Pitäisi tosiaan tietää mikä olisi halvin läppäri Intel Core i7- prosessorilla?
Halvin läppäri Intel Core i7- prosessorilla?
9
1437
Vastaukset
- nörtteilijä
Lähdetään liikkeelle siitä että mihin tarkoitukseen konetta käytät? Pelaamiseen? Järjestelmäkameran "raakakuvien" muokkaukseen? Olisi tärkeä tietää, sillä monessa koneessa on Intelin i7, mutta jos esimerkiksi pelaamiseen konetta käytät niin sitten pitää jo alkaa katsomaan myös näytönohjaimia ynnä muita. Pelkällä hyvällä prossulla ja huonolla näyttiksellä pelaamisesta ei kyllä tule mitään.
Eli jos saisin tietää että mihin tarkoitukseen niin autan sitten uudelleen parhaimpani mukaan :)- intel core
Tarkoitukset olisivat ylipäätään pelaaminen ja kuvaaminen.
- Amd fani.
Miksi pitää olla intel?
Amd on vuosia tehnyt tehokkaampia ja halvempia, kestäviä prossuja. - nippsu
http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/LE59416326/lenovo-z50-15-6-kannettava-musta
Tuo näyttäisi ainakin gigantissa olevan halvin, uskoisin että muuallakin i7:llä varustetut kannettavat on aika samaa hintaluokkaa. Tosin tuossa tuo näytönohjain ei tietääkseni ole mikään kummonen, joten sen kanssa saattaa tulla paljon ongelmia. Kunnon ns. "peliläppärin" saa sitten jo sellaisella reilulla 1000€, esimerkiksi MSI, Thor, Alienware ja mitä näitä nyt vielä on.
Itsekin olen AMD:n kannalla, sillä Intelin tuotteet ei ole niin tehokkaita kuin AMD:n. AMD:n taitaa olla vielä aavistuksen verran halvempikin. Halpoja muttei hyviä.
- luetun ymmärrys
jispa se vapunen edes joskus perustelisi väitteitään kun nimittäin tiedän ettet kykene..
ensinnäkin kyse oli nimenomaan HALVIN i7 prossulla oleva läppäri - vapunen meni vipusee
luetun ymmärrys kirjoitti:
jispa se vapunen edes joskus perustelisi väitteitään kun nimittäin tiedän ettet kykene..
ensinnäkin kyse oli nimenomaan HALVIN i7 prossulla oleva läppärihttp://cpuboss.com/cpus/Intel-Core-i7-4500U-vs-Intel-Core-i7-3632QM
voi vapunen..olisit edes netistä etsinyt tietoa..testejä sun muuta..
Perusteltu jo aiemmissa ketjuissa. Noita merkkejä ei pidetä luotettavina eri foorumeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351