasin, ettei mitään tutkimusmainintoja ole edes tuote-esitteessä. Eroon et sopimuksesta pääse muuta kuin maksamalla paskasta ylimääräistä.

67

3513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaijuli

      Tilasin saman puhelinsoitolla. Eka erä tuli ja etsin netistä siitä jotain tietoja, esim käyttäjäkokemuksia, mutta mitään ei löytynyt. Soitin sinne ja halusin lopettaa, se jäi niin, että sain syyskuuhun asti aikaa miettiä ja kokeilla ainetta ja soittaa sitten uudemman kerran jos edelleen haluan lopettaa. En ole vielä edes aloittanut syömään niitä, arveluttaa, kun siitä ei löydy mitään tietoja. Sieltä sanottiin, että on niin uusi juttu, ettei ole vielä nettisivuja, mutta tulossa on.

      Toivottavasti saan sen sitten aikanaan lopetettua.

    • Huijattu?

      Paketti tuli viikko sitten ja rupesin samantien etsimään käyttökokemuksia netistä ennenkun uskaltaa yhtäkään syömään ( ummetus jo pelkästä paketin näkemisestä ) - ei löytynyt - paitsi nimenomaan näitä huijausjuttuja ja joku ystävällinen henkilö ilmoitti jossain sähköpostiosoitteen ( sellaista ei löydä mistään laskusta eikä paketista ) jonka kautta voi lopettaa tilauksen joten samantien viestiä sinne ja seuraavana päivänä vastauksena että sopimus on irtisanottu. Yllättävän helposti pääsin eroon.. jos pääsin, odotellaan nyt vielä jos joku jälkiperintälasku tms yllättää..

      • oihcb

        Onko sinulla vielä se sähköpostiosoite kun ole yrittänyt soittaa ja perua mutta ei vastata :( voisitko lähettää sen minulle [email protected]


      • Ansku72

        Moikka!
        Voitko laittaa sen s.postiosoitteen, että minäkin voisin perua kyseisen "tilauksen"? Kiitos


      • Appu57

        Minä juuri irtisanoin tilaukseni. Googleen vaan www.mmbg.ch , niin siitä löytyy irtisanomis lomake. Asiakasnumero ja postinumero ja sähköpostiosoite siihen. Yritin ilman sp- osoitetta, muttei hyväksynyt. Samantien tuli automaattiviesti omaan s-postiin ,että käsitellään mahd. pian.


      • exasiakas2225799

        Samaa allekirjoitan ei juuri paskempia "asiakaspalvelu"sivustoja ole missään tavannut ja toivottavasti kukaan ei tilaa tai erehdy"" ilmaiseen"" näytteeseen milloinkaan.
        jonotus aika oli kohtuullinen 16 min.


      • actiwinhuijattu69

        Fiksuna ihmisenä revin sen laskun, kun olin sen maksanut (toinen satsi siis tuli kun unohdin irtisanoa), niin mistäs minä nyt repäsen sen asiakasnumeron?


      • HuijattuMalla

        Meille tuli yksi ilmaislähetys ja sitten yksi maksettu lähetys, jonka maksoin eräpäivänä 5.5. Samana päivänä soitin asiakaspalveluun (ensin koetin asiakasnumerolla heidän nettisivuiltaan ja asiakasnumero oli tuntematon) ja peruin koko tilauksen ja tämä onnistui vaivatta. No, tänään 15.5 tuli uusi paketti vaikka oli peruttu koko tilaus. Soitin taas asiakaspalveluun ilmoittaakseni että tilaushan on peruttu. Mieshenkilö vastasi ja kertoi etten ollut edellistä pakettia peruuttanut viimeiseen peruutuspäivään mennessä, eli 4.5. Kysyin, että mistä minä sen peruutuspäivän nään, niin kuulemma ilmaispaketin ja ensimmäisen laskun mukana pitäisi laskussa näkyä. Kerroin, että ilmaispaketin laskussa on, mutta ei tässä maksetussa. Ei mennyt jakeluun. Kysyin, että jos olisin jatkossa tilannut tätä, mistä tiedän, että milloin pitäisi perua, niin kuulemma se on joko 4. tai suunnilleen 10. päivä.OK? siis miten???? ja mikä määrittää????....no, eli omani olisi pitänyt perua siis 4.5.....Sanoin, että paketti on lähtenyt 8.5. ja peruin koko tilauksen 5.5. Miksi ei peruutus kerennyt? Hän ei halunnut kanssani jatka enää keskustelua. Kysyin, että mihin voin reklamoida? Vastaus oli että mihin vaan, valitse itse. Kysyin, että eikö teillä ole erillistä reklamaationumeroa tai paikkaa ja vastaus oli että ei ole. Kiitos ja Näkemiin. Nyt minulla on käyrät korkeella ja lähtee reklamaatio kirjeen kera laskun takana olevaan osoitteeseen ja jos se ei auta niin sitten vien asian kuluttajasuojaan.


      • actiwinhuijattu69

        Oliskohan tänne mahollista jollakin laittaa sitä asiakaspalvelun numeroa?? Kiitos jo etukäteen!


      • ActiwinAktilose

        Kysymyksessä hollantilainen yhtiö.
        Yritys ei vastaa puhelimeen kun haluan peruuttaa tilauksen. Ilmeisesti yhtiö keräsi näin oudolla tavalla asiakaskunnan, että pääsi laskuttamaan.
        Erittäin asiakasnegatiivinen yhtiö, kerää maksuja ja lähettelee tuotteita vaikka peruutus on tehty paketin mukana.
        Sitten kun asiakas palauttaa tuotteen avaamattomana, tulee lasku 34,90 lisättynä viivästysmaksulla. Nyt vastataan puhelimeen mutta et saa mitätöityä laskua, et sitten millään.
        Nyt vaan tekemään kuluttajansuoja-asiamiehelle valituksia yhtiön toiminnasta.
        as.palvelun numero on 09-31585600


      • ActiWin

        Moi,paketti tuli tänään ja sielä on kaikki tietot siis laskussa.Tuotteen markkinoija Suomessa on:
        Talking People Finland Oy,PL156,00511 Helsinki,Finland,Y-tunnus:231958-7 ja asiakaspalvelu puh.nr on 09-31585600 avoinna arkipäivisin klo9:00-16:00


    • syömällä.

      No painoa EI hallita millään pillerillä, vaan syömälä oikein.

    • äärrr

      Saisko sen sähköpostiosoitteen?? Typerää laittaa viimeinen peruutuspäivä sunnuntaille kun ei ole edes asiakaspalvelu auki!

    • epätoivoinen

      Sama ongelma, tänään viimeinen peruutuspäivä ja asiakaspalvelu ei ole auki. Tällaisen sähköpostiosoitteen kaivelin netistä joltain keskustelupalstalta: [email protected]. En tiedä toimiiko mutta ite ainaki pistin viestiä.

      • Kesä2014

        Uudenkin EU-direktiivin mukaan asiakas saa palauttaa tilaamansa tuotteen, hänen tulee vain ilmoittaa palautuksesta myyjälle. Asiakas voi joutua itse myös maksamaan postimaksun. Alla tietoa lain muutoksesta.

        Lähde: http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/eulaki heikentaa suomalaisten verkkokauppaasiakkaiden palautusoikeutta/a965631

        "Kesäkuun 13. päivä voimaan astuva EU-säädös poistaa automaattisen etäkaupankäynnin palautusoikeuden. Jatkossa kauppias voi yhä tarjota maksutonta palautusoikeutta, mutta asiakas ei voi olettaa asioiden toimivan enää samalla tavalla. Ennen kauppoja kannattaa tarkistaa, kuka maksaa tavaran palauttamisesta koituvat postimaksut.

        Uusien säännösten myötä asiakkaan on aina ilmoitettava palautuksesta ja kaupan peruutuksesta myyjälle kahden viikon kuluessa sen vastaanottamisesta. Sen lisäksi hänellä on toiset kaksi viikkoa aikaa palauttaa tavara. Tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen ei riitä peruutukseksi."


      • Kesä2014
        Kesä2014 kirjoitti:

        Uudenkin EU-direktiivin mukaan asiakas saa palauttaa tilaamansa tuotteen, hänen tulee vain ilmoittaa palautuksesta myyjälle. Asiakas voi joutua itse myös maksamaan postimaksun. Alla tietoa lain muutoksesta.

        Lähde: http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/eulaki heikentaa suomalaisten verkkokauppaasiakkaiden palautusoikeutta/a965631

        "Kesäkuun 13. päivä voimaan astuva EU-säädös poistaa automaattisen etäkaupankäynnin palautusoikeuden. Jatkossa kauppias voi yhä tarjota maksutonta palautusoikeutta, mutta asiakas ei voi olettaa asioiden toimivan enää samalla tavalla. Ennen kauppoja kannattaa tarkistaa, kuka maksaa tavaran palauttamisesta koituvat postimaksut.

        Uusien säännösten myötä asiakkaan on aina ilmoitettava palautuksesta ja kaupan peruutuksesta myyjälle kahden viikon kuluessa sen vastaanottamisesta. Sen lisäksi hänellä on toiset kaksi viikkoa aikaa palauttaa tavara. Tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen ei riitä peruutukseksi."

        Tässä lisää tietoa direktiivistä:

        Lähde:
        http://www.myyverkossa.fi/2014/05/verkkokauppojen-uudet-ehdot.html

        Peruuttaminen

        Kuluttajan ei edelleenkään tarvitse kertoa tai perustella peruuttamisen syytä. Kuluttajan tulee kuitenkin itse aktiivisesti aloittaa peruuttamiseen liittyvä prosessi 14 päivän kuluessa tuotteiden tai viimeisen toimituksen vastaanottamisesta.

        Peruuttamisen tekemiseen vaaditaan minimissään vastaanottajan nimi ja yhteystiedot (eli verkkokauppiaan tiedot), kuluttajan ilmoitus halusta peruuttaa sopimus/tilaus, tilauksen tiedot (tilauspäivä, tilauksen vastaanottopäivä), tilaajan nimi ja yhteystiedot sekä päiväys.

        Peruuttaminen voidaan tehdä kaupan tarjoamalla peruutuslomakkeella tai jollain muulla vastaavalla tavalla.
        Tilauksen peruuttaminen pitää olla mahdollista selkeällä tavalla. Voit tarjota peruutuslomaketta tai jotain muuta vastaavaa tapaa.
        Kerro mitä tietoja peruutusta tehtäessä vaaditaan.
        Kerro millä toimitustavalla palauttaminen voidaan tehdä
        Jos tarjoat myös muita palautuksen toimitustapoja, kerro niiden mahdolliset kustannukset.
        Kerro onko peruuttaminen ja palauttaminen ilmaista vai maksullista
        Kerro mahdolliset rajoitukset peruutuksiin liittyen (KSL 6 luku 16 §)


        Palauttaminen

        Aiemmin voimassa ollut kuluttajan lakisääteinen palautusoikeus maksutta poistuu. Ehtona jatkossa kuitenkin on se, että verkkokaupan ennakkotiedoissa palautuskulut on selkeästi kuvattu.

        Tilauksen tai tuotteiden palauttaminen tulee tehdä viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen lähettämisestä. Peruutusilmoituksessa voidaan käyttää uudessa laissa mainittua peruutuslomaketta, mutta muukin tapa käy.

        Palauttamiseen liittyvistä kuluista vastaa kauppias, ellei palautuksen kustannuksista ole ennakkotiedoissa kerrottu. Mikäli aiot ottaa käyttöön palautuskustannukset, muista siis kertoa niistä selkeästi (mm. kustannukset, sallitut palautustavat) ja näkyvästi ja tätäkään asiaa ei kannata haudata toimitusehtotekstien syövereihin.
        Jos ryhdyt veloittamaan palautuksista, kerro kustannukset selkeästi.
        Kuvaa toimintamalli palautusten tekemiselle.
        Tee palautusprosessi helpoksi, äläkä tarkoituksellisesti vaikeuta sitä monimutkaisilla tavoilla ja dokumenteilla.


      • MLK1

        MINULLE EI AINAKAAN VASTATTU SUOMI@WESTERFIELD-OSOITTEESTA MITÄÄN!


      • ayk64
        MLK1 kirjoitti:

        MINULLE EI AINAKAAN VASTATTU SUOMI@WESTERFIELD-OSOITTEESTA MITÄÄN!

        www.mmbg.ch (laskussa oleva osoite), siellä voi irtisanoa sopimuksen. Ainakin itse sain sen sieltä tehtyä, ei kylläkään lähetyksen jälkeen ilmoittanut mitään kuittausta lähetyksen onnistumisesta mutta odottelempa kuuluuko firmasta enään mitään...


      • ioana

        1416 Sain myös ilmaisen kokeiluerän 11.3.15 en myöskään uskalla kokeilla ,ja yritin soittaa asiakaspalvelu numeroon peruakseni seuraavat lähetykset ,mutta automaatti vastaa aukioloajan jona myös soitin useamman kerran eikä kukaan vastaa ! sen jälkeen löysin näiltä keskustelusivuilta sähköposti osoitteen [email protected] .sieltä tuli vastaus ,josta ei pirukaan ota selvää , ehkä yritän vielä soittaa jos joku vastais kun pitäis olla asiakaspalvelu auki 9,30-16,30 älkää kukaan enää menkö lankaan !!!!


      • EEVELI
        MLK1 kirjoitti:

        MINULLE EI AINAKAAN VASTATTU SUOMI@WESTERFIELD-OSOITTEESTA MITÄÄN!

        wwww.mmbg.ch
        Kokeile toimiiko


      • pimpampom
        MLK1 kirjoitti:

        MINULLE EI AINAKAAN VASTATTU SUOMI@WESTERFIELD-OSOITTEESTA MITÄÄN!

        yritin tänään lähettää s-postin ko. osoitteeseen, mutta pomppasi takaisin


    • Mä vaan

      On kyllä varsinaista pakkomyyntiä!

      En tiedä onko tuote hyvä, en ole ottanut edes käyttöön. Kai niitä täytyy kokeilla (ummetusta oli jollekin tullut) kun nyt on maksettavana 40 euron lasku. Muistutusmaksua on 5 euroa.

    • AML

      Westerfieldin asiakaspalvelun puhelinnumero on (tällä hetkellä) 0932961446 ja palvelee arkisin 9.30 - 16.30. Odotusaikani oli 8 minuuttia. Peruutus onnistui, vaikka ystävällinen asiakaspalvelija yrittikin kaupata tilalle muita tuotteita. Asiointi onnistui myös ilman asiakasnumeroa.

      • jeeeeeeeeeeee

        Hyvin toimi numero. Sain peruttua Actiwin tilaukseni. Ei vihreää teemössöä enää, ( luulin ja kuulin ostaessani että tuote oli actiwia...:)


      • MLK1

        HEI
        TÄLLÄ HETKELLÄ - MAALISKUUSSA 2015 - FIRMA LÄHETTÄÄ ACTI WIN PUHELINKOKEILUTILAUKSISTA PAPERIKIRJEEN KOTIIN. SIINÄ ILMOITETAAN, ETTÄ TUOTE TULEE 2 VIIKON SISÄLLÄ, KIRJEESSÄ ON ASIAKASNRO JA VAIN PUH.NRO, JOSTA TUOTTEEN VOI PERUUTTAA.
        SUURIN OSA VARMAANKIN HEITTÄÄ TÄLLAISEN KIRJEEN ROSKIIN.
        ITSELLENI TUOTE EI TULLUT 2 VIIKOSSA, JOLLOIN SOITIN ASIAKASPALVELUUN JONOTTAEN YLI PUOLI TUNTIA JA PELÄTEN, ETTÄ MINUN TÄLLÄ TYYLILLÄ ON TILATTAVA HETI MYÖS TOINEN ERÄ
        KUN TUOTE SITTEN TULI, SIINÄ EI OLLUTKAAN MINKÄÄNLAISIA TIETOJA PERUUTUKSESTA, EI ASIAKASNUMEROA, EI PUH.NROA. EI TUOTESELOSTETTA, EI MITÄÄN SUOMEN KIELELLÄ.
        ELI MILLÄ PERUUTAT, JOS ALKUPERÄINEN KIRJE ON JO ROSKISSA? HUIJAUSTA SIIS!!!!
        ITSELLÄNI KIRJE OLI TALLELLA JA TAAS YLI PUOLI TUNTIA JONOTTANEENA SAIN TILAUKSEN JA KOKO OSALLISUUTENI PERUTTUA.
        TOSIN PUH.MYYJÄ KERTOI, ETTÄ TILAUKSEENI KUULUISI KAKSI, TÄYSIN ILMAISTA KOKEILUTUOTETTA, JOTKA TULISIVAT KAHDEN VIIKON VÄLEIN. ASIAKASPALVELUSSA TÄLLAISESTA EI TIEDETTY MITÄÄN VAAN ILMOITETTIIN, ETTÄ MINÄ SEKOITAN TILAUKSEN JOHONKIN TOISEEN.
        TOIVON TODELLAKIN, ETTÄ TÄMÄN JÄLKEEN EN KO FIRMAN KANSSA JOUDU TEKEMISIIN!


      • HUUTAJA123

        kUN NYT HUUTAMAAN RUPESIT NIIN EIKÖ KENELLEKKÄÄN KÄYNYT MIELESSÄ TEHDÄ KULUTUSSUOJAAN ILMOITUS KYSEISESTÄ FIRMASTA?
        kYLLÄ ON SUOMALAISET TYPERIÄ JOS USKOVAT ETTÄ JOKU LITKU TAI PILLERI MUKA LAIHDUTTAA.


      • tilaaja

        Sain minäkin 446loppuisesta numerosta peruttua tuotteen. Yritin eilen ja tänään soittaa 600loppuiseen numeroon joka mainitaan laskussa, se numero kertoi jonottamisen jälkeen, siellä olevan jotain häikkää. Onneksi tulin tänne lukemaan näitä kommentteja ja löysin tän 446loppuisen numeron johon soitin ja sain yhteyden. Kiitos numeron laittajalle.


    • Vielä yksi

      Ihan samoja fiiliksiä. PYSYKÄÄ KAUKANA TÄSTÄ TUOTTEESTA JA FIRMASTA!
      Itse onnistuin palauttamaan tuotteet, koska posti löysi tälle firmalle palautussopimuksen vielä heinäkuussa. Ja saamassani pakkauksessa oli palautusohjeet! Sen jälkeen sain laskun kaikista palauttamistani tuotteista. Soitin ja minulle vastattiin, että eivät ole saaneet palautuksia, koska heillä ei ole sopimusta yms. yms. ja laki on muuttunut, eikä minulla ole enää palautusoikeutta yms. yms. Suivaantuneena omasta tyhmyydestäni maksoin laskun syyskuussa ja ajattelin olla tulevaisuudessa tarkempi näiden huijareiden kanssa. Ja yllätys, yllätys: TULI PERINTÄLASKU!!! Nyt alkaa sen kanssa setviminen...
      Tässä kaverit vetää hyväuskoisilta hyvät hynät täysin tyhjästä! Tarkkaillaan tilannetta ja harkitaan ryhmäkannetta.

      • Huijausta

        Silkkaa pakkomyyntiä ja huijausta.
        Eikä tilausvahvistuksia varmaankaan kukaan ole saanut?

        Käräjiä käydään


    • kyllästynyt

      Mitä voi tehdä?

      Olen peruuttanut kaikki tilaukseni Suomi-Westerfield firmalta;

      Olen saanut ko. firmalta ginseng-tuotteen, jonka olen palauttanut postin välityksellä , mutta maksoin laskun 1.10.2014 kaikesta huolimatta numero ----(huom. eri numero), 17€ tuote, 4.95 postitus sekä 5 € muistutus yhteensä 26.95€, koska epäilin heidän väittävän palautuksen tulleen liian myöhään!!!

      Nyt kun en maksanut heidän uutta laskuaan palautetusta ja maksetusta tuotteesta, tuli PERINTÄTOIMISTON lasku puolta kalliimpana.
      Kuluttaja-asiamies sanoo etttei voi auttaa koska on EU:n ulkopuolinen firma!

      Onko kokemuksia mitä pitäisi tehdä???

      • samassa jamassa

        Meille tuli kanssa tänään perintäfirman kirje.
        Palautin paketin kesäkuussa. Postilla oli palautussopimus vielä voimassa. Karhun tullessa soitin asiakaspalveluun keeroin tapahtumat. Minulla oli postin palautuskuitti lähetyksestäni. Hinta 0e. Ei pitänyt olla palautus enää mahdollista.
        Lupasivat selvittää asiaa ja soittaa takaisin. Soittivat parin päivän päästä ja sanoivat että asia kunnossa.
        Tänään se sitten tupsahti postilaatikkoon tuo perintäkirje.
        Soitin heti perintätoimistoon ja lupasivat selvittää asiaa ja että joku ottaa yhteyttä. Laskun voi kuulemma heittää roskiin.


    • katteettomia lupauks

      Halpaan menin minäkin. Sain puhelinsoiton 15.1.15. Työllistetyltä kuulostava varttuneempi nainen selosti monotonisesti pitkät litaniat tuotteen erinomaisuudesta. Kun kysyin, onko tämä teetä vai mitä, nainen totesi olevan pillereitä. Lisätietoja kysyessäni hän meni kysymään muilta. Ihmettelin hänelle, miten hän voi olla varma tuotteen hyvistä ominaisuuksista, kun ei ole edes nähnyt tuotetta. Hän kehui juuri tilanneensa sitä itsekin. Jotenkin säälistä menin halpaan ja lupasin ottaa kahden viikon näytteen veloituksetta.

      Tänään tuli tilausvahvistus postitse. Sen mukaan näytettä ei tarvitse palauttaa. Toisaalta avattua pakkausta ei saa palauttaa. Tuotteeseen on siis mahdoton perehtyä ilman avaamista. Siksi aioin hakea tiedot netistä, mutta näyttääkin olevan monen keskustelupalstan täydeltä varoituksia.

      • katteettomia.lupauksia

        Tilausvahvistus tuli 15.1. myynnistä vasta 27.1. Tästä 14 vrk sisään piti lähteä tutustumispaketti. Parisen viikkoa odotin jännityksellä, tuleeko tutustumispaketti vaiko karhukirjettä. Paketti tuli vasta 26.2. Maksullisen erän viimeinen peruutuspäivä on 12.3. Tässä vaiheessa näyttää asialliselta.

        Tableteissa kerrotaan olevan 500 mg viikunaopuntia-uutetta ja 100 mg 40 % vihreää teeuutetta. Toisaalla kerrotaan aktiivisen ainesosan olevan peräisin kaktuksesta ja viikuna-opuntiasta. Tässä on ristiriita. Täyte- ja sidosaineina on mikrokristallinen selluloosa sekä magnesiumstearaatti. Kumma, kun puhelinmyyjä ei osannut kertoa tätä.


    • lampparin

      Nytpä olisi tärkeää ,että joku "taikoisi" tämän firman sähköpostiosoitteen!!!!
      Jotta pääsisimme eroon tästä kauppiaasta. Puhelinlinjat on aika tarkkaan varattuja?????

      • 1324

      • mimmu64

        Kun tämän osoitteen kenttään yrittää laittaa omaa asiakasnumeroa, niin siinä sanotaan, ettei tällaista asiakasnumeroa löydy järjestelmästä, eikä eteenpäin pääse ollenkaan.


      • Nevermore
        mimmu64 kirjoitti:

        Kun tämän osoitteen kenttään yrittää laittaa omaa asiakasnumeroa, niin siinä sanotaan, ettei tällaista asiakasnumeroa löydy järjestelmästä, eikä eteenpäin pääse ollenkaan.

        Se lomake on paska; herjaa heti että numeroa ei löydy. Mutta kun syötät vielä seuraavaan kenttään postinumeron, niin johan alkaa kelpaamaan.

        Tehkää niin kuin minä: ottakaa henkilökohtaiseksi käytännöksenne (vrt. yhtiöiden käytännöt, joilla perustellaan milloin mitäkin asiakaspalvelun paskuutta), että ette tilaa enää ikinä mitään ilmaista näytettä, jota puhelimitse tarjotaan. Näin teillä on hyvä syy kieltäytyä kaikesta turhasta (huijaus-)paskasta mitä puhelinterroristit tuputtaa. Ette te niitä halua kuitenkaan, ja näiden firmojen kannattavuus perustuu siihen, että asiakas antaa periksi näytelähetykselle ja sitten ei muista perua tilausta ajoissa.


    • 1324
      • 2048

        Tänään täytin irtisanomislomakkeen. Saas kattoo kuinka ämmän käy...


    • Mulle tuli myös tilausvahvistus kyseisestä tuotteesta (olen tietoisesti suostunut ottamaan näytteen vastaan) mutta itse paketista ei tietoakaan. Soitin heti tilausvahvistuksessa olevaan numeroon jossa ystävällinen mieshenkilö kertoi, että ensin tulee tilausvahvistus ja itse näytepaketti parin viikon kuluttua. Varsinaisessa lähetyksessä on uusi viimeinen perumispäivä joten jäin odottelemaan lähetystä.. Asiakaspalveluun pääsin heti läpi ja tästä syystä ajattelin, että uskallan odottaa paketin saapumista. Onko muilla mennyt prosessi samalla tavalla?

      • sarina65

        Mulla meni juurikin noin. Sain paketin 27.2. ja peruutin minuutin jonotusajalla äsken, 2.3. Sanoin henkeä vetämättä puhelimeen, että NAUHOITETUSSA MYYNTIPUHELUSSA luvattiin, että yhdellä puhelinsoitolla homman jatkot voi perua. (Alunperin sanoin myyjälle, etten ota mitään..ja jos lähetät näytteen, en sen jälkeen tilaa mitään enkä varmasti maksa mitään). Puhelimessa luvattiin, että tässä oli kaikki, tilaukset katkaistu. Saapas nähdä :)


      • jäänähtäväkse

        Samalla tavalla meni minullakin. Joskus tammikuussa oli ensimmäinen puhelu, ja tänään (2.3.2015) tuli paketti postissa. Avasin sen ja aloin googlettamaan. Aikamoiselta huijaukselta kyllä vaikuttaa, mitä lie täyteaineita noissa pillereissä.
        Menin yrityksen nettisivuille www.mmbg.ch ja sieltä tuli esille suoraan yhteydenottolomake, jonka kautta ainakin vaikuttaisi, että jatkotilaukset pystyi peruuttamaan. Täytin lomakkeen ja siitä tuli vielä vahvistus sähköpostiin, että tilaus on lopetettu.
        Toisaalta, laskun takapuolella kyllä sanotaan, että jäsenyyden voi irtisanoa puhelinsoitolla.. Eli sitä mietin, että pitäisiköhän tämä nyt tuplavarmistuksen vuoksi vielä peruuttaa soittamalla? Ja mitenhän on noiden pillereiden takaisinlähettämisen kanssa. Puhelimessa myyjä sanoi, että tuotetta ei tarvitsisi palauttaa, eikä siitä koidu mitään kustannuksia, jos vaan muistaa peruuttaa jatkotilaukset ajoissa..
        Jännityksellä odotan, että millaiseen liemeen tässä nyt on joutunut..


    • Humpuukia

      Minäkin otin kokeiluun pillerit ja kun imetän kysyin sopiiko imettävälle. Myyjä sanoi kyllä sopii. Kun tuote tuli ja luin esitettä niin sieläpä luki että ei suositella imetyksen aikana! Eipä myyjä tiedä vittuakaan tuotteesta. Roskiin menee pilsut ja jäsenyys.

    • painopapaino

      Sain myös puhelinmyyjältä soiton joskus tammikuun lopulla,(siis jo postimyyntifirmoillakin tieto painoni noususta :) suostuin ottamaan näytelähetyksen, tänään sain sen, soitin laskussa olevaan puh nroon, odotusaika oli kyllä lähes 10 min, mutta ystävällinen henkilö otti peruutustietoni vastaan ja kertoi asian olevan kunnossa, vähän keljutti pitkä odotusaika, mutta henkilö oli niin positiivinen, etten voinut pilata hänen päiväänsä moittimalla hidasta palvelua.Onko kellään kokemuksia valmisteen toimivuudesta painon pudotuksessa?

    • xym

      opuntia ficus indica (eli kaktus) haulla löytyy englannin kielellä tutkimustulos, jonka voi kääntää suomeksi. Siinä oli todettu rasvansitomiskyky/painonpudotus. Kokemusta ei vielä kun eilen aloitin.

    • kum

      Sain tänään ActiWin opuntia ficus indica green tea kapseleita postilaatikkoon. Minun laskussa oli 0e 60tablettia. Ihmettelen, että miten voivat olla ilmaisia, ei edes postikuluja ole ollenkaan. Varmaan huijausta koko juttu ja auttavatko edes painon pudotukseen nämä tabletit. Uskallanko syödä näitä, kun käytän verenpainelääkettä.

    • Juman

      Itse olen käyttnyt tuotetta nytkolmattapäivää jainutminkä olen huomannut on ulosteen värinen vuoto,olen nainen jolla on kakkos luokan diabetes.

    • boxenbaum

      Sain myös näitä ihmepillereitä, mutta en ole edes koskaan tilannut niitä, 0€ hinta, sain no 09-31585600 kiinni ihmisen, joka sanoi minulle tulleen tilausvahvistuksen, mutten sitäkään ole saanut tai luullut sen olevan joku mainos, väitti vain että heidän edustajansa eivät lähetä mitään jota asiakas e iole tilannut......minä en nimittäin enää koskaan ikuna erehdy tilaamaan netin kautta mitään pillereitä. Olen joskus niitä tilaillut/palautellut......lupasivat et se on loppu nyt....toivotaan.

    • Ainavaanneonnistuu

      Ottakaa yhteyskuluttajaviranomaiseen, näitä samanlaisia on jatkuvasti lehtien sivuilla ja osa on keksinyt konstin vielä veloittaa automaattisesti tililtä, niille ei kelpaa mikään paypal tai vastaava.
      Firmat usein Tanskassa tai Ruotsissa mutta alkuperä on aivan muualla. Painohallinta sivuilta löytyy varmasti näitä samanlaisia vaikka kuinka monta jotka kaikki "huijaavat"

    • liian.luottavainenko

      Hei! Nyt oon itse syönyt kolme pilleriä. Vielä en oo huomannu negatiivisia tai positiivisiakaan vaikutuksia. Mulla meni tilaus (ilmanen näytepaketti 60tbl) ja peruutus asiakasnumeron kautta aivan kuten oletin. Oli ehkä puolen minuutin jonotus? Onko kukaan syönyt näitä vielä pidempään? Pakkauksen mukanahan tuli se esite, että voi alentaa muiden lääkkeiden sekä rasvaliukosten vitamiinien imeytymistä. Eli kannattaa varmaan seurailla verenpainetta, jos verenpainelääkitys yms. Innolla ainakin itse odotan onko tästä hyötyä!!

      • liian.luottavainenko

        Tässä vielä linkki opuntiakaktuksesta tehtyyn tutkimukseen: http://ajcn.nutrition.org/content/80/2/391.full

        "Conclusions: Consumption of cactus pear fruit positively affects the body’s redox balance, decreases oxidative damage to lipids, and improves antioxidant status in healthy humans. Supplementation with vitamin C at a comparable dosage enhances overall antioxidant defense but does not significantly affect body oxidative stress. Components of cactus pear fruit other than antioxidant vitamins may play a role in the observed effects."


      • Science
        liian.luottavainenko kirjoitti:

        Tässä vielä linkki opuntiakaktuksesta tehtyyn tutkimukseen: http://ajcn.nutrition.org/content/80/2/391.full

        "Conclusions: Consumption of cactus pear fruit positively affects the body’s redox balance, decreases oxidative damage to lipids, and improves antioxidant status in healthy humans. Supplementation with vitamin C at a comparable dosage enhances overall antioxidant defense but does not significantly affect body oxidative stress. Components of cactus pear fruit other than antioxidant vitamins may play a role in the observed effects."

        Luin tuon ja muitakin vastaavia tutkimuksia esitteleviä artikkeleita netistä, ja sikäli kuin tuote tosiaan sisältää aineita, joita sen väitetään sisältävän, se voi toimiakin.

        Omat kokemukset tilauksen liikkeellelähdöstä ovat samanlaisia kuin monella aiemmin kommentoineella (vahvistus sen enempää kuin tilauskaan eivät tulleet silloin kun luvattiin jne), mutta päätin kuitenkin kokeilla tuotetta.
        Olen käyttänyt näitä ravintolisiä nyt parisen viikkoa. Paino ei oli merkittävästi pudonnut, mutta ainahan se kestää, ennen kuin pudotus lähtee kunnolla liikkeelle (ja siihen tosiaan tarvitaan muutakin kuin joku ihmepilleri! ;) ). Kylläisyyden tunne on selvästi lisääntynyt eikä tule nälkä niin helposti kuin yleensä. Mitään ummetusta tai vastaavaa en ole kokenut, mutta olen silti vielä skeptinen.
        Mitä tulee kyseiseen firmaan tai tuotteen mukana tulleeseen esitteeseen, olen hyvin epäileväinen - esite ainakin on huonosti suunniteltu ja asiantuntemattomasti käännetty: tuotteella ei esim. ilmeisesti ole mitään tekemistä viikunan kanssa, vaan tuon "päärynäkaktuksen" nimi on opuntia ficus indica.


      • huijausta

        Tänään tuli pillereitä näytepaketissa.Yritin peruuttaa sähköpostilla,nyt herjaa asiakas numero väärä.Pakko siirtyä soittamaan,saa nähdä kauanko joutuu roikkumaan linjalla


    • Erehtynyt

      Täyttä huijausta, jos aiot peruuttaa tuotteen vastaanottamisen, niin se on kertakaikkiaan tehty mahdottomaksi. V A R O K A A! Mitenkään ei saa yhteyttä!

    • jamaki1

      Eilen tipahti postiluukusta ilmainen sukkapari näyte. Mukana oli kirje, jossa oli yllättävän selkeästi monessa paikassa "ilmainen näyte", "ei tarvitse jatkaa", "näin peruutat" ja "näin irtisanoudut". Odottelin pientä pränttiä ja epämääräisiä linkkejä nettisivuille lisätiedon hakemiseksi tms. Päätin heti kokeilla irtisanoutumista ettei asia vanhene ja menin nettisivuille. Ensin tarjosin asiakasnumeroksi pitkää "ES..." sarjaa, joka ei kelvannut. Sitten alempaa kirjeessä löytyi 6 numeroinen sarja joka kelpasi ja sitten täyttelin nimet ja osoitteet sun muut ja klik lähetin. Hetken päästä ilmestyi vahvistus irtisanomisesta sähköpostiin. Yllättävän hyvin pelasi... :-)

    • kiukkunensukulainen

      äiti meni tilamaan näytepaketin(puhelinmyyjä siis soitti) actiwinia ja ei ollut tyytyväinen tuotteeseen, itse iha hiilenä että meni tilaamaan semmosta soopaa. nyt kauhea taistelu että saa lopetettua tilauksen, laittoivat paketin mikä vietiin palautukseen (maksettiin postikulut), kahteen eri osoitteeseen laitoin irtisanomis viestiä (vain toinen toimii! :O) ja mmbgn sivuilla täytin irtisanomislomakkeen, mihinkään ei vastata ja puhelimitse ei pääse läpi niin alkaa ideat loppumaan...

    • UskovainenMessias

      Käykää joku reipashenkinen tässä MMBG rosvojen luolassa suorittamassa massamurha. Kaikki puhelinhuijarit hirtettävä. Ja ilman sääliä.

    • Koukutettu

      Jos joudutte tämän MMBG:n (Westerfieldin ym. lisänimiä) koukkuun, älkää soittako firman palvelunumeroon, vaan yrittäkää yhteydenottoa nettipalstoilla annettuihin sähköpostiosoitteisiin. Firma tekee tuloksensa PUHELUILLA, ei tuotteita myymällä. Jos sähköpostit eivät mene perille, ottakaa yhteyttä paikalliseen kuluttajaneuvojaan. Kuluttajaneuvojilla on tiedossaan useita sähköpostiosoitteita, joilla yhteydenotto voi onnistua. Jos palautatte tuotteita (vaikkapa maksuttakin), muistakaa pyytää postista kuitti! (Kirjoittavat sen kyllä.)

    • TyytyväinenAsiakas

      Firma ei tee tulostaan puheluilla, vaan jatkopaketeilla ja jos et osaa luettua tekstiä ymmärtää ja sitä kautta tilausta peruuttaa, niin kyllä tyhmä olet.

    • PaulaLiina

      Olen tilannut jonkun aikaa tabletteja. Yhdessä vaiheessa pidin parin kuukauden paussin. Nyt soitin Ja sanoin irti koko tilauksen.. Niitä alkoi tulla sillä vauhdilla, että nytkin on kaksi pakkausta kaapissa.. Laskusta löytyy asiakasnumero, joka helpottaa käsittelyä. Asiakaspalvelija kysyi syytä, kerroin Ja asia oli sillä selvä.

    • gub

      Sähköposti on sellainen kuin;
      [email protected]
      Puhelin numero;
      09-315 85600
      En vielä tiedä onnistuiko peruuminen sp kautta.
      Peruin heti kun sain tuotteen ilman kokeilua, mutta voipa kokeilla nyt toivottavasti ilmaiseksi huoletta....

      • gub

        Ja heti seuraavana päivänä vastaus että onnistui! että sähköpostia suosittelen


      • Puusniekka

        Älkää tilatko mitään MMBG:ltä Eikä muutenkaan mitään ilmaisia näytteitä. Heti kun kuulette MMBG niin puhelin kiinni. Minulle tarjottiin eilen ilmaisa boksereita ja sukkia. Kaveri suuttui kun en halunnut. Sitten numero talteen (358409401368) jotten enää vastaa ollenkaan.


    • Enkeksimitäääään

      Olen kohta syönyt kuukauden tabletteja. Minäkin tilasin ilmaisnäytteen. Paino on laskenut reilu viisi kiloa. Olen elänyt ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Paino oli 10 vuotta n.94kg, tänä aamuna 88.5kg. Peruin tilauksen muutama päivä sen jälkeen kun paketti oli tullut. Asiakaspalvelija oli todella ystävällinen, eikä yrittänyt kaupata edes mitään. Tilauksen peruutus onnistui helposti. Minulla ei mitään pahaa sanottavaa!

    • jkerhgilhqreghqo
    • MMBGAG
      • vinkkaaja

        Kannattaa aina soittaa asiakaspalveluun ennen kuin palauttaa paketin. Sieltä saa osoitteen jonne tuote palautetaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe