Olen keski-ikäinen. Liikun hyvin aktiivisesti.
Yli 150 cm pitkä (noin151-152,5), mikähän olisi sopiva paino?
14
4657
Vastaukset
- laihdu läski lapsi
Oletpas sä söpön pituinen.
Ehkä jotain 40-45? - sweetfeathers
^Komppaan
Toisaalta se on aika yksilöllistä ja riippuu iästä. Eikö aikuinen/keski-ikäinen nainen paina hieman enemmän kuin samanpituinen nuori ja näytä silti samalta. Hankala sanoa, anteeksi jos olen väärässä. Tietysti itse olen 164cm ja aion painaa enintään 45kg - sellasta vaan
Oon saman pituinen, mutta oon 16v. Painan tällä hetkellä 41kg. Mut niin, että mulle on sanottu että oon normipainonen, ja että ois hyvä jos sitte vanhempana pysyis täs 47kg alapuolella...mut tietty ihmiskohtaista, mutta aattelin vaan ilmottaa:)
- tsubbie
38 kg
- 1+9
En ymmärrä, miten tää syömishäiriöpalstalle kuuluu, mutta minusta n. 45-50 kg olisi ok.
- Anonyymi
Kommenttien perusteella oon liian painava :( 11v tyttö ja 150cm painan liikaa😔 painan 50.1kg ja se on liikaa
- Anonyymi
Ite oon 154cm ja 52kg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oon 154cm ja 52kg
Mä oon ilmeisesti ylipainonen ku oon kohta 12v 150cm ja painan 44😃
- Anonyymi
ole vaan oma itsesi. Olen täällä tietenkin vähän myöhässä mutta ole ylpeä siittä kuka olet
- Anonyymi
Aloittaja on varmasti normaalipainoinen koskahaluaa itselleen anoreksian.Eikö keski.ikäinen keksi muuta kuin halun saada anoreksian.Elämässä pitäis olla muutakin kuin anoreksia tuon ikäisenä.
- Anonyymi
Se on yksilöllistä ja ainakin painoindeksiä seuraamalla menee varmasti harhaan.
Ja miksi antaa muiden määrittää omaa kehoa ja mieltä? Toki, jos on todellista terveysriskiä, niin silloin ammattilainen voi kohteliaasti huomauttaa asiasta, mutta muuten mielestäni jokainen olkoon sen painoinen kun haluaa ja on luonnollista.- Anonyymi
Miksi anoreksia sitten luokitellaan sairaudeksi jos se on kerta luonnollista.Itse en ole ikinä ollut letkuruokinnassa eli olenko epänormaali ja sairas kun ei luut näy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi anoreksia sitten luokitellaan sairaudeksi jos se on kerta luonnollista.Itse en ole ikinä ollut letkuruokinnassa eli olenko epänormaali ja sairas kun ei luut näy?
Anoreksia menee tuohon kategoriaan, missä on terveys vaarassa, ja missä ammattilaisen tulisi huomauttaa asiasta, antaa tukea ja tarvittaessa jopa pakottaa hoitoon.
- Anonyymi
(152-100)*0,85kg =~44,5kg, tuo on sitten jo mallimittoja lähentelevä ja siihen joudut lisäämään vielä keski-ikäisen ikälisän mikä lienee = tuo vähennetty 15% eli 7,8kg. Mittasi olisi näin ollen 52kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793