Jatkuvan ikävöinnin hiipumisen huomaa laantunen kun pystyy avaamaan suunsa ja puhumaan normaalilla äänen painolla ihan arkista asiaa "small talkkia".
Näin sen pitää varmaan mennäkkin
5
242
Vastaukset
- ------>
Hyvä. Nyt vielä kun pääsee pois täältä.
- Hyväjuttu
Puhun kaikkea muuta, kuin arkisia asioita.. En pysty puhumaan enää normaalisti ollenkaan :(
Aloittajalle kysymys, miten itse koet tunteen hiipumisen ?- Miksköhän tänne kirj
Luulen et s eon tän kaiken roikkumisen, itsensä nolaamisen ja tyhmäksi tuntemisen tuoman väsymyksen summa.
Ei edes minun "pokka" ikuisesti jaksa eittää reipasta ja iloista muiden edessä kun sydän on rikki, pelotti omat sulkeutumiset ja muiden ihmettelyt kun en enää osallistunut mihinkään.
Eli paljon asioita jotka väsyttää ja saa mielen pohtimaan onko järkeä hukuttaa itsensä elämältään.
No viime päivät on tätä asiaa pohtinut ja tänään jotenkin tuli sellainen tunne et jokin on muuttumassa. Ja sit tuli ikäänkuin vahingossa tilanne jossa tapahtui niinkuin tapahtui, Hengitin vapaammin ja tajusin et hiipuminen on alkanut.
Paljon tekstiä vähän asiaa, mut vaikee selittää. - Utelias nainen
Miksköhän tänne kirj kirjoitti:
Luulen et s eon tän kaiken roikkumisen, itsensä nolaamisen ja tyhmäksi tuntemisen tuoman väsymyksen summa.
Ei edes minun "pokka" ikuisesti jaksa eittää reipasta ja iloista muiden edessä kun sydän on rikki, pelotti omat sulkeutumiset ja muiden ihmettelyt kun en enää osallistunut mihinkään.
Eli paljon asioita jotka väsyttää ja saa mielen pohtimaan onko järkeä hukuttaa itsensä elämältään.
No viime päivät on tätä asiaa pohtinut ja tänään jotenkin tuli sellainen tunne et jokin on muuttumassa. Ja sit tuli ikäänkuin vahingossa tilanne jossa tapahtui niinkuin tapahtui, Hengitin vapaammin ja tajusin et hiipuminen on alkanut.
Paljon tekstiä vähän asiaa, mut vaikee selittää.Siis puhuitko kaipauksesi kohteelle?
Kuinka kauan erostanne on kulunut?
Oletko mies vai Nainen? - Miksköhän tänne kirj
Utelias nainen kirjoitti:
Siis puhuitko kaipauksesi kohteelle?
Kuinka kauan erostanne on kulunut?
Oletko mies vai Nainen?Joo hänelleppä hyvinni, ei ollut suhteesta vaan yksipuolisesta ihastumisesta kyse ja nainenhan minä.
No kuten tossa jo aikaisemmin kirjoittikin, seuraava askel olis sitä täältä pois, ja se on varmaan totta koska tuon ihastumisen myöthän tänne ajauduinkin.
Mutta ei kaikkea kerralla.
Mut nyt Kaikille Hyvää Jussia:):):)
Yks duunipäivä enää ja sit kaikki nauttimaan valonyöstä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205526Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222749Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5722732Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512571- 242267
- 821674
- 1461555
- 1341384
- 130998
- 89964