Välillä tekee mieli lätkästä siskoa lapiolla takaraivoon

19+11

Nyt ei ole kysymys pikkusisarusten nahistelusta vaan 16v siskostani. Mä olen 13v ja koko elämäni mun siskoni on ollut vittumainen mulle.
Kyllä se suurimman osan ajasta on ihan kiva ja meillä on meidän omat sisäpiirin vitsimme ja nautin hänen seurastaan, mutta kun osuu huono päivä olemme kynsin hampain toisissamme kiinni. Seuraavana päivänä saatamme naureskella jutulle ja lähteä pelaamaan vaikka jalkapalloa. Hän usein kommentoi tekemisiäni ja vaatetustani joka eroaa paljon nuorten tavallisesta pukeutumisesta. Tätä on jatkunut pienestä asti ja jopa äitini on kertonut, että siskoni on ollut aina hankala.
Hankalaa tässä on se, että kiivaan luontoni takia en pysty kävelemään pois tappelusta. Pienenä riitelimme useammin, mutta nyt tämä käy ihan fyysiseksi. Vaikka olen siskoani nuorempi olen vahvempi ja harjoittanut itsepuolustuslajeja. Silti en haluaisi alkaa tappelemaan siskoni kanssa. voin olla varma, että sossut ovat samantien ovella koputtelemassa ja aikaisimpien ongelmien takia se saattais hankaloittaa elämäämme.

2

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyyylsääää

      Mulla sama juttu mutta siskoni on 17 pia 18v ja se on loppunut ku se on n. 6päivää viikosta poikaystävänsä työnä ja menny kihloihinki

    • Tyhmää tappeleminen

      Sama ongelma mulla, itse olen heikompi mutta jos mut suututtaa (kerran esim. sähly pelissä yksi astui varpaani päälle ja olin jo tappamassa hänet mailalla -huomatkaa sarkasmi-)niin oon maailman vahvin ihminen, isosiskoni on vahva ja hän on esim. vetänyt minua niin monta kertaa hiuksista että se ei tunnu missä, sama jos mua lyö tai potkii. Mutta, yhdessä vaiheessa molemmat jotenkin kasvo, serkumme riitelevät tosi usein -sisko riitaa sekin- ja kun sivusta katsoinmme, huomasimme kuinka tyhmältä se näyttää, kerran tai pari saattaa semmonen tönimis juttu syntyä joka loppuu siihen että toiseen ottaa kipeämpää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe