Misommarbrasa ,sill ,nypotatis ,jordgubbar är absolut MÅSTE.Brasan är ju inte alltid tillåten att bränna frstås.
HUR FIRAR NI MIDSOMMAR ?
7
250
Vastaukset
- yllebyxor ?
Brasan vore nog viktig i år åtminstone om det skall fortsätta att vara så här kallt.God mat och samvaro med nära och kära är annars det viktigaste.
- midsommarkransen
Månne folk ännu pryder sina hem med "mejor "?.Kvistar av björk och rönn tog man in och vid trappan som "väktare "två ungbjörkar.
Glad Midsommar, önskar jag alla.
Firar? Firar inte. Dagen är som vilken annan dag som helst för mig :)- underbar doft
Bastun är viktig med nybunden bastukvast.
- :-)
F:\Backup\-=Bilder=-\midsommar 2015\Bild1560.jpg
- Bättretalande
Jag lär mig finska, eftersom finska är landets viktigaste spräk, och skolan gorde inte sitt jobb ordentligt. De ljög för oss, att man kommer att vara ok på svenska ....
- min åsikt
Enligt naturmetoden lär man sig bättre.Flytta några månader till en enspråkigt finsk plats,garanterar att du kan finska när du kommer hem tillbaks.(finskspråkig folkhögskola tex. )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961585- 541063
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että404988- 166932
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 77661
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651