apuja tarvitaan??

puuh92

Olen tuntenut jo pari vuotta erään vesimies miehen ja pari kuukautta sitten hän tunnusti olevansa minuun ollut jo kauan ihastunut,mutta hän oli varattu silloin ja on lapsia. Sillonkuin aloitettiin tätä tapailua niin sanoin että en ala kakkosnaiseksi ja hän lupasi jättää edellisen naisensa ja niinhän hän tekikin asuvat erillään ja vuoroin lapset molemmilla. Alkuun meillä meni todella hyvin hän oli niin ihastunut minuun ja teki sen harvinaisen selväksi.. ja pidettiin monta kertaa päivässä yhteyttä ja soiteltiin ja saatettiin nähdä 4-5 kertaa viikossa.. ja sain sitten kuulla hänen suustaan että rakastan sua,tuli sieltä suusta aivan selvinpäin... Menin aika hämilleni tästä kyseistä asiasta enkä oikein osannut sanoa mitään siihen silloin. Myöhemmin sain kuulla saman asian ja vastasin silloin asiaan. Tästä se sitten alkoikin yhteyden otot rupesivatkin vähenemään mutta oli kuitenkin päivittäistä soitettiin kerran päivässä ja näkemisetkin alkoivat vähenemään tosin pari kertaa viikossa kyllä nähtiin ja ihanaa oli yhdessä,mutta tunteistaan hän ei puhunut. Mutta lähellä oli kylläkin eikä voinut pitää näppejään irti kun nähtiin..kunnes nyt 5 päivää sitten hän lopetti yhteyden pidon kokonaan tähän päivää mennessä ei ole mitään kuulunut.. totta kai menin hämmilleni että mitä ihmettä tapahtu ja kysyin asiaa että mitä ihmettä nyt tapahtuu vastaus oli että paskat päivät ei oo jaksnu pitää yhteyttä kehenkään ja pyysi anteeks,mutta mitään ei senkään jälkeen ole kuulunut. Ja meillä on yhteinen joukkue mitä valmennetaan ja oli reenit eilen ei tullut paikalle ei ilmoittanut mitään että ei tule eikä mitään muutakaan.. tarkoittaako tää nyt sitä että hän ei ole enään kiinnostunut vai mistä tää johtuu? Olen ihan ällikällä lyöty..

5

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summer1968

      Tyypillinen vesimies,valitettavasti=// Kokemusta on=/// Seurustelin aikoinaan vesimiehen kanssa ja se oli olevinaan niin rakastunut minuun ja sanoi että minä olen se ainoa oikea mutta yllätys yllätys sillähän oli samaan aikaan kierroksessa varmaan 6 naista joita se tapaili eri aikaan ja vannoi varmaan samaan aikaan kaikille rakkauttaan...Kaksnaamanen ihminen...Joten nykyään kierrän kaukaa kaikki vesimiehet mutta voihan niitä poikkeuksiakin olla tietysti....ja kaikissa merkeissä on samanlaisia idiootteja....Miehet on sikoja (ei kaikki) Eihän ne ajattele muulla kuin sillä mikä niillä roikkuu jalkojen välistä..!!!!

      • puuh92

        Niin se valitettavasti tuntuu menevän että yksi asia vain mielessä... ihmettelen vaan suuresti että ikää kumminkin on päälle 30:tä mutta eipä miehet taida koskaan aikuistua. Olisi vain ollut reilumpaa sanoa että ei kiinnosta enään ja kysyinkin että onko näin mutta sain vain ympäri pyören vastauksen... mutta ilmeisestikkin eteenpäin. :(


      • summer1968
        puuh92 kirjoitti:

        Niin se valitettavasti tuntuu menevän että yksi asia vain mielessä... ihmettelen vaan suuresti että ikää kumminkin on päälle 30:tä mutta eipä miehet taida koskaan aikuistua. Olisi vain ollut reilumpaa sanoa että ei kiinnosta enään ja kysyinkin että onko näin mutta sain vain ympäri pyören vastauksen... mutta ilmeisestikkin eteenpäin. :(

        No siinä olet kyllä aivan oikeassa ettei ne koskaan aikuistu,se vesimies mitä minä tapailin oli 40...että semmoista=/// Eikun nenä eteenpäin ja kyllä se jossakin se oikea on...Yhden miehen perään ei kannata rupee itkee,tää maailma on niitä täynnä...Vaikkakin empä moista ihmettä ole vielä nähnyt joka natsais meikäläiseen...=D Mukavaa juhannusta sulle sinne jonnekkin =)


    • kandipaatti

      Eletään vuotta 2014. Ihminen on käynyt kuussa, geeniteknologia on keksitty ja muutakin hauskaa vastaavaa on saatu aikaiseksi hylkäämällä taikausko.

      Sinun syntymähetkesi (tai ekstrapolaationa hetki, jolloin vanhempasi harrastivat seksiä) EI.MÄÄRITÄ.LUONNETTASI.TAI.KOHTALOASI.

      On tuhansia ja taas tuhansia tutkimuksia, joiden perusteella tiedämme, että ihmisen persoonallisuuspiirteet, sosiaalisuuden aste, erilaiset lahjakkuudet, väkivaltaisuus tai empatia ja moni muukin elämänkaarta määrittävä asia ovat genetiikan sekä kasvatuksen ja muiden vastaavien ympäristötekijöiden yhteisvaikutusta. Usko siihen, että syntymähetki olisi tässä mikään tekijä on naivia ja tietämätöntä junttiutta. Ja entäpä sitten keisarileikkauksella syntyneet? Heidän *oikea tähtiin kirjoitettu* syntymäaikansahan olisikin voinut olla ihan muuna päivänä! Eikä vauvan persoonallisuus muokkaudu sillä sekunnilla, kun hän syntyy, vaan sitä ennen ja sen jälkeen.

      • taikauskoako? :/ epäilen

        Mä ymmärrän kantasi siitä että taikausko on ollutta ja mennyttä tässä nykymaailmassa. Kaikki ihmiset kumminkin tiedostavat sen kuinka valtava aurinko on maahan verrattuna. Myös muut planeetat ja kuu ovat isoja taivaankappaleita. Minun mielestäni se on hyvinkin loogista, että auringon sijainti sillä hetkellä kun lapsi ensimmäisen kerran hengittää ilmaa keuhkoihinsi, vaikuttaa henkilön luonteeseen jollakin tavalla. Ymmärän silti kantasi, sillä tätä ei ole voitu tieteen avulla todistamaan. Kyseessä on kumminkin lukemattomat mittasuhteet ja välimatkat (aurinko, kuu, maa ja muut planeetat) että uskon, vaikka hullulta kuulostaa, että näiden massojen sijainti vaikuttaa luonteeseen. Oletko ikinä vaivautunut lukemaan tietoja omasta aurinkomerkistäsi? (Nyt en puhu naistenlehden päivähoroskoopista) Tai tehnyt esim. netissä tarkempaa luonneanalyysia, missä otetaan huomioon myös muiden planeettojen sijainnit syntymähetkelläsi? Suosittelen joka tapauksessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe