Maailmassa on todellakin YKSI PIENI JOUKKO, jotka ovat erään kerran mukana Karitsan häissä.
Se yksi joukko on Kristus-joukko eli ne ihmiset ympäri maailmaa, jotka ovat jossain elämänsä vaiheessa päättäneet lähteä seuraamaan Jeesusta. Sen joukon johtaja on Jeesus Kristus ja joukon rajat kulkevat sydämestä sydämeen.
Kuka tahansa, joka alkaa opettaa, että YKSI JOUKKO rajautuu jonkin kirkkokunnan/herätysliikkeen jäseniin, opettaa perkeleellisiä oppeja, jotka sille joukolle on opettanut itse pimeyden ruhtinas.
Niin omahyväistä ja omassa korskaliemessään lilluttelevaa joukkoa, joka uskoo tuohon saatanan tarjoamaan harhaan, OKSETTAA katsella. He haluavat nostaa itsensä lähes Jumalaksi, he halveksivat muita uskovaisia yms.
Heidän kohdallaan toteutuvat 100-prosenttisesti Raamatun sanat:
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi."
"Joka itsensä ylentää, se alennetaan."
Ehkä tiedät täällä Suomessakin jonkun tällaista oppia opettavan HARHAHÖRHÖsakin?
Mikä on PIENI joukko?
Tottakai uskovaisten määrä on koko Telluksen tallaajien joukossa selkeä vähemmistö. Sen sijaan kukaan ihminen EI PYSTY sanomaan, mitä tarkoittaa Jumalan asteikolla "suuri" ja mitä "pieni". Jumalalla on hieman eri asteikot kuin ihmisillä. Jumalalle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä.
Yksi joukko
32
98
Vastaukset
- VL-pyhä
Se pieni joukko on duutsonit.
- laaksonkallu heinola
Kalevilla hätä, älä kiellä Jumalaasi. Juhli juhannusta rauhassa ja mene vaikka seuroihin. Et sinä sieltä helluntalaisten joukosta rauhaa löydä niinkuin olet jo huomannut.
- yujmk,
Teitä, ylösnoussutta Jeesusta kristukseksi pilkkaavia riittää!!!
ETTE USKO MITÄ JEEUS OPETTAA!!!:
Matteuksen evankeliumi:
24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta." - niin yksi
Mikä on yksi joukko?
Onko se joukko, johon sopii uudestikastajat, ilmestyksiin turvaajat, Sanan hylkääjät ja rukouksen korostajat? - 543210
"Mikä onPIENI joukko?"
Miksi joukko on pieni? Oletko melper miettinyt?
Sananl. 14:12
Moni luulee omaa tietään oikeaksi, vaikka se on kuoleman tie.- Sivusta kopioin
***Mikä on PIENI joukko?
Tottakai uskovaisten määrä on koko Telluksen tallaajien joukossa selkeä vähemmistö. Sen sijaan kukaan ihminen EI PYSTY sanomaan, mitä tarkoittaa Jumalan asteikolla "suuri" ja mitä "pieni". Jumalalla on hieman eri asteikot kuin ihmisillä. Jumalalle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä.*** - Uskollisuus
Sivusta kopioin kirjoitti:
***Mikä on PIENI joukko?
Tottakai uskovaisten määrä on koko Telluksen tallaajien joukossa selkeä vähemmistö. Sen sijaan kukaan ihminen EI PYSTY sanomaan, mitä tarkoittaa Jumalan asteikolla "suuri" ja mitä "pieni". Jumalalla on hieman eri asteikot kuin ihmisillä. Jumalalle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä.***Mutta vaikka jotkut ovatkin olleet epäuskoisia, ei kai heidän epäuskonsa tee Jumalan uskollisuutta tyhjäksi?
- Pahanohittaja
Uskollisuus kirjoitti:
Mutta vaikka jotkut ovatkin olleet epäuskoisia, ei kai heidän epäuskonsa tee Jumalan uskollisuutta tyhjäksi?
Rukoilemme Jumalaa, ettette tekisi mitään pahaa, emme siksi, että meidät nähtäisiin koetuksen kestäviksi, vaan jotta te tekisitte hyvää, vaikka näyttäisikin siltä, että me emme selviydy koetuksesta.
- Riitojensopija
Uskollisuus kirjoitti:
Mutta vaikka jotkut ovatkin olleet epäuskoisia, ei kai heidän epäuskonsa tee Jumalan uskollisuutta tyhjäksi?
Vaikka vihastuttekin, älkää tehkö syntiä. Sopikaa riitanne, ennen kuin aurinko laskee.
- Suuririkkoja
Pahanohittaja kirjoitti:
Rukoilemme Jumalaa, ettette tekisi mitään pahaa, emme siksi, että meidät nähtäisiin koetuksen kestäviksi, vaan jotta te tekisitte hyvää, vaikka näyttäisikin siltä, että me emme selviydy koetuksesta.
Laki tuli maailmaan sitä varten, että rikkomus tulisi suuremmaksi. Mutta missä synti on tullut suureksi, siellä on armo tullut ylenpalttiseksi.
- Oulun Punaniskat
Suuririkkoja kirjoitti:
Laki tuli maailmaan sitä varten, että rikkomus tulisi suuremmaksi. Mutta missä synti on tullut suureksi, siellä on armo tullut ylenpalttiseksi.
Jumalan työtovereina me vetoamme teihin: ottakaa Jumalan armo vastaan niin, ettei se jää turhaksi!
- avuksitulija
Ellei Herra olisi tullut avukseni, asuisin jo hiljaisuuden maassa.
- epätoivoista ....
Olisit odottanut 22 päivää,saisit viettää vuodatuksesi 10-vuotis synttärit!
Melperi11.7.2004 11:070 SULJE
Yksi joukko
Maailmassa on todellakin YKSI PIENI JOUKKO, jotka ovat erään kerran mukana Karitsan häissä.
Se yksi joukko on Kristus-joukko eli ne ihmiset ympäri maailmaa, jotka ovat jossain elämänsä vaiheessa päättäneet lähteä seuraamaan Jeesusta. Sen joukon johtaja on Jeesus Kristus ja joukon rajat kulkevat sydämestä sydämeen.
Kuka tahansa, joka alkaa opettaa, että YKSI JOUKKO rajautuu jonkin kirkkokunnan/herätysliikkeen jäseniin, opettaa perkeleellisiä oppeja, jotka sille joukolle on opettanut itse pimeyden ruhtinas.
Niin omahyväistä ja omassa korskaliemessään lilluttelevaa joukkoa, joka uskoo tuohon saatanan tarjoamaan harhaan, OKSETTAA katsella. He haluavat nostaa itsensä lähes Jumalaksi, he halveksivat muita uskovaisia yms.
Heidän kohdallaan toteutuvat 100-prosenttisesti Raamatun sanat:
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi."
"Joka itsensä ylentää, se alennetaan."
Ehkä tiedät täällä Suomessakin jonkun tällaista oppia opettavan HARHAHÖRHÖsakin?
Mikä on PIENI joukko?
Tottakai uskovaisten määrä on koko Telluksen tallaajien joukossa selkeä vähemmistö. Sen sijaan kukaan ihminen EI PYSTY sanomaan, mitä tarkoittaa Jumalan asteikolla "suuri" ja mitä "pieni". Jumalalla on hieman eri asteikot kuin ihmisillä. Jumalalle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä. - hippu kasa
P*irun pieni joukko:(melper ja kesitas).
- .up.
up
- Yksi yhteinen srk
Jokaisessa uskonliikkeessä on omat puutteensa ja hyvät puolensa. Jokaisessa on myös oikeita uskovia ja pois harhautuneita.
Paras olisi olla soimaamatta muita, kun kuitenkaan emme tiedä kaikista kaikkea. Vain Jumala itse tuntee sydämet ja tutkii munaskuut.
Aikuiskasteella kävijät luottavat omaan tekoonsa. Toisaalta he tekevät, kuten Jeesus teki, meni aikuisena kasteelle.
Meitä on kehoitettu opettamaan lapsillemme uskon asiat ja luotettu siihen. Opetusta ei kuitenkaan nykyään juurikaan kodeissa anneta. Rippikoulun opetus ei riitä. Se jää ulkokohtaiseksi. Murrosikäiset eivät ole paras kohde, vaan oepetus pitäisi olla aiemmin.
Koko elämä on uskovalle elämää Kristukselle. Hänen silmiensä alla olemme jatkuvasti. Kaikki on tiedossa, jopa ajatuksemmekin.
Itse tulin uskoon vapaakirkon kotiseuroissa. Pyysin rukousta puolestani. Mieheni pyynnöstä olen ev.lut.n. Ollut aina, mutta käyn muuallakin joskus. Se avartaa.
Melperin mukaan on todellakin olemassa vain yksi ainoa seurakunta kerran taivaassa, ne Jeesuksen seuraajat ja heitä on joka puolelta Tellusta.
Ei pidä korottaa omaa asemaansa. Kaikilla puhdassydämisillä on sama mahdollisuus. - jhgtfdre
siinä ryhmässä ei ole ylösnuossutta Jeesusta kristukseksi pilkkaavia uskovaisia:
Matteuksen evankeliumi:
24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta." Raamattu ei opeta, että voidaan opettaa millä tavalla vaan. Vaan sanoo näin:
Room.16:17 Mutta minä kehoitan teitä, veljet, pitämään silmällä niitä, jotka saavat aikaan erimielisyyttä ja pahennusta vastoin sitä oppia, jonka te olette saaneet; vetäytykää pois heistä.
18 Sillä sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta, vaan omaa vatsaansa, ja he pettävät suloisilla sanoilla ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet.
Matt.28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."- Kysyväinen sisar
Weha - pidätkö Vl:iä Kristus uskoisina ?
- 30+33
## Raamattu ei opeta, että voidaan opettaa millä tavalla vaan.##
Vai ei:
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Aivan, täytyy opettaa koko totuutta, eikä helluntailaisia harhoja yhtään.
Melperi 1 pienestä joukosta, lopunaikana:
"Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?" (Luuk.18:8).- etsivä-xx
kyllä Jeesus sitä uskoa löytää koska:
Matt. 24:22
Jos sitä aikaa ei lyhennettäisi, yksikään ihminen ei säästyisi. Mutta valittujen tähden se aika lyhennetään.
- 44+33
Weha ! Palaa vaan takaisin uskovaisten joukkoon! Turhaan viihdyt siellä epäuskoisten joukoissa! Et voi taistella tutkainta vastaan!
- mitenkä se
Onko se se tutkain jolla lessut sitä nuorta pyllyä metsästää.
- Syntiasuja
Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.
- niiihkö
Niinkö se Voittonen lohdutti niitä lasten höylääjä. Kyllä kai nää diiät et se on niil GENEETTISTÄ. Ne todella tekee sitä koska eivät muuta voi.
- Ristiinnaulittu
Tiedämme, että vanha minämme on yhdessä hänen kanssaan ristiinnaulittu, jotta tämä syntinen ruumis menettäisi valtansa emmekä enää olisi synnin orjia. [
- Tuksu...
Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle.
- Room.
Vaikka teillä Kristukseen uskovina olisi tuhansia kasvattajia, teillä on vain yksi isä. Minähän teidät olen evankeliumia julistamalla synnyttänyt Kristukseen Jeesukseen uskoviksi.
- Samahenki
Armolahjoja on monenlaisia, mutta Henki on sama.
- älä älä älä
Kuule häistä ja lampaista puhu lestoille. Vaihattavat vielä sen nulikan persensilmän lampaan tuhkaluukkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591618
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671591Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641370Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2791195Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191- 601059
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611056KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin91982Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57960