Juhannusjuttu

kuunteleva_kirkko

Juhannus, tuo keskikesän juhla lähestyy (säästä huolimatta).

Miten vietätte juhannusta? Mikä sinun mielestäsi on hyvä tapa "juhannustella"?


T: Antti-pappi, joka itse valmistautuu työjussiin

8

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä

      Yksin mittumaarina. Saatan käydä ajankuluksi keräämässä tyhjiä tölkkejä.

      • Voisiko sinulla Isä, olla muita vaihtoehtoja juhannuksen viettoon kuin tyhjien tölkkien kerääminen? Tahdotko/kaipaatko jotain muuta?

        Antti-pappi


      • Isä
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Voisiko sinulla Isä, olla muita vaihtoehtoja juhannuksen viettoon kuin tyhjien tölkkien kerääminen? Tahdotko/kaipaatko jotain muuta?

        Antti-pappi

        Eipä tuo mittumaari nyt niin ihmeellinen asia mulle ole. Menee se noinkin. Lapsi tulee sitten viikon päästä taas, niin pääsen viettämään laatuaikaa.


      • Isä kirjoitti:

        Eipä tuo mittumaari nyt niin ihmeellinen asia mulle ole. Menee se noinkin. Lapsi tulee sitten viikon päästä taas, niin pääsen viettämään laatuaikaa.

        Mukavaa, että on mitä odottaa. Onneksi nämä juhlat vuodenkierrossa ovat sellaisia, että ne eivät velvoita. Toivottavasti saat vietettyä hyvän jussin. Ja katso vähän ympärillesi, sillä jotain hyvää voi olla tarjolla juhannukseksi ihan kotikulmilla.

        Siunaus kanssasi,
        Antti-pappi


    • Kari-isi

      Itsellä on aina perinteenä käydä thai-hieronassa ennen juhannusta laukaisemassa paikat.

      • Yöäk !

        Tämä tyhjiöpakattu fossiili käy ilmeisesti itse paukuttamassa plussia typeryytensä merkiksi.


    • etäisukki

      En yhtään mitenkään ennen huomista, kun lapseni tulevat kylään. Loppuajan olen vain yksikseni kotiin lukkiutuneena.

    • rauhallisesti

      Ei ole tarvetta viettää juhannusta mitenkään erityisesti. Viikonloppu meni tavalliseen tapaan kotona, normaalit saunat perheen kanssa ja hiukan ulkoilua sateen lomassa. Onneksi on oma piha jossa voi puuhailla kaikenlaista sateellakin. Kesää nautitaan koko kesä eikä juhannus oikeastaan poikkea muusta. Nuorempana piti olla aina jotain menoa juhlapäivinä, mutta jossain vaiheessa semmoinen pakkohauskanpito alkoi tuntua turhalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe