Kulissien takaa

meitsis

Antti Einiön elämänkerta kirjassa " Rokkia ikä kaikki " lukee mm. näin :

" Tapani Kansan uran alkuaikoina kiersin hänen kanssaan Ruotsissa muutamalla keikalla joskus 1970-luvun alussa. Tapsa lauloi ja minä toimin spiikkerinä. Pääsin samalla aitiopaikalle seuraamaan Tapsan touhuja kulissien takana. Hän oli vielä aivan poikanen, mutta samalla kovasti suuruudenhullu omista uranäkymistään. Tapsa hikeentyi minulle täysin erään Soundi-lehden haastattelun jälkeen. Olin nimittäin todennut lehdessä, että ”Kansa on valtavat resurssit omaava raakile, joka kuitenkin vaatii oman aikansa kehittyä sille tasolle, jolle hän voi parhaimmillaan kehittyä.” Tapsa loukkaantui tuosta raakile-sanasta, sillä omasta mielestään hän oli jo lähes maailmantähti, vaikka oli esiintynyt vasta pari vuotta.
Heinosen Leksa oli järjestänyt minut spiikkeriksi myös Tapsan saman kesän Suomen- kiertueelle. Sen verran olin kuitenkin opikseni ottanut ja Tapsan toimintaa jo parilla keikalla
28
seurannut, että panin peli poikki kokonaan. Soitin Leksalle ja ilmoitin, että tulen kerta kaikkiaan hulluksi, jos joudun herra Kansan kanssa samalle kiertueelle. Leksa oli jo painanut julisteet, joissa minut mainittiin spiikkerinä, mutta en muuttanut päätöstäni.
– Ihan sieluni terveyden kannalta luovun tästä virasta saman tien, ilmoitin hänelle. "

1

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jflidhasfdsfh

      Tuo avautuminen? Metsis?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe