Kun vain ajattelenkin jotain persuja äänestävää vitun huoraa!
Sperma lentää!
3
621
Vastaukset
- Anna tulla horoukko
Sinä itse taidat olla se persuja äänestävä v*tun h*ora vai kuinka? Tiesitkös että suun pieksentä, törky sanavarasto kertoo sinusta paljonkin? Sinä et osaa yhtään kunnioittaa naisia. Jokainen saa äänestää mitä haluaa tai olla äänestämättä, ilman sinun vastenmielisiä idioottikommenttejasi. Olen valmis opettamaan käytöstapoja sinulle ja riitelemään kanssasi mokoma luttamuna ukonletukka. Sinäkään et ole täydellinen, kun luulet että sinulla on joku h*lvetin oikeus herjata muita.
Muista että oksennus lentää, kun ajattelenkin kaltaisiasi idioottiukkoja. - ihme höpöttäjä
Miten aloittajan viesti liittyy hierontaan???
- Niimpä niin
Liekö se on eksynyt väärällä palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938