Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voiko kauriille maksaa potut pottuina?

kiukutteleva neitsyt

Allekirjoitan kaiken, mitä kauriista on tällä palstalla kirjoitettu!! Herranjestas miten pidättyväinen tunteissaan tämä merkki voi olla..
Mikä pahinta, olen itse neitsyt, joten tunnevammailu kulminoituu tässä suhteessa potenssiin miljoona!

Olen eräänlaisessa mystisessä suhteessa kaurismiehen kanssa; rakastan häntä kokonaisuudessaan ja kaikessa ärstytävyydessään, hän haastaa minut älyllisesti ja osoittaa kiintymystään. Emme seurustele vaikka romanttinen vetovoima välillämme onkin ilmeinen. Kaurismiehen rakkaudenosoitukset jäävät yritelmiksi, hänen omanarvontuntonsa ei salli nöyrtyä moiseen tunteiluun, kai hän pitää sitä liian riskaabelina ennen kuin MINÄ lankean ensimmäisenä hänen jalkoihinsa. Sitähän minä en varmasti tule tekemään..

Viime aikoina tyyppi on kiertänyt rakkaudentunnustus-teemaa kuin kissa kermalautasta muttei ole saanut sanaa suustaan. "Sä oot niin erikoisen hyvä ystävä mulle", YSTÄVÄ?! No huh huh! Tuntuu, kuin hän yrittäisi satuttaa minua tämänsuuntaisilla kommenteillaan, tavallaan halutaan antaa hieman periksi ja samalla lyödä näpeille.

Oon jo kurkkuani myöten täynnä tätä soutamista ja huopaamista ja pieni "kostonhimo" kuplii sisällä. Voiko kauriille antaa samalla mitalla takaisin? Mitä jos lähden kovilla panoksilla samanlaiseen lämpenee-viilenee -kamppailuun? Tiedän tilanteen lapsellisuuden enkä mä halua olla tunnevammailija (vaikka oonkin sitä luonnostaan) mutta mun tekee nyt mieli näpäyttää tätä kaurisjäykistelijää. Pelkoni on, että hän vetää herneen nenään, vetäytyy syvälle kuoreensa ja häipyy kylmettyneenä lopullisesti mun elämästä. Tarkoitushan on lähentyä, ei loitontua!!

P.S Ehkä kauris ja neitsyt on tunnetasolla katastrofaalinen yhdistelmä.

19

2644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virgo

      Täällä aika lailla samanlainen yhdistelmä. Paitsi että se olen yleensä minä joka sitä yhteyttä pitää, kauris ei kyllä sano edes "hyväksi ystäväksi". Silti hän aivan selvästi on mielissään yhteydenotoistani..
      En ikinä pystyisi myöntämään hänelle kuinka tärkeä hänestä on minulle tullut, tämä kauris-ukko varmaan halkeaisi omaan täydellisyyteensä ;))
      Onneksi meillä on tosi iso välimatka, eipä tavata kun kerran pari vuodessa...ja tunteet vaan on ja pysyy, siis minun puoleltani, hänestä en todellakaan tiedä :(

    • ikäneito

      Olen monta kertaa tuntenut nahoissani tuon kauriin pidättyväisen tunteen. Olen itse merkiltäni kalat, aina tunteensa näyttävä ja en ole voinut ymmärtää, miksi kaurismies pitää kaikesta välillämme olevasta hyvästä huolimatta tunteensa piilossa.

      Meillä oli muutaman kuukauden tauko tapaamisissa, mutta koska hän kuitenkin pyöri mielessäni koko ajan, niin päätin iskeä kortit pöytään ja kertoa hänelle ikävästäni. Yllätyksekseni hänkin kertoi ikävöivänsä minua ja nyt pystymme puhumaan avoimesti ja tasapuolisesti tunteistamme.

      Minäkin olin hänelle pelkkä "ystävä" vuoden ajan ja se loukkasi tietenkin, mutta olemalla normaali itsesi kaikki menee hyvin. Älä esitä kovista, jos pidät hänestä...löysennä hieman naruja, kyllä se siitä.

    • katuva kostaja

      Jos et halua olla tunnevammailia, niin älä ole. Se on vain sinusta itsestäsi kiinni. Jos toinen kohtelee huonosti, ei ole itse pakko lähteä leikkiin mukaan. Kuten sanoit, se on lapsellista.

      Vaikket lähtisikään kostamaan kovin panoksin, niin ei sinun tarvitse silti alistua. Pidä puolesi. Huolehdi sinä omasta omanarvontunteestasi. Voit rohkeasti itse ilmaista tunteesi. Ehkä sinulla on enempi munaa kuin tällä kauriilla. Tai odota, että hän saa kakistettua mahdollisen tunnustuksensa. Jos sitä ei tule koskaan, niin voit elää yhtä hyvin ilman häntäkin.

      Ei kannata tehdä mitään typerää suutuspäissään. Keskity pitämään puhtaat jauhot omassa pussissasi. Loppujen lopuksi jokainen vastaa itselleen omista tekemisistään ja tekemättä jättämisistään.

      Kärsivällisyyttä, voimaa ja rohkeutta sinulle!

    • Tosi kyllästynyt

      No kyllähän on niin kuin ois omaa tekstiään lukenu! Oon kans tässä pari vuotta ihmetelly mikä hitto on vikana, mutta sitten kun löysin nää sivut niin huomasin, että tosi moni kaurismies on vissiin samanlainen. Mä luulin että vaan tällä "mun" kaurismiehellä on jokin asteinen "tunnevamma".
      Mä oon koittanu jo mielestäni kaikkia konsteja, hyvää ja pahaa, ei tehoo! Oon kertonu että ikävä riivaa, oon ollu vastaamatta puheluihin ja kaikkia siltä väliltä - ei mitään vaikutusta.
      Ehkä siis vaan on niin, ettei meitä oo todellakaan tarkotettu toisillemme. Mä en enää jaksa ees yrittää mitään ja toivon vaan, ettei tää kyseinen kauris enää ikinä soita, koska sitte mä oon kumminkin taas ihan sukat sekasin. Siitä on niin vaikee päästä yli.
      En osaa valitettavasti neuvoo miten sun kannattais toimia, mutta onnee sulle kuitenkin yrityksessäs.

      • Muikkumies

        Höpöhöpö-juttuja. Ei horoskooppeihin usko kukaan täysipäinen.


      • hulluseon
        Muikkumies kirjoitti:

        Höpöhöpö-juttuja. Ei horoskooppeihin usko kukaan täysipäinen.

        Ei niin.Kukaan täysipäinen ei usko paitsi ne täysipäiset joilla kusi virtaa väärään suuntaan.Sellainen pirkkalan impi esimerkkitapaus,täysi kaheli,luulee olevansa joku ja jotakin erityistä,hah,ei muuta kuin hullun äidin hullu äpärälapsi !!


    • kiukutteleva neitsyt

      Viestien perusteella tää eräänlainen "kylmäsydämisyys" näyttäis olevan kantava teema kauriiden käyttäytymisessä. Tarkoituksena ei oo yleistää kaikkia kauriita kylmäkiskoisiksi ja laskelmoiviksi, mut mä oon vaan aika loukkaantunut ja pettynyt tällaseen kohteluun. Jotenkin mä näkisin, että jos sitä tosissaan välittää jostakusta, niin sitä olis toisinaan valmis laskeutumaan sieltä jalustaltaan ja tekemään alotteita sekä ottamaan vastaan tunteita. Eniten mua loukkaa se, että mua pidetään jatkuavasti varpaillaan ja mun itsetuntoa koetellaan ihan koko ajan. Ei tällanen pitäs kuulua toisistaan välittävien aikuisten suhteeseen. Itsehän sitä kahjo on, kun sietää moista.

      Tosiaan, kauriiseen ei tehoa mitkään jekut. Ei toimi yhteydenotot, tilan antaminen, ei kylmäkiskoisuus, ei yhtään mikään. Sitä ollaan niin sankaria ja oman itsensä herroja ja halutaan pitää se oma pää. No, mun tapauksessa pitäköön. Soitin muuten mun Herra Kauriille tänään mut hänpä ei katsonut tarpeelliseksi vastata puheluun. Et sellasta.

      Teitä, jotka ootte samanlaisessa tilanteessa, kehotan ajattelemaan itseänne ja omaa hyvinvointianne. Ei mikään hyvä suhde voi perustua valtataisteluun ja jatkuviin peleihin. Tietty vaikee antaa päteviä yleistyksiä, tilanteet riippuu niin ihmisistä yms. mut jos oma itsetunto on vaarassa romahtaa jonkun itseriittoisen tyypin pompotuksessa, niin sanoisin, et antaa heittää mokoman.

      • Vesimies

        Mina olen kuullut/tiedan, etta kauris olisi/nayttelisi ulospain tosi coolia, mutta kovahkon pinnan alta loytyisi herkkaakin herkempi sydan...

        Ei kaikki ei ole "sita, milta se paallepain nayttaa..."


      • Blacksun
        Vesimies kirjoitti:

        Mina olen kuullut/tiedan, etta kauris olisi/nayttelisi ulospain tosi coolia, mutta kovahkon pinnan alta loytyisi herkkaakin herkempi sydan...

        Ei kaikki ei ole "sita, milta se paallepain nayttaa..."

        Olet harvinaisen oikeassa. Itse ainakin olen todella herkkä ja kiltti, jonka johdosta nuorempana ihmiset yrittivät käyttää tätä piirrettä hyväkseen ja jouduin helposti muiden vietäväksi. Mutta kaurishan on oppivainen eläin, joten nykyään osaan piilottaa tunteeni ja paljastan ne vain niiden ihmisten seurassa, joihin luotan ja oikeasti välitän.

        Väitetään, että kauris tulee parhaiten maa- ja vesimerkkien kanssa. Minun kohdallani tämä ei pidä paikkaansa. Itse tulen parhaiden toimeen ilmamerkkien kanssa ja huonoimmin vesimerkkien kanssa. Vesimerkit kun ovat niin piikitteleviä ja ilkeitä. :(


    • Kauris-n

      Ehkäpä hän on hyvin epävarma. Keskustele asiasta, mutta älä ahdista. Kauris, oli se kuinka rakastunut tahansa, nurkkaan ahdistettuna vetäytyy enemmän eikä ehkä enää ole kanssasi missään tekemisessä.

      Itse seurustelin härän (nousu etc. merkit eivät tiedossa) kanssa ja jos joku suhde on ollut soutamista ja huopaamista, niin se oli sitä 5v. kesti ja kertalaakista loppu. Se ihminen on enää vain jäänne historiastani.
      Meillä kauriilla on tunnetusti harvinaislaatuinen kyky odottaa hyvää tai pahaa ja samalla tutkaillaan tilanteita ja miten toinen niissä toimii.
      Jos välität niin välitä kauriistasi semmoisena kuin se on mutta älä lähde maksamaan tai kostamaan, suurella todenäköisyydellä jäät toiseksi ja ystävättä.

    • Vesimies

      Eikos teidan pitanyt olla melkeinpa "taydellinen pari".....? Siis kauriin ja neitsyen...molemmat maamerkkeja.

    • kauris-85

      "Pelkoni on, että hän vetää herneen nenään, vetäytyy syvälle kuoreensa ja häipyy kylmettyneenä lopullisesti mun elämästä. "
      ----> noin siinä voisi käydä. Vaikka ihan hyvä oisi näpäyttää vähän. Muhun kyllä tehoaa paremmin suora puhe, joten sitä kannattaisi ensin testata.....

    • neitsyt nainen

      Tutulta kuullostaa...olen neitsyt nainen ja seurustellut kauriin kassa yli 10-vuotta.
      5. ensimmäistä vuotta oli sitä ollaan ja ei olla juttua ja riideltiin, itkettiin ja sovittiin. juoksin perässä ja kauris oli kylmä ja välttelevä.
      No, nyt asutaan yhdessä ja pystytään kertoo tunteet, mutta vieläkin tapellaan.kauris osaa todella loukata ja iskeä arkaan paikkaan.
      nyt olen oppinut sen, kauris on kova uhkailemaan ,esim. jättämään suhteen. jos minä neitsyt olenkin hänen kanssaan samaa mieltä, niin kauris kyllä pelästyy ja alkaa sovittelemaan.

      Kauris on on olevinaan täydellinen ja muita parempi, mutta kyllä sieltä alta löytyy lämmin ja huolehtiva sydän!
      Kauris ja neitsyt sopii hyvin yhteen.
      Tiedän ystäväpiiristäni paljon kauriita ja neitsyitä, jotka ovat onnellisesti yhdessä.

      Itse rakastan tätä omaa kauristani ja vikoja löytyy jokaisesta....

    • Minä vaan

      Just samanlaista.
      Mulla vaan niin välillä ollaan ystäviä ja välillä sitten taas muuta, mutta puhutaan vaan ett` olet ystävä. Sitten kuiteskin sanoo "olet ihana ihminen", "olet tärkeä" jne.
      Sitten taas, kun kysyin suoraan ett` kiinnostaako...vastaus "kiinnostat mua ihmisenä jne."...taas auttoi paljon. Elikkä pelkkä ystävä vai voiko ees oottaa muuta?
      Ikävänsä kyllä on kertonut jne.

      • enkeli

        Jep! Niin tuttua juttua kaurismiehistä. Mut monen vuoden huopaamisen jälkeen sain kuulla kauriin suusta nuo maagiset sanat " Mä rakastan sua!", kyllä suu loksahti auki.... No siitä ei kulunut kuin kuukausi niin herra päätti taas kerran "kadota" mun elämästä...


      • Marianna
        enkeli kirjoitti:

        Jep! Niin tuttua juttua kaurismiehistä. Mut monen vuoden huopaamisen jälkeen sain kuulla kauriin suusta nuo maagiset sanat " Mä rakastan sua!", kyllä suu loksahti auki.... No siitä ei kulunut kuin kuukausi niin herra päätti taas kerran "kadota" mun elämästä...

        Tuntemani kaurismies katosi elämästäni, kun minä sanoin sanat "rakastan sinua". Sen jälkeen en ole kuullut hänestä mitään kahteen kuukauteen, enkä tiedä mitä ajatella. Hänen tunteistaan en todellakaan saa selvää! Kylläpäs sellainen on rasittavaa =(


    • 4.2Pirkko

      Olen suorastaan ällistynyt kaikesta lukemastani ja sen kaiken kyllä allekirjoitan mitä kaurismieheen tulee. Itse olen vesimies enkä voi sietää pompottelua ja pomoilua. Sitähän tämä kaurisukko vai sanoisinko kukko yrittää kaiken aikaa. Hän toivoisi että elämä ja muut ihmiset nostaisivat hänet jalustalle ja loputtomiin jaksaisivat ylistää Häntä! Voihan viulu! Olen niin hiton kyllästynyt että huudan kohta sen koko kylälle!!! Ja mitä historiaan tulee niin juuri tyypillisesti alkoi seurustelu 10 v. sitten kaurisukon aloitteesta ja intensiivisestä piirityksestä kunnes kahden kk:n jälkeen ei kiinnostanutkaan ja sitten taas kiinnosti kk:n kuluttua ja silleen...Pitäisiköhän jo kohta perustaa joku kaurisukkojen uhrit ry?...Onnea ja voimia kaikille samassa veneessä oleville!

      • Skorpparitypy

        Joo, olen samaa mieltä. Kaurisukkojen uhrit ry kuulostaa tosi hyvältä. Välillä nimittäin ajattelen, että jos edes yrittää suhdetta kauriin kanssa päätyy enemmin tai myöhemmin mielisairaalaan. Ottaa niin päähän tollanen edes takas jahkaaminen. Kun itse on lopettamassa suhdetta ja kauriin kanssa sovitaan, että ollaan vaan ystäviä, niin ei mee kauan kun se jo taas ottaa yhteyttä ja kertoo ajattelevansa ja pohtivansa huvittaisiko sittenkin yrittää.


    • akathaastattelee

      Kauriit ovat kauniita ja niiiin viisaita.Kaikista viiiisain on kyllikki.se joka rakasti Pasi Kaunistoa,ja rakennusmestaria ja Hannua samaan aikaan,Ja Roger Moore oli sen akan fantasia unelmien mies,märkä pväuni...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe