Muutti kaarinaan ja naantalin naiset huohahtaa kun ei tarvitse pelätä...
Tauski
10
313
Vastaukset
- Nei ....
Pelätä mitä? Et näkisi komeen miehen?
- Nyrkillä silmään
Elähtänyt artisti himoaa hakata naiset ja exsät sen tietää...
- Kohta tappaa???
Puoliksi irakilainen ja puoliksi persialainen muslimityttö Lili Al Khan ja viihdetaiteilija Tauno ”Tauski” Peltonen tapasivat maaliskuun lopulla eräässä helsinkiläisravintolassa.
Tapaamisen jälkeen kaksikko ryhtyi tapailemaan. Kesäkuussa Tauski ja Lili suuntasivat surullisen kuuluisalle lemmenlomalle Turkkiin, joka päättyi toissa viikolla, kun Lili pakeni Tauskia Suomeen.
Uusimmassa Seiskassa Lili kertoo, kuinka pikakihlaus muuttui päättymättömäksi painajaiseksi. Lili myös paljastaa, kuinka Tauski joi taukoamatta ja käyttäytyi kuin porsas.
– Hän haukkui minua kamalilla sanoilla. Hän otti tukasta kiinni niin, että minulta lähti pala päästä. Olin vain hiljaa. Minuun sattui todella paljon, Lili huokaa. - Puutetta jutuista
Minua sattui todella paljon.. Onks tää muka ainoa tapaus jossa pariskunnalle tulee sählinkiä? Mieluummin kahnaan komean miehen kanssa kun jonkun riihipirun, niin taitaa olla kaikilla naisilla. Kaikkee ei voi saada.
- mennyttäkalua
Kaljan kittaaminen tosin karistaa sen komeuden miehestä kuin miehestä muutamassa vuodessa , vaikka olis millanen adonis.
Alkujaan ruma, mutta terveellisillä elämäntavoilla, voi sitten lopulta ollakkin se komeampi valinta ;)
- Tosi on vai on tosi
Naiset huutaa tosi miehiä TAUSKI , NYKÄNEN. Heiltä ei koskaan naiset lopu.
- mieshormoonit vie
Se on varmaan se testosterooni mikä houkuttaa, ei pysty naiset sitä vastustaa.
Vaikka kuinka koittas, niin se on sit menoa.
Älkää viekö muijianne sinne niitten liki, voivat lähteä sirkuksen matkaan.Jäätte rannalle ruikuttamaan ;)
- Austin Powers fan
Totta, siit on kyse. Joku voi yrittää saada tollast karismaa koko ikäns ja ihan turhaan. Sitä joko on tai ei ole. Sen takia Kanervakin on kansainvälisissä duuneissa aina vaan, kun hänellä on se. Joku tavis rassu olis Kanervan töppäilyjen seurauksena metsien miehenä.
- Pulituuri 60 luku
"Mesissä ei ole enää miehiä".
- N. ti
Kateutta kaikki tyynni. Koittakaa nyt miehet vaan kestää, et joillain on enempi ulkonäköä ja viehätysvoimaa kuin muilla. Ei se tavisten vetovoimaa lisää, jos haukkuu Tauskia tai muita karismaattisia miehiä. Sitä joko on tai ei ole. Hyväksykää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579