Juhannus, tuo keskikesän juhla lähestyy (säästä huolimatta).
Miten vietätte juhannusta? Mikä sinun mielestäsi on hyvä tapa "juhannustella"?
T: Antti-pappi, joka itse valmistautuu työjussiin
Juhannusjuttu
8
228
Vastaukset
- Isä
Yksin mittumaarina. Saatan käydä ajankuluksi keräämässä tyhjiä tölkkejä.
Voisiko sinulla Isä, olla muita vaihtoehtoja juhannuksen viettoon kuin tyhjien tölkkien kerääminen? Tahdotko/kaipaatko jotain muuta?
Antti-pappi- Isä
kuunteleva_kirkko kirjoitti:
Voisiko sinulla Isä, olla muita vaihtoehtoja juhannuksen viettoon kuin tyhjien tölkkien kerääminen? Tahdotko/kaipaatko jotain muuta?
Antti-pappiEipä tuo mittumaari nyt niin ihmeellinen asia mulle ole. Menee se noinkin. Lapsi tulee sitten viikon päästä taas, niin pääsen viettämään laatuaikaa.
Isä kirjoitti:
Eipä tuo mittumaari nyt niin ihmeellinen asia mulle ole. Menee se noinkin. Lapsi tulee sitten viikon päästä taas, niin pääsen viettämään laatuaikaa.
Mukavaa, että on mitä odottaa. Onneksi nämä juhlat vuodenkierrossa ovat sellaisia, että ne eivät velvoita. Toivottavasti saat vietettyä hyvän jussin. Ja katso vähän ympärillesi, sillä jotain hyvää voi olla tarjolla juhannukseksi ihan kotikulmilla.
Siunaus kanssasi,
Antti-pappi
- Kari-isi
Itsellä on aina perinteenä käydä thai-hieronassa ennen juhannusta laukaisemassa paikat.
- Yöäk !
Tämä tyhjiöpakattu fossiili käy ilmeisesti itse paukuttamassa plussia typeryytensä merkiksi.
- etäisukki
En yhtään mitenkään ennen huomista, kun lapseni tulevat kylään. Loppuajan olen vain yksikseni kotiin lukkiutuneena.
- rauhallisesti
Ei ole tarvetta viettää juhannusta mitenkään erityisesti. Viikonloppu meni tavalliseen tapaan kotona, normaalit saunat perheen kanssa ja hiukan ulkoilua sateen lomassa. Onneksi on oma piha jossa voi puuhailla kaikenlaista sateellakin. Kesää nautitaan koko kesä eikä juhannus oikeastaan poikkea muusta. Nuorempana piti olla aina jotain menoa juhlapäivinä, mutta jossain vaiheessa semmoinen pakkohauskanpito alkoi tuntua turhalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845