Juhannuksen suunnitelmat 2014?

Säätila kymmenen asteen hujakoilla eli ei ole mikään hellekeli.

Kaupunkialueellakin riittää tapahtumia, muutaman tunnin ajomatkan päässä isojakin festareita.

Mökille?
Kyläilemään kotiseudulle?
Kotona?
Töissä?

Viime hetken vinkit?

16

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etelän ihme

Kyläilemään olis tulossa kotiseudulle pari ihmistä. Osaako joku näin viime hetkellä vinkata onko Patelan grilli auki juhannuksena?

• h.yttynen

Eiköhän tuolla joku nakkikoppi jossain ole auki. Paikkaa tai nimee ei voi sanoo ku joku vetelee herneet nokkaan kuitenki...

• etelän ihme
        h.yttynen kirjoitti:

Eiköhän tuolla joku nakkikoppi jossain ole auki. Paikkaa tai nimee ei voi sanoo ku joku vetelee herneet nokkaan kuitenki...

Joo, mää löysin yhden ku on auki, mutta on vähän sitte kauempana. Perjantainahan mää sitte illalla nään josko tuo kysymäni on auki vai ei...
        Hyvää jussia kaikille vaan, erityisesti inisevälle, joka ystävällisesti kiertäen vastasi jotain edes. :)

• Tyhhh

Yritätkö mainostaa?

Netistä löytyy puhelinnumero jos et yritä

• etelän ihme

En yritä mainostaa vaan yritän kysyä tietoa kun puhelin on palasina valitettavan onnettomuuden vuoksi.

• Voi Vitjat

Panemaan! Nyt ei itikat kuppaa kivareita..

• Menovinit netissä

Patikkaretkelle. Ei ole liian kuuma eikä juuri ole hyttysiäkään. Karhunkierros päästä päähän. Ehkä.

• tosimiesten päivä

kaupungille ryyppäämään. nyt on hyvä påivä kun kaiki amatöörit on jossain mökeillä palelemassa.

• Känkkärä

Hyvä idea. Jumalaton tuuli ja vesisade, mieluummin kosteus sisäisesti kuin ulkoisesti.

• samaa mieltä

Mutta minne? Onko ne paarit edes auki?

• wuneo71

Pubit on auki, isommat ravintolat tuskin auki. Peppers, Jumpru, Kaarleholvi, Karaokebar jne. auki varmaan. Ja lähiöpubeja olisi myös mukava kiertää mutta ei tällä säällä viitsi lähteä minnekään.

OulunTivoli näyttäisi olevan auki Juhannuksena, kaipa se ravintolaksi lasketaan..

• queno71

Äsken sateli kunnolla, tuuli niin että sade tuli 45 asteen kulmassa alas. Jatkuvampaa sadetta kai 21 jlk. Torilla on "Cityjuhannus 2014" juttu kai klo 17-24. Ei varmaan ole porukkaa, tori webcam:

http://www.ouka.fi/oulu/oulu-tietoa/kauppatorin-nettikamera

Huomennakin sataa eli sellainen Juhannus. Itse kotona otan olutta ja seuraan jalkapallon mm-kisoja.

• myräkkä

Hahhah! Ei ketään torilla.. Vettä vaan vihmoo!

• ei tosimies

No juu eipä tuolla tosiaan näy ristin sielua, tuskin juuri muuallakaan. Taidan keskittyä minäkin mm-kisoihin.

• Känlkärä

Sää ei voisi olla huonompi juhannuksena. Onneksi olut jäähtyy ulkona.

• menojalka vipatti

Vaan ei enää....

No juu eipä tarvitse lähteä torille juomaan Oulun kalleinta olutta. Kunnon irlantilainen savuviski tekee gutaa tämmösenä pakkaspäivänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe