Hitaat syödään

Binguballo

Ei tässä ole aikaa jäädä odottelemaan mitään romahduksia.
Unelmakämppä tuli vastaan just nyte ja se on PAKKO saada!
Hinnasta viis, itketään, kärsitään ja raadetaan mutta hemmetin onnellisina kumminkin kun saadaan asustaa juuri siinä oikeassa kodissa.

Katsokaas kun koti on ennenkaikkea tunne - ei järki-asia.

Näin se vaan on..

5

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himmeli

Puhut just asiaa. Itsekin ostimme, kun vihdoin tuli unelma vastaan. Jossainhan ihmisen on asuttava, makso mitä makso. Jotkut pelaavat vuokralla ja huutavat täällä kuinka romahtaa. Me "viisaat" vain asumme unelmassa ja nautimme elämästä. Kyllä elämä on toisinaan ihanaakin... tosin muuttamaan pääsee vasta marraskuun lopussa:(

• joneess

Oletteko kumpikin naisia..ymmärrän..

• Mies

Nämä henkilöt, jotka puhuvat tekemisestä monikossa ovat aina naisia. "Unelma tuli vastaan, joten ostimME sen, maksoi mitä maksoi"... Olen omasta elämästä huomannut, että naiset menettävät suhteellisuudentajun täysin asuntokaupoissa. Juoksuhaudantie-elokuva oli hyvä esimerkki asiasta, välittäjä levittelee pihalle vähän lasten leikkikaluja hiekkalaatikkoon, ja naiset on samantien ostamassa rötisköä koska "idylli on niin valtaisan kodikas" tms. shittiä. Ja yleensäkin naiset tuppaavat kiinnittämään kaikista vähiten oleelliseen asiaan huomion, esimerkiksi kämpän sisustukseen, verhoihin tms. tauhkaan, joka ei edes ole kaupanteon kohteena! Oleelliset asiat, kuten tehdyt ja tulossa olevat remontit, lämmitysjärjestelmä, vastikkeet yms. seikat kovin usein unohtuu jos edellinen asukas on virittänyt "ihanat marimekkoverhot" olkkariin.

Siispä, sääntö nro 1: nainen ei ikinä tee lopullista päätöstä asunnon hankinnasta.

• jeps
        Mies kirjoitti:

Nämä henkilöt, jotka puhuvat tekemisestä monikossa ovat aina naisia. "Unelma tuli vastaan, joten ostimME sen, maksoi mitä maksoi"... Olen omasta elämästä huomannut, että naiset menettävät suhteellisuudentajun täysin asuntokaupoissa. Juoksuhaudantie-elokuva oli hyvä esimerkki asiasta, välittäjä levittelee pihalle vähän lasten leikkikaluja hiekkalaatikkoon, ja naiset on samantien ostamassa rötisköä koska "idylli on niin valtaisan kodikas" tms. shittiä. Ja yleensäkin naiset tuppaavat kiinnittämään kaikista vähiten oleelliseen asiaan huomion, esimerkiksi kämpän sisustukseen, verhoihin tms. tauhkaan, joka ei edes ole kaupanteon kohteena! Oleelliset asiat, kuten tehdyt ja tulossa olevat remontit, lämmitysjärjestelmä, vastikkeet yms. seikat kovin usein unohtuu jos edellinen asukas on virittänyt "ihanat marimekkoverhot" olkkariin.

Siispä, sääntö nro 1: nainen ei ikinä tee lopullista päätöstä asunnon hankinnasta.

no kyllähän moni tykkää asua kaksi kullinsa kanssakin vuokrakerrostaloissa. se ehkä sopii, pojat, teille paremmin.

• poikamies pohjanmaalta
        jeps kirjoitti:

no kyllähän moni tykkää asua kaksi kullinsa kanssakin vuokrakerrostaloissa. se ehkä sopii, pojat, teille paremmin.

Mikäs täällä kartanossa on oleilla, missit käy kylässä tyydyttämässä tarpeet..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7199
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5015
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4422
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3513
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2321
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      309
      1836
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1736
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe