sain dianoosin skitsiaffektiivi häiriöstä ja sen perusteella lääkitys risperdal consta.
nyt ongelmaksi on tullut sen injektion tuomat sivuoireet jotka ovat tosi pahat-.
yritin lääkärille sanoa näistä sivuoireista mutta hänen mielestään se injektio pitää ainakin parivuotta olla käytössä ennen kuin voidaan puhua taplettimuotoon vaihtamisesta. siis olin aivan tyrmistynyt että kyseessä aikuinen ihminen niin joudun alistumaan tuollaseen injektioon parin viikon välein olevaan pistokseen. joudun kulkemaan terveyskeskuksessa taksilla kun ei ole muuta kulkuneuvoa ja linkkurit eivät kulje. siis pystynko mistään saamaan apua tähän että voin vaihtaa sen taplettimuotoon.
injektio
9
545
Vastaukset
- psyk.hoit.
Jos et mene ottamaan pistoksia, sinut haetaan ambulanssilla.
Luulen että taksi tulee halvemmaksi kuin ambulanssilasku.- häpeä
menisit muualle trollaamaan. olet jotenkin kieroutunut ihminen. kehtaat kirjoitella tuollaisia tänne.
- yksityiset
kiitos asiallisesta vastauksesta. minusta vain on sairasta että aikuinen ihminen joutuu sietää tällästä . vasten tahtoa.
voin aina mennä yksityiselle. - psyk.hoit.
Millä rahalla?
- apua8
yksityiset maksaa jotain 160e ainakin mehiläisessä kerta. jos menen sinne niin helpompi se on kun vaihtavat taplettiin ja saan sen mielenrauhan.
- Mies.
"yritin lääkärille sanoa näistä sivuoireista mutta hänen mielestään se injektio pitää ainakin parivuotta olla käytössä ennen kuin voidaan puhua taplettimuotoon vaihtamisesta. "
Siinä taas nähdään millaisia mielivaltaa käyttäviä vastuuntunnottomia p*skiaisia hallitsee ihmisten elämää.
Siinäs näit psykiatrien mielivallan. Voin vakuuttaa sinulle että tiedän kokemuksesta nämä asiat ja sinuna vetäisin valituksen heti päälle.
Älä enää syö ja pilaa terveyttäsi.
Laita sen ukon/ämmän nimi tänne`?
Ei niitä tarvi syödä 2 vuotta, ei pidä syödä ollenkaan.
V*ttu mitä hulluja nuo valkotakkiset.
Saman sanoi mullekin mutta kun pääsin ulos, lopetin kaikki heti ja tein valitukset ihmisoikeustuomioistuimeen!
"siis olin aivan tyrmistynyt että kyseessä aikuinen ihminen niin joudun alistumaan tuollaseen injektioon parin viikon välein olevaan pistokseen."
Sinun ei ole pakko.
Jos olet nyt avohoidossa niin ei ne voi sinua pakottaa.
Lopeta siis heti!- Mies.
"Jos et mene ottamaan pistoksia, sinut haetaan ambulanssilla.
Luulen että taksi tulee halvemmaksi kuin ambulanssilasku. "
Sinä v*tun kitisijä, pidä pääsi kiinni tai tullaan antamaan sulle kohta turpaan sinne laitokselle vtun narttu-h*uora.
Kyllä ambulanssi-keltanokat saa selkäänsä jos tulee ihmisiä kotioville häiritsemään.
Sinä kun tunnut aukovat täällä jatkuvasti päätäsi niin laitetaan sinun nimeäsi tästä lähin tänne niin et pääse vinoilemaan enää.
- Seuraavalle
Sinä päätät otatko lääkettä ja, jos otat missä muodossa ja millä annoksella ja kuinka kauan. Se on sinun ihmisoikeutesi, koskemattomuutesi. Anna potkut tällä ääliölle ja mene toiselle. Lääkärisi välinpitämättömyys haittavaikutuksia ja sinun huoltasi kohtaan osoittaa, ettei häntä kiinnosta sinun vointisi tai hän ei ymmärrä sinua. Sellaista lääkäri- tai hoitosuhdetta on järjetöntä jatkaa. Lääkärin ei koskaan pitäisi kiristää asiakkaitaan. Heidän pitäisi olla siellä sinua varten, ei sinun heitä varten. Oletko päässyt keskustelemaan ongelmiesi hoidosta lääkkeettä? TIesithän, että siten voidaan saada huomattavasti paremmat tulokset ja tietenkin ilman haittavaikutuksia.
Kultainen keskitie on joskus hankalaa löytää, mutta se on käsilläsi juuri nyt Sinun omassa elämässäsi. Ole vapaa ja avoinna kysymään aina uutta elämältä. Kaikki onkin vastavoimasta kyse. Ateistiksi innostuu käymällä vakoilemassa uskontoa. Uskovainen taas päinvastoin. Kuitenkin olisi puhumatta ja hiljaa paras. Kaikkein fiksuin oletkin sinä yksinjätetty, sairas, köyhä ja skitsofreenikko oman polun kulkija, siis minä itte, sillä se joka osaa kehua samalla muita kuin itseensäkin on taitaja.
Kaaos luo tasapainoa ja tasapaino lou kaaoksen, mutta vain ihminen, me, käsitämme tämän vaikka runoillessamme. Kaikki auttaa kaikkeen. Selvitä sinulle tärkeät asiat niin, että saat ne tasapainoon, ettei mikään hierrä Sinua. On parempi luopua sellaisesta, joka on taakkaa ja tuottaa häpeää jälkipeleissä. ( älä luovu lääkkeistä ) Siis opi hyvä elämä, niin kukaan ei motkota sinulle ja opi myös oleen erossa motkottajista, vain yksin löytää totuutensa muiden avulla “tietty”. Kaikilla on perusjärki, myös sairailla, niin sitä voi harjaantua käyttämään, kunhan et ole liikaa auttajiesi kynsissä.
Sinulla on siis jo kaikki kohdillaan sillä elät omaasi totuutta siten kuten olet oppinut tähänasti. Jatka elämääsi rauhassa ja tee mahdollisimman vähän muutosta ja yksinkertaista kaikkea jos olet vielä härdellissä mukana. Kaikkien terveiden resepti on vaan vahvistaa itteensä niin paljon, että voi elää niin, että elämä tuottaa palkkaa, tyydytystä ja antaa sulle enempi voimia kuin ottaa. Lepää silloin kun nukut, herää aamulla ajoissa, niin ehdit ulkoilla tarpeeksi ja mene ja tule paljon päivässä, niin saat intoa.
Kaikki tämä on saatavissa Sinulle kynäsi ja paperisi kautta. Siis alat vaan kirjoittaan ajatuksiasi paperille ja aikaamyöden huomaat, kuinka sanasi alkaa tervehdyttään Sinua ja ehkä löydät uutta sananpartta ja uudistamalla näin ajatuksiasi kirjoittamalla saat elämän hallintaasi ja Sinulla on näyttää jotakin konkreettista ystävällesi tai sairaanhoitajallesi.
Minä itse kirjoitin monta vuotta lyhyitä muistilappuja itselleni ja näytin niitä lääkärilleni ja menin niin koko ajan eteenpäin. Koetan myös kävellä paljon päivässä ja saada eri painotuksia jalkoihini kävelyäni muuttamalla, siis askelpituus ja askellus jalkaterällä on jatkuvassa muutoksessa meillä kaikilla, jos sinänsä.
Minua masentaa joka päivä ja Risperdal Consta injektio 2 viikon välein on pelastajani. En liikaa pyöri täällä netissä, enkä siis missään, vaan olen niin hiljaa kuin voi muille niin rauhaansa antaa. Olen kauan auttanut kaltaisijani ja elän syrjässä yksinkertaisesti ja hiljaa. Minulla ei ole työtä, eikä autoa ja silti olen kiinni elämässä ja olen tyytyväinen, että olen löytänyt voimani uudestaan. Kiitos suuri kavereilleni, joita olen kestittänyt monta vuotta. Jos siis jaksaa kauan samoja kavereita, niin se tuo elämän suolan kyllä jossainvaiheessa. Tätä odotin ja tämän itse sain aikaan. Tämä teksti oli hyvä nyt tähän väliin, sillä minua on autettu tarpeeksi. Luota vain itseesi ja auttamalla muita saa hyvää aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602787
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81498