väkisin osa3

väkisin3

Komennan sinut katsomaan peilin kautta tuota rietasta näkyä, häpeillen vilkaiset, mutta käännät katseen pois. Kuin keskittyen sinulle komennettuun tehtävään, jatkat pallieni nuolemista. "Katso nyt tuota viatonta pikkunarttua, nyt se on oikeassa asemassa" sanon ja käännän päätäsi katsomaan julkeaa näkyä. Poskiasi koristava häpeän puna syvenee katsellessasi itseäsi nuolemassa lastistaan raskaita pallejani, minun myhäillessä tyytyväisenä.

Äkisti nostan sinut ylös hiuksista kiinni pitäen ja toisesta kädestä auttaen. Asetan sinut seisomaan eteeni ja pyyhkäisen meikin jättämät jäljet pois kasvoiltasi.
Suutelen sinua pitkään samalla kasvojasi siistien. Äkisti vien käteni hävyllesi ja työnnän sormeni syvälle pilluusi. Säpsähdät kosketustani ja hengityksesi kiihtyy samaa tahtia sykkeesi kanssa. Jatkan hetken hyväilemistäsi ja vaikeroit hiljaa käsittelyssäni. Kuin muistaen tilanteesi yrität irti otteestani, enemmän kuitenkin tavan vuoksi, kuin oikeasti irtautuaksesi.
"Ei se tainnut nyt niin vastenmielistä olla, koska tämä pikkunarttu on aivan läpimärkä edelleen" tokaisen silmiisi katsoen. Käännät katseesi pois ja rimpuilet hieman enemmän. Naurahdan pyristelyllesi ja suutelen sinua uudestaan.
Kumarrun kaivamaan laukkusi ja hetken sitä pengottuani löydän sieltä dildosi. "vai tämmöinen mukamas kiltti tyttö sinä oletkin, dildo kulkee laukussa mukana. Ennemmin rietas pikkunarttu olet ja sellaisille pitää antaa kunnolla kyytiä" totean vältellessäsi katsetta entistä nolompana.

Talutan sinut sängyn viereen, ja komennan sinut sängylle kontallesi. Aikailet ja epäröit, kunnes läimäytän pientä pyllyäsi saaden sen punoittamaan. "Etkö muista kuinka tämä meni, sitä helpompaa tämä on sinulle, mitä yhteistyökykyisempi olet. Vai haluatko että tämä menee vaikeamman kautta ja kaivan taas veitsen esiin?"
"Ei, ei kyllä minä tottelen, mutta älä satuta minua. Anna minun mennä, en kerro kenellekään asiasta, pliis" Anelet ja asetut kontillesi sängylle.

Sormeni kulkee pitkin selkäsi kaarta, vain kevyesti koskettaen, saaden sinut värisemään. Pakaralta kosketukseni katoaa ja olet ihmeissäsi; ensimmäistä kertaa tunkeuduttuani asuntoosi, en koske sinuun lainkaan. Sisälläsi herää jo odottamaton riemu, onko tämä ohi sittenkin? Käännyt katsomaan minua ja näet minun ihailevan edessäni olevaa kaunista näkyä; pikkunarttu kontallaan sängyllä, kiihtyneenä ja herkkänä, odottavana. Kaunis vartalo odottamassa, mitä tapahtuu seuraavaksi. Ja nähdessäsi silmistäni paistavan eläimellisen himon, tiedät ettei kaikki ole ohi...

Pakaroillesi taas laskeutuva käteni katkaisee pohdintasi.
Määrätietoisesti käteni liukuu pakaroidesi väliin, värähdät kosketustani. Suustasi pääsee vaimea inahdus. "Ei taida viaton tyttö olla niin viaton kuin antaa ymmärtää" sanon piikittelevästi peukaloni työntyessä pilluusi ja muiden sormien hyväillessä klitoristasi.
Hengityksesi kiihtyy jälleen ja valut kiimaa sormilleni. Sormeni vetäytyvät ja kuulen pettymyksen huokauksestasi. Hetkeen ei tapahdu mitään, mutta äkisti tunnet erilaisen kosketuksen hävylläsi, hieman pehmeämmän, herkemmän. Nolostut entisestään tajutessasi sen olen kieleni.
"Hmm.. tämähän maistuu ihan kiimalta, näin märkänä en olekaan pitkään aikaan nähnyt ketään. Olet sellainen rietas pikkunarttu, josta kiltteys on kaukana" totean samalla pilluasi nuollen. Painan toisella kädellä ylävartalosi alas vasten sänkyä, jolloin pyllysi on paremmin tarjolla, kuin esillä. Olen ottanut sormeni avukseni hyväilyysi, nuollen pitkin vedoin tuota kaunista ja tiukkaa pillua. Välillä pyöritän kielelläni klittasi ympäri, välillä kieleni seikkailee pyllylläsi asti. Huokailet ja vaikeroit, tosin hiljaa ja yrittäen pidätellä näyttämästä tuntemuksiasi. Pian tunnet dildosi työntyvän sisään pieneen pilluusi ja aloittavan rauhalliset syvät työnnöt. Sormeni etsiytyvät pepullesi ja alkavat kiusoitella pyllyäsi hitaasti, melkein hellästi. Alat huokailla yhä enemmän jatkaessani hyväilemistäsi. Dildo työntyy sisääsi yhä nopeammin, vaativasti ja väristyksiä aiheuttaen. Sormeni on uponnut tiukkaan pyllyysi, vaikeroit ja huokailet nyt jo kuuluvasti. Yrität vastustella, lähinnä sanallisesti; "Ei saa, lopeta, älä... et saa tehdä noin.. lopteta.." Naureskelen kehnolle yrityksellesi todeten; "Älä suotta vastustele, tiedän sinun nauttivan tästä, mikset voi myöntää asiaa?"
Aloitat vastaamaan, mutta lauseesi keskeytyy alkaessasi vikistä, vinkua ja täristä. Vartalosi rentoutuu huohotuksesi ja puuskutuksesi myötä.
"Siinä minulla viaton kiltti tyttö, taisit juuri laueta, eikö niin? Eihän sinun tästä pitäisi nauttia?" totean ivallisesti.

0

1887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

        Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
        Lieksa
        52
        2794
      2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

        1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
        Maailman menoa
        517
        2634
      3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

        En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
        Ikävä
        48
        1835
      4. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        32
        1767
      5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

        Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
        Tunteet
        117
        1723
      6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

        SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
        Maailman menoa
        301
        1659
      7. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        9
        1272
      8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

        Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
        Maailman menoa
        84
        1101
      9. Ketä ammuttu ?

        Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
        Juupajoki
        22
        1072
      10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

        Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
        Ikävä
        54
        1067
      Aihe