eli ruususuola nostaa verenpainetta, mutta....

Kristalli-suola,

* SAAT PÖYTÄSUOLAA(=NATRIUMKLORIDI) LIIKAA, MUTTA ELIMISTÖSI KÄRSII SUOLAN PUUTTEESTA! MITÄ?!LUE JA YLLÄTY.
Tämä sivu on päivitetty 16.03.2014

Oma yhteenveto pähkinänkuoressa:
Taas surullinen esimerkki siitä, kuinka suurteollisuuden(mm.Lääke-teollisuuden) bisnes-etu ajaa meidän Terveytemme edelle! Josta seuraa esimerkiksi tällaisia terveysongelmia! Seuraava esimerkki on lainaus ”Usein kysytty”-sivulta:
Lainaus alkaa:
””……..
23. Kysymys:
- Yleisesti sanotaan, että ”Suola nostaa verenpainetta” ja koska kärsin liian alhaisesta verenpaineesta, niin tuplasin suolan käytön, MUTTA kävikin juuri päinvastoin; verenpaineeni laski entisestään!!
a.Mitenkä tämä on mahdollista?
b.Mitenkä saan verenpaineeni nousemaan?
Vastaus:
- a.Tavallinen pöytäsuola, joka on veteen-liukenematon kemikaali-höystetty Natriumkloridi todellakin laskee verenpainetta! Veteen ja myös elimistöön liukenemattomuuden aiheuttaa pöytäsuolaan lisätty ”Paakkuuntumisen-estoaine” joka estää veteen liukenemisen ja aiheuttaa verenpaineen laskun, sekä nostaa sykettä.
- b.Saat verenpaineesi nousemaan kun lopetat veteen-liukenemattoman Pöytäsuolan käytön ja rupeat käyttämään veteen-liukenevaa Kristallisuolaa, eli Ruususuolaa siten että saat Kristallisuolaa:
1.Alkuun noin 0,3-grammaa/vrk/7vrk.n ajan,
2.Sitten noin 0,5-grammaa/vrk/7vrk.n ajan ja
3.Sitten jatkossa noin 0,7-grammaa/vrk.
Jolloin esimerkiksi RasMa-dieetin yhteydessä saat Natriumia riittävästi(= >1g/vrk), sekä Natriumkloridia noin 5g…6g.
*P.S. Älä yritä päästä Natriumkloridin(suolan) saannissa/vrk alle 5-grammaa/vrk – Se temppu ei nimittäin onnistu! ………””
Lainau loppuu.

Lopeta pöytäsuolan(=Veteen liukenematon Natriumkloridi) käyttö ja rupea käyttämään Kristallisuolaa, eli Ruususuolaa – Kun luet linkin tekstit, niin ymmärrät miksi.
-Käytä Kristallisuolaa kuten pöytäsuolaakin, mutta vain puolet normaalisuolan määrästä.
Esimerkiksi kun keität perunoita, tms niin suodata kraanavesi kahvinsuodattimen läpi ja laita suodatettuun/haaleaan keitinveteen 2,5-grammaa Kristallisuolaa/100-grammaa vettä liukenemaan vähintään kaksi-tuntia ennen varsinaista perunoiden, tms keittämistä, >>>>syystä että kristallisuola vaatii vähintään 2-tuntia liukenemisaikaa – Liuennut seos on steriili ja säilyy huoneenlämmössä.
*Huom! Liuokseen käytettävää vettä-sekä itse liuosta Ei saa lämmittää mikroaaltouunissa-tämän syyn selityksen löydät tämän sivun lopusta!

-Nimesin Kristallisuola Vesi liuoksen ”keinotekoiseksi lapsivedeksi”(lapsivesi=1%.n liuos) ja olen tehnyt ”2,5%…5%.n lapsivesi”-leipää(=noin 900-g.n leipä, jonka riittoisuus on 3,5vrk/1-henkilö) muutaman kerran ja tosi hyvää on – Suosittelen!

Eri suolojen ominaisuudet Lähde/Lähteet löytyvät linkistä, jonka lukemiseen tarvitset lukuohjelman:
http://get.adobe.com/fi/reader/otherversions/
>>>Saat tietoa eri suoloista:
http://www.luomuruokatukku.fi/pdfpub/Suola.pdf
Kokonaan tuolla:
http://pappasmurffi.nettisivu.org/laaketiede-vs-terveystiede/saat-poytasuolaanatriumkloridi-liikaa-mutta-elimistosi-karsii-suolan-puutteesta-mitalue-ja-yllaty/

7

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole.

      Onko suola luontaistuote?

      • Mhb

      • ruostesuola
        Mhb kirjoitti:

        Lue kunnolla mikä ero on kemikaali-höystetyllä pöytäsuolalla ja ja käsityönä louhittavalla ruususuolalla, niin tajuat että noista ruususuola on satavarmasti luonnontuote:
        http://www.luomuruokatukku.fi/pdfpub/Suola.pdf

        MInua jäi mietityttämään postailemasi maininta, että ruususuola sisältäisi 84 eri alkuainetta. Koska maailmassa on vain 94 alkuainetta (ja keinotekoiset ydinreaktiolla tuotetut päälle) ja osa niistä on jalokaasuja, joita ei suolaan pääse, niin miten turvallisia ovat sitten ruususuolan väkisinkin sisältämät radioaktiiviset alkuaineet ja raskasmetallialkuaineet? Voiko esimerkiksi uraanista, arseenista ja elohopeasta olla jotain haittaa kuluttajalle?

        Itse pidän kyllä käsin louhitusta Himalajan ruususuolasta. On hienoa tietää, että pakistanilaislapset ovat louhineet sen syvistä kaivoksista rakkaudella omin paljain pikku kätösin. Myös ruosteen punertava väri tuo mukavan säväyksen ruuanlaittoon.


    • <3<3<3

      Oisko mitään enkelisuolaa tarjolla ?

      • Ihan-iha-naa

        On tarjolla!!! enkelikristallisuolaa intuitiivisesti nautittuna homeopaattisessa muodossa.


    • ihanaa.elämää.edelleen

      Tavallinen pöytäsuola, ,,,,,,,,,,,,,,,,,, todellakin laskee verenpainetta!

      Kaikkeen vaikuttaa sydämen voimakkuus.
      Jos on vahva sydän, se ensin taistelee useita vuosia lisääntyneen työtaakan kanssa, kunnes väsyy lopullisesti-

      Tosin, koskaan, ei mikään suola vähennä verenpainetta, mutta kun suolan käyttö jää vähäisemmäksi 6-8 tunnin aikana, silloin vahva sydän pystyy poistamaan suolaa.

      Itse olen pyrkinyt elämää 2-3,5 r suolalla päivässä ja hyvin on mennyt, 30 vuotta ja nyt olen jo 78 vuotias.

      Joudun tekemään itse ruokani, perheeni ruoan.

    • KÄYTTÄJÄÄ

      VÄÄRI N NIINVÄÄRIN !!!!!!!!!
      RUUSUSUOLA ALENTAA VERENPAINETTA AIVAN HELKKARISTI!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe