Muotisyytä en keksi nyt?

kikkakorko

Wicassa jumalan kikkana tytöt vie mukanaan se, että voi olla tyttö&nainen aidosti naismaisesti.

1

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taikauskoiset

Tai ne lemmen syyt; "Nuoren miehen kanssa intohimoisesti seurustellut nainen joutui pettymään rakkaudessa ja myöhemmin poppamiehen lemmentaioissa. Omituinen tarina sai alkunsa, kun nuori nainen sai rakastetultaan syystä tai toisesta rukkaset. Rakkaudentuskasta kärsinyt nainen yritti löytää netin syövereistä apukeinoa epäonniseen tilanteeseensa. Nainen törmäsi sivustoon, jonka ylläpitäjä lupaili pystyvänsä palauttamaan naisen mielitietyn rakkauden takaisin afrikkalais-karibialaisen uskonnon avulla. Netin poppamies uskotteli naisen siirtämään tililleen useita tuhansia euroja, mutta rakkausrintama oli ja pysyi hiljaisena. Naisen valittaessa toimimattomasta lemmentaiasta pyysi törkeä poppamies asiakkaaltaan lisää rahaa. Tässä vaiheessa nuori nainen koki tulleensa petetyksi ja marssi tekemään rikosilmoitusta Kaakkois-Suomen poliisin rikosilmoitusten vastaanottopisteeseen.
      Kuolemanloitsuja
      Niin ikään viime viikolla saapui pääkaupunkiseudulla sijaitsevaan rikosilmoituksen vastaanottopisteeseen pelokkaan hysteerinen nuori mies. Nuorukainen kertoi saaneensa puhelun maakoodin perusteella nigerialaisesta numerosta. Erikoisella aksentilla englantia sepustanut soittaja kertoi nuorukaisen ex-tyttöystävän maksaneen tuhansia euroja taioista, jotka johtaisivat miehen kuolemaan.
      Soittaja oli kuitenkin hövelisti lupautunut luopumaan kuolettavista loitsuista 5 000 euron suuruista korvausta vastaan. Uhkaavasta tilanteesta huolimatta mies ei langennut "poppamiehen" huijausyritykseen, ja hetken kuluttua miehen puhelin piippasikin viestin merkiksi. Viestissä kerrottiin, että kohtalokkaat taiat oli nyt lausuttu. Lähes kuollakseen pelästynyt eteläkarjalainen mies alkoi vältellä kotikuntaansa, mutta rohkaistuttuaan päätti tulla kertomaan tapauksesta poliisille. Asia kirjattiin nimikkeellä laiton uhkaus, ja asian esitutkinta on vielä kesken.
      Poliisi muistuttaa, että suomalaiseen perinteeseen kuuluvat lempeen, häihin, naimaonneen ja lapsilykkyyn liittyviä juhannustaikoja. Poliisi kehottaakin kansalaisia pysymään perinteisissä suomalaisissa juhannustaioissa afrikkalaisten poppakonstien sijaan. Poliisi ei kuitenkaan ota vastuuta kotimaistenkaan taikojen seurauksista, vitsailee poliisi tiedotteessaan."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe