Saako jostain asetettua kuvanumeroinnin jatkuvaksi? Nyt alkaa aina tuhannennesta kuvasta alusta _DSC0999 -> _DSC0001.
Nikon D90 kuvien numerointi
7
128
Vastaukset
Kyllä sen jostain valikosta saa säädettyä. Alla olevan osoitteen D90 kuva on tuolla rungollani no: 6738 ja kuvataan sillä vieläkin joskin muiden sukulaisten toimesta.
https://picasaweb.google.com/Tapani.Niittyaro/Kevatta2012Spring#5721524687973284434
Kurrehan se siinä riistää lintujen talviruokaa.- Ei iso haitta, mutta
Ok, hyvä tietää, että saa säädettyä. Olen penkonut kaikki valikot, enkä ole vielä löytänyt. Vinkkejä kiitos, jos joku tietää.
- jdnnagfhg
Olet ymmärtänyt homman vain väärin.
Kyllä kamera laskee automaattisesti ylöspäin, mutta kun laskuri saavuttaa 9999 niin se palaa automaattisesti 0001. Siis suurin tiedostonumero, minkä voit millään asetuksella saada on 9999. Sen jälkeen kamera luo uuden kansion ja aloittaa taas 0001:stä.
Huom. Kameran oletus (File Number Sequence) säädöissä on OFF ja se titää sitä, että että kamera nolla laskurin aina 999:ssä ja luo uuden kansion aloittaen 0001.
Laita asetus tilaan "ON", niin kamera laskee 9999:n saakka ennen kuin nollautuu.
Kolmas vaihtoehto on "Reset".
"Lontoolainen" manuaali sivu 182. d7: File Number Sequence
Minulla ei ole suomenkielistä manuaalia, joten en lähde arvailemaan, miten se siinä on käännetty.
- hätätilanteessa...
kannattaa lukea käyttöohje (s.182)
- Ei iso haitta, mutta
Tarkoitatko r.t.f.m. (read that fucking manual) menetelmää? Käyttöohjehan luetaan vain todellisessa hätätilanteessa...
- Ei iso haitta, mutta
Ei iso haitta, mutta kirjoitti:
Tarkoitatko r.t.f.m. (read that fucking manual) menetelmää? Käyttöohjehan luetaan vain todellisessa hätätilanteessa...
Luin, näin ja voitin.
- Pikku vinkki
Nykyaikana lähes kaikki käyttöaapiset ovat usein aika vapaasti saatavilla netissä valmistajien kotisivuilla jopa tulostettavissa joskus tarpeenvaatiessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065