Rajoitettu?

Lekfbjfkfjfjfkfkf

Eli mulla on sellanen ongelma että en saa liitettyä mun Wi-Fi enempää kuin 4 laitetta mikä ei oikein 5 henkiselle perheelle riitä. Joten jos olen puhelimella wifissä ja yritän mennä tietokoneella wifiin, en pysty koska se reititin on "täynnä". Onko esim DNA jokin rajoitus näissä laitteissa ja voiko tästä ongelmasta päästä eroon?

14

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä reitittimestä on kyse?

    • Ehkä on

      Reitittimessä voi olla rajoituksia käyttäjämäärälle. Tyypillisesti operaattorilta ostettavissa reitittimissä on tällaisia rajoituksia (tiukempia kuin muualta ostettavissa reitittimissä).

      Ongelman voi helposti kiertää pistämällä reitittimesi perään toinen (tavallinen ja halpa) reititin ja antaa sen jakaa Wi-Fi/WLAN koneillesi. En sitten ota kantaa operaattorin antamiin käyttöehtoihin...

    • Aloittajaa. K

      Voiko tätä kiertää mitenkään muuten kuin ostamalla uusi halvempi reititin? Onko mahdollisesta "murtautua " reitittimet ja vaihtaa asetuksia?

    • Reitittimen asetuksissa voi olla tuollainen säätö.

    • Mjcnhgcmjgc

      Miten niihin asetuksiin pääsee?

    • Riippuu reitittimestä.

    • Kerro sen reitittimen malli. Lähtökohtaisesti reitittimeen otetaan yhteys IP-osoitteella. Esim. Telewellin laitteisiin pääsee käsiksi osoitteella 192.168.0.254.
      Käytetty osoite riippuu laitteesta.

    • 24-24
    • ans ku

      mä arvaan. Sulla on modeemi siltaavassa tilassa ja isp ei anna kuin neljä ip-numeroa per liittymä. Muuta se reitittävään tilaan.

    • Jhddkytxkutx

      Se on joku DNA:n Inteno

    • http://192.168.1.1

      Kokeile tuota osoitetta.

      • Irutrcutrcitrx

        Ei toimi


    • Tarkempaa mallia kaivattaisiin tuosta.

      • Jgxjgdsjgds

        Taitaa olla Inteno DG201-R1A jos en ole väärässä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe