Eli mulla on sellanen ongelma että en saa liitettyä mun Wi-Fi enempää kuin 4 laitetta mikä ei oikein 5 henkiselle perheelle riitä. Joten jos olen puhelimella wifissä ja yritän mennä tietokoneella wifiin, en pysty koska se reititin on "täynnä". Onko esim DNA jokin rajoitus näissä laitteissa ja voiko tästä ongelmasta päästä eroon?
Rajoitettu?
14
228
Vastaukset
Mistä reitittimestä on kyse?
- Ehkä on
Reitittimessä voi olla rajoituksia käyttäjämäärälle. Tyypillisesti operaattorilta ostettavissa reitittimissä on tällaisia rajoituksia (tiukempia kuin muualta ostettavissa reitittimissä).
Ongelman voi helposti kiertää pistämällä reitittimesi perään toinen (tavallinen ja halpa) reititin ja antaa sen jakaa Wi-Fi/WLAN koneillesi. En sitten ota kantaa operaattorin antamiin käyttöehtoihin... - Aloittajaa. K
Voiko tätä kiertää mitenkään muuten kuin ostamalla uusi halvempi reititin? Onko mahdollisesta "murtautua " reitittimet ja vaihtaa asetuksia?
Reitittimen asetuksissa voi olla tuollainen säätö.
- Mjcnhgcmjgc
Miten niihin asetuksiin pääsee?
Riippuu reitittimestä.
Kerro sen reitittimen malli. Lähtökohtaisesti reitittimeen otetaan yhteys IP-osoitteella. Esim. Telewellin laitteisiin pääsee käsiksi osoitteella 192.168.0.254.
Käytetty osoite riippuu laitteesta.- 24-24
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/6745/dntrd/ZyXEL-NBG-418N-4-in-1-WLAN-reititin
Jonkun tommoisen ostat siihen jatkoksi. - ans ku
mä arvaan. Sulla on modeemi siltaavassa tilassa ja isp ei anna kuin neljä ip-numeroa per liittymä. Muuta se reitittävään tilaan.
- Jhddkytxkutx
Se on joku DNA:n Inteno
http://192.168.1.1
Kokeile tuota osoitetta.- Irutrcutrcitrx
Ei toimi
Tarkempaa mallia kaivattaisiin tuosta.
- Jgxjgdsjgds
Taitaa olla Inteno DG201-R1A jos en ole väärässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174096
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231137- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104850
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810