olen 11v ja ihastunut

emilyyni

Hei! Olen 11v tyttö ja ihastunut yhteen saman luokkalaiseen poikaan. Minusta tuntuu että hänkin tykkää musta mut en uskalla puhua hänelle. Meidän luokalla on myös yks toinen tyttö ja olen ymmärtänyt että hän olisi kiinnostunut hänestä. Kun koulussa he nauravat niin musta tuntuu et kohta pääsee itku, mutta kyllä hän minustakin tykkää... mitä mun pitäis tehdä, vai olenko liian nuori edes miettimään tämmöstä?

3

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanni2

      Et minun mielestä ole liian nuori miettimään semmoista....Nauroks ne niinkuin sulle muka koulussa? Jos nauro niin miksi?? Mutta mene vaan ihan rohkeasti juttelemaan tuon pojan kanssa, mieluiten silloin kun kukaan muu ei olisi siinä. Itse olin pienempänä todella arka, mutta kun vaan menin juttelemaan yhen pojan kaa niin siittä se sitten lähtikin. Nyt ollaan niin parhaita ystävii ja nähään melkein joka päivä :) Olen siis itsekkin 11-vuotias, juuri täyttänyt. Ja jos poika alkaa olla sun kanssa enemmän niin voit pyytää vaikka ulos syömään :) Toisin se on aivan kamala tunne jos tuo poika alkaakin olla enemmän tuon toisen tytön kanssa...Koettu on....Siinä menee sitten monet yöt itkiessä....Mutta semmoistakin sattuu, on meilläkin ollu vähän riitaa, mutta aina ollaan sovittu. Ja jos se poika alkaa ollakkin ihan kunnolla sen toisen kaa niin sitten vaan elämä jatkuu. Olet vielä sen verran nuori, että sinulle tulee vastaan vielä monia poikia ennen sun elämän loppua :) Veikkaan...Mutta kuulostat mukavalta niin kyllä se poika susta alkaa oikein kunnolla tykkäämään kun vaan meet ensin vähän jutteleen sen kaa :) Ei se poika sun kotisohvalle ilmesty jos vaan mietit sitä :D

      T: Sanni
      Toivottavasti musta oli jotain apua ja onnea sen pojan kanssa

      • emilyyni

        Kiitos ihan hirveesti (: taidan kyl oottaa koulun alkuu nii sitten voisinkin rohkastua.
        Se on pyytäny muo kyl muutaman kerran niille, nii ehkä voisinkin mennä..
        Mut kiitos sanni2 mut se toinen tyttö on kyl mun kaveri nii voisin kysyy siltä et tykkääkse musta.


    • Anonyymi

      Moi! Itse olen aitan hirveästi ihastunut meidän luokan yhteen tyyppiin. Olen siis itse 11v tyttö. Mutta pari viikkoa sitten meidän luokan yksi typerys kysyi : Haluaisitko olla enemmän Julian (nimi muutettu) vai Jeminan(nimi muutettu) kanssa. Olen siis itse Julia (nimi muutettu). Tietysti se vastasi Jemina. Siis mä murruin ihan kokonaan... En oo edes viittiny puhua siitä sille... Se kuulostaa tyhmältä kun siitä puhuu... Ja eilen se erosi meidän mun ja mun kavereiden kerhosta. 😭 Olen nyt sellaset kaks viikkoa ollut surullinen... Olen kai tyhmä kun mietin tällaista...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe