Meinaan talvisäilytyksen ajaksi sylintereihin tulpanreikien kautta öljyä.Jos laitat, tai et niin pienet perustelut olis paikallaan.
Laitatko vai etkö........................?
4
1101
Vastaukset
- jiijii
ei se ainakaan pahaa tee itse meinaan käyttää pyörää parikertaa kuukaudessa joten paikat pysyy auki talviöljyt laitan kyllä ruohonleikkuriin ko:tavalla
- tietämätön motoristi
Nii, joskus miettinyt että haittaako se pikku tippa öljyä jos on katalysaattorilla varustettu kone, eli meneekö tukkoon tai jotain? Ei kai? Edellisiin pyöriin olen aina laittanut.
- en paa
ei kai ne venat siellä ruostu. ei ne ruostu edes irrallaan vaikka on vuosikausia romulootassa tallin perällä kuivillaan.
- Boxer
Ei tartte laittaa jos säilytystila on lämmin ja kuiva. Lähinnä tuo tasainen lämpötila ja pieni ilmankosteus vaikuttaa eniten. Jos lämpötila vaihtelee, kondensoituu sylinteriin kosteutta joka ruostuttaa paikkoja.
Yksi kaveri varastoi herkästi ruostuvia teräsosia (työstökoneiden osia) kylmässä varastossa, mutta pitää rakennuskuivaimella ilmankosteuden pienenä, ei ole pilkkuakaan ilmestynyt ruostetta osiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760