Hei!
Lukeeko näitä viestejä kukaan kaltaiseni mukava ja fiksu bi-henkinen mies? Olen jo pitkään haaveillut miestenvälisestä hellyydestä, vaikka tykkään kyllä kauheesti naisista. Olen pari-kolmekymppinen, urheilullinen, vähäkarvainen ja hieman naismainen mies. Itsetunto on kohdallaan, mutta baarista en halua tämmöstä kaveria etsiä. En harrasta seksiä ilman tunteita, mutta haluan mennä loppuun asti kunhan se oikea löytyisi. Ethän ole kovin alistuva tai dominoiva, vaan jotain tervettä siltä väliltä. Naisetkin saa kommentoida, jos siltä tuntuu.
Ilmoita spostiosoitteesi vastauksessasi, kiitos.
Ketään asiallista bi-miestä kaveriks?
6
1111
Vastaukset
- Vanhenpi
Joo...
Kaltaisiasi (-amme) miehiä on ilmeisen vähän. Olen sinua kohtalaisesti vanhempi ja etsinyt useita vuosia vastaavaa kaveria (...en baareista) huonolla menestyksellä. Tunteetonta seksiä on toki tarjolla vaikka millä mitalla, vaan sitä aitoa ja oikeaa ei!- Jake
Tässä ainakin olisi Tampereella vaikuttava 29v kaveri, joka haluaisi kokeilla ja opetella toisen miehen kanssa kaikkea mahdollista. Seurustelusuhdetta en miehen kanssa halua sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta ystävyysuhteen toki. Tutun ja mukavan kaverin kanssa on sitten mukavampaa ja rennompaa puuhailla... Saa kirjoittaa: [email protected]
- Bi-mies
Moi!
Mistä päin olet kotoisin. Itse haluaisin myös kokeilla. Olen nelikymppinen. - samubi
Täällä 36 vuotias helsinkiläinen mies. Välillä on mukava kokeilla myös miehiä:)
- bi-trans-m
minäkin haluan olla mukana, vaikka naisista pääasiassa pidänkin niin on se vaan kivan kaverin kanssa silloin tällöin ihanaa tehdä jotain muuta, olen tre:n lähistöltä. [email protected]
- a-w
voi mailata jos kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897