Vr opiskelija alennus ilman opiskelijakorttia?

huonosäilytys

Tietääkö kukaan kelpaako opiskelija todistus henkkarit opiskelija alennuksen saamiseen, Olen lähdössä junalla matkustamaan ja opiskelijakorttini on hukkunut muutossa.

7

6465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *yawn*

En usko, ei opiskelijakorttia ole kumminkaan pakko tilata, ja pelkkä opiskelun osoitus henkkarien kanssa ei todista mitään onko opiskelijakorttia vai ei. Mutta soita nyt VR:lle ja kysy tmv.

• vr.fi
    • Viime vuonna..

Viime vuonna kelpasi, koska opiskelijakortit tulivat n. kuukauden myöhässä yliopistoihin, tekivät diilin VR:n kanssa.

• 1+2

Hih, hassu provo. Tekivät diilin, no mun kanssani.

• VDTA

Itse en menisi takuuseen noiden käyvyydestä. Kantsii käydä kysäisemässä lähimmästä VR:n lippupisteestä tai sitten rimpauttaa VR:n asiakaspalveluun.

• Vvvrrr

Junassa kelpaa vain ja ainoastaan vr:n hyväksymät opiskelijakortit voimassa olevalla lukuvuosi tarralla. Ei siis oppilaitoksen omat kortit eikä todistukset eikä äitin soitot.

• herra mutanen

VR IHAN PEESTÄ.ONNIBUSSEJA ENEMMÄN JA VR NURIN.HELVETIN HIEROJAT.KERMAPERSEET.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5616
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4257
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      170
      2227
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1774
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe