Juhannus, tuo keskikesän juhla lähestyy (säästä huolimatta).
Miten vietätte juhannusta? Mikä sinun mielestäsi on hyvä tapa "juhannustella"?
T: Antti-pappi, joka itse valmistautuu työjussiin
Juhannusjuttu
8
219
Vastaukset
- Isä
Yksin mittumaarina. Saatan käydä ajankuluksi keräämässä tyhjiä tölkkejä.
Voisiko sinulla Isä, olla muita vaihtoehtoja juhannuksen viettoon kuin tyhjien tölkkien kerääminen? Tahdotko/kaipaatko jotain muuta?
Antti-pappi- Isä
kuunteleva_kirkko kirjoitti:
Voisiko sinulla Isä, olla muita vaihtoehtoja juhannuksen viettoon kuin tyhjien tölkkien kerääminen? Tahdotko/kaipaatko jotain muuta?
Antti-pappiEipä tuo mittumaari nyt niin ihmeellinen asia mulle ole. Menee se noinkin. Lapsi tulee sitten viikon päästä taas, niin pääsen viettämään laatuaikaa.
Isä kirjoitti:
Eipä tuo mittumaari nyt niin ihmeellinen asia mulle ole. Menee se noinkin. Lapsi tulee sitten viikon päästä taas, niin pääsen viettämään laatuaikaa.
Mukavaa, että on mitä odottaa. Onneksi nämä juhlat vuodenkierrossa ovat sellaisia, että ne eivät velvoita. Toivottavasti saat vietettyä hyvän jussin. Ja katso vähän ympärillesi, sillä jotain hyvää voi olla tarjolla juhannukseksi ihan kotikulmilla.
Siunaus kanssasi,
Antti-pappi
- Kari-isi
Itsellä on aina perinteenä käydä thai-hieronassa ennen juhannusta laukaisemassa paikat.
- Yöäk !
Tämä tyhjiöpakattu fossiili käy ilmeisesti itse paukuttamassa plussia typeryytensä merkiksi.
- etäisukki
En yhtään mitenkään ennen huomista, kun lapseni tulevat kylään. Loppuajan olen vain yksikseni kotiin lukkiutuneena.
- rauhallisesti
Ei ole tarvetta viettää juhannusta mitenkään erityisesti. Viikonloppu meni tavalliseen tapaan kotona, normaalit saunat perheen kanssa ja hiukan ulkoilua sateen lomassa. Onneksi on oma piha jossa voi puuhailla kaikenlaista sateellakin. Kesää nautitaan koko kesä eikä juhannus oikeastaan poikkea muusta. Nuorempana piti olla aina jotain menoa juhlapäivinä, mutta jossain vaiheessa semmoinen pakkohauskanpito alkoi tuntua turhalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238719Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3541717Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3011473- 3871412
- 791366
- 61305
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331080Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241046Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521012- 36978