Tietääkö kukaan kelpaako opiskelija todistus henkkarit opiskelija alennuksen saamiseen, Olen lähdössä junalla matkustamaan ja opiskelijakorttini on hukkunut muutossa.
Vr opiskelija alennus ilman opiskelijakorttia?
7
6419
Vastaukset
- *yawn*
En usko, ei opiskelijakorttia ole kumminkaan pakko tilata, ja pelkkä opiskelun osoitus henkkarien kanssa ei todista mitään onko opiskelijakorttia vai ei. Mutta soita nyt VR:lle ja kysy tmv.
- vr.fi
VR:n mukaan vain rekisteröidyt opiskelijakortit kelpaavat:
https://www.vr.fi/cs/vr/fi/opiskelijat - Viime vuonna..
Viime vuonna kelpasi, koska opiskelijakortit tulivat n. kuukauden myöhässä yliopistoihin, tekivät diilin VR:n kanssa.
- 1+2
Hih, hassu provo. Tekivät diilin, no mun kanssani.
- VDTA
Itse en menisi takuuseen noiden käyvyydestä. Kantsii käydä kysäisemässä lähimmästä VR:n lippupisteestä tai sitten rimpauttaa VR:n asiakaspalveluun.
- Vvvrrr
Junassa kelpaa vain ja ainoastaan vr:n hyväksymät opiskelijakortit voimassa olevalla lukuvuosi tarralla. Ei siis oppilaitoksen omat kortit eikä todistukset eikä äitin soitot.
- herra mutanen
VR IHAN PEESTÄ.ONNIBUSSEJA ENEMMÄN JA VR NURIN.HELVETIN HIEROJAT.KERMAPERSEET.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1401484
- 981430
- 781361
- 1191219
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992