Tilanne: Kurpizza on natsi
VeH kyylää toisten suolistoprofiileja
Troski homoilee
Ocean on jossain baarissa
Israelin Tutkija kirjoittaa hikisenä.
Preppertowz miettii seuraavaa siirtoaan.
Raipparilla on 100 kaksoisprofiilia
Siiliö lukee kirjaa
Biologinalku syö ötököitä
Nappula syö lintuja
Nasse on erittäin humalassa.
Asianajaja lähti lomalle.
Alice pelaa pokemonia.
Hekestonialainen Hekekee filosoivoi
Motari dissaa#
Fmg miettii.
Päiväkrijat osa yksi FT. Oceanin lempikeksit T.Mumsmums Vol.1
102
69
Vastaukset
En minä nyt homoile. En voi, sillä Tukija ei ole täällä! :(
Paitsi että itsetyydytyskin on lähtökohtaisesti homoilua, mutta sitä ei nyt lasketa.Enkö? Seuraan Omgilin kanssa toilailujanne kokoajan vaikka näennäisesti en olekaan sisäänkirjautunut...
israelin-tukija kirjoitti:
Enkö? Seuraan Omgilin kanssa toilailujanne kokoajan vaikka näennäisesti en olekaan sisäänkirjautunut...
Voih, rakas, sie palasit!
Minä en toilaile, kirjoitan sivistyneesti.
Ainoastaan ruotsiksi voi kirjoittaa sivistyneesti, koska bättre folk!
Minulla on omat ennakkoluuloni ruotsalaisista.
kiekkoilija94 kirjoitti:
Minulla on omat ennakkoluuloni ruotsalaisista.
Rasist! Läs mina inälvorberättelse:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12314586israelin-tukija kirjoitti:
Rasist! Läs mina inälvorberättelse:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12314586En jaksa vaivautua.
Tilanne muuttui:
*Veh epäilee minun syöneen lintuja ja paskoneen tiiliskivä.
"Se oli Viälä!", Veh toteaa homolla tyylillä..
*Kurpizza nukahti koneellensa.OCEAAAN KEKSIT LOPPU!
ÄLÄ HAE NIIN MINÄ LUKITTAUDUN KAAPPIIN NUSSIIN OCEANII!
PERKELEEN SIKA TAAS OLET PETTÄMÄSSÄ!
ocean-- kirjoitti:
HAJE ITE KEKSIS TAI LUKITAUDUN KAAPPIIN NUSSIIN TUTKIJAA!
:O olet jo tutkijan kimpussa hei hän on kurpizzan mies.
rainbowdash120 kirjoitti:
:O olet jo tutkijan kimpussa hei hän on kurpizzan mies.
No haje ite ne keksit nii mun ei tartte sekaantua tutkijaan. Haje vaa ne keksit jooko, tutkija epäilyttää kovasti.
ocean-- kirjoitti:
No haje ite ne keksit nii mun ei tartte sekaantua tutkijaan. Haje vaa ne keksit jooko, tutkija epäilyttää kovasti.
D: Keksit on loppu, joku on syönyt ne 3:< . Kenen sormen jälkiä nämä ovat?
ocean-- kirjoitti:
Mitä epäilyttävää minussa on?
Tutkija sinä taisit syödä ne!
Ei syytäin lie! Oon viaton! Omgili varasti ne!
Ei syytäin lie! Oon viaton! Omgili varasti ne!
Raippari kultaseni, mie jauhoin net keksit ja sniffasin ne.
ocean-- kirjoitti:
Raippari kultaseni, mie jauhoin net keksit ja sniffasin ne.
Mä arvasin sen, Mä arvasin sen, sä oot syönyt ne keksit ton häntäheikin kanssa. >:C
ELÄ SIE TROTSKI NY PUUTU TÄHÄN! (kuiskaten seuraava) "mutta jos tutkijalle käy niin voidaan ottaa sut sit kolmanneksi mukaa"
Ei käy, koska minä en aio enää sietää 99-jonneja!
Sinä päivänä kun Kurpizza, sinä, Ocean ja Ice täytätte18 ja lähdette baarikierrokselle, telkeän itseni bunkkeriin kahden viikon eväiden kanssa. Muutenkin tuolloin pitäisi julistaa poikkeustila, jolloin lyhtypylväilläkin on vaara joutua seksuaalirikoksen uhriksi.
nasse_seta kirjoitti:
Sinä päivänä kun Kurpizza, sinä, Ocean ja Ice täytätte18 ja lähdette baarikierrokselle, telkeän itseni bunkkeriin kahden viikon eväiden kanssa. Muutenkin tuolloin pitäisi julistaa poikkeustila, jolloin lyhtypylväilläkin on vaara joutua seksuaalirikoksen uhriksi.
Nasse jos et ole kuollut alkoholin puutteeseen, sinähän lupasit olla raittiina jos sataa lunta >XD!
Nasse jos et ole kuollut alkoholin puutteeseen, sinähän lupasit olla raittiina jos sataa lunta >XD!
En silti halua että ruumiini häväistään.
nasse_seta kirjoitti:
En silti halua että ruumiini häväistään.
Kannattaa ottaa polttohautaus ja sirotella tuhkat mereen niin Trotskikaan ei pysty irstailemaan...
Kannattaa ottaa polttohautaus ja sirotella tuhkat mereen niin Trotskikaan ei pysty irstailemaan...
Hän varmasti tislaa veden ja nasseperäisi tuhkamolekyylejä joutuu jonkin perverssin rituaalin kohteeksi.
nasse_seta kirjoitti:
Hän varmasti tislaa veden ja nasseperäisi tuhkamolekyylejä joutuu jonkin perverssin rituaalin kohteeksi.
Toinen vaihtoehto on kantaa mukanaan sähkölamautinta sen baarikierroksen ajan tai palestiinalaista (ilotulitus)rakettia, heti kun astuu lähellekään niin taju pois tai...
Ei käy, koska minä en aio enää sietää 99-jonneja!
Mutta 69-jonneja aiot? Sori, oli pakko. Nasse, juuri näin, lyhtypylväät, varokaa!
Miksi minä olen natsi... Eikä minulla ole edes konetta nyt... :(
Sinähän olit natsi jo, Kurpizza sinun pitää auttaa minua tarpeissa kun Ocean on tutkijan kanssa komerossa.
Sinähän olit natsi jo, Kurpizza sinun pitää auttaa minua tarpeissa kun Ocean on tutkijan kanssa komerossa.
Eeeei ponin kanssa... Mutta pelataanko korttia? Sinä voit kostaa Tukijalle muutenkin...
Eeeei ponin kanssa... Mutta pelataanko korttia? Sinä voit kostaa Tukijalle muutenkin...
kurpizza kirjoitti:
Korttia? Korttia. Räsypokkaa?
icepicked kirjoitti:
Korttia? Korttia. Räsypokkaa?
Minä kyllä haluaisin harjoitella vielä valepaskan pelaamista... Jos sinä vaatteiden riisumista haluat nähdä, suosittelen menemään kaappiin oceanin ja IT:n kanssa....
kurpizza kirjoitti:
Minä kyllä haluaisin harjoitella vielä valepaskan pelaamista... Jos sinä vaatteiden riisumista haluat nähdä, suosittelen menemään kaappiin oceanin ja IT:n kanssa....
Yritin jo tirkistellä ovenraosta, mutta Tukija uhkaili minua.
icepicked kirjoitti:
Yritin jo tirkistellä ovenraosta, mutta Tukija uhkaili minua.
Lainataan HeKeKeeltä se kamera... Voidaan saadat kivasti rahaa ja voidaan sitten mennä Raipparin kanssa jäätelölle kummittelupalstalle...
kurpizza kirjoitti:
Lainataan HeKeKeeltä se kamera... Voidaan saadat kivasti rahaa ja voidaan sitten mennä Raipparin kanssa jäätelölle kummittelupalstalle...
Sie et nyt ymmärrä. Et tiedäkään, mitä häi tekee minulle, jos saa minut kiinni salakuvaamisesta. Kuten Ocean jo ehdottikin...
icepicked kirjoitti:
Sie et nyt ymmärrä. Et tiedäkään, mitä häi tekee minulle, jos saa minut kiinni salakuvaamisesta. Kuten Ocean jo ehdottikin...
No kyllä meillä vangin dilemma pitää (minä en kerro sinusta, sinä et kerro minusta)
Ja meillähän on kirjoja, joilla voi puolustautua hätätilanteessa...kurpizza kirjoitti:
No kyllä meillä vangin dilemma pitää (minä en kerro sinusta, sinä et kerro minusta)
Ja meillähän on kirjoja, joilla voi puolustautua hätätilanteessa...Kun nyt kerran sanot, niin ehkä, ehkä...
- emptyofficial._
Ja kaikille vaan tiedoksi ja selvennyksesksi että minä en ole yksi Raipparin sivuproofileista.
- ramboraimouftw
Enkä minä
- sherelockki
ramboraimouftw kirjoitti:
Enkä minä
Tasan tarkkaan olet! Molemmat! Ja Ocean! Mutta asianajajasta en kyllä tiedä...
- ramboraimouftw
sherelockki kirjoitti:
Ei rd voi olla mua spurdo spärdempi!!!! Olen ainoa oikea rampeexactlywhatujustreadinyofacenoobornotimweird
- ooce
sherelockki kirjoitti:
Yääääähäääää!!!!! Raippari rakas, ota mut takas sun sänkyys ja kainaloos!!!
ocean-- joka on varastossa eikä täten pysty kirjautummaa - emptyofficial._
sherelockki kirjoitti:
No en kyllä wittu ole!
- ramboraimouftw
emptyofficial._ kirjoitti:
No en kyllä wittu ole!
Tyhjä, tiedän, että et ole raippatuomio, koska et ole rekisteröitynyt ja sitä paitsi olen rampeexactlywhatujustreadinyofacenoobornotimweird
- ramboraimouftw
Tyhjä, tiedän, että et ole raippatuomio, koska et ole rekisteröitynyt ja sitä paitsi olen rampeexactlywhatujustreadinyofacenoobornotimweird
WTF autokorrekti vittuilee
ooce kirjoitti:
Yääääähäääää!!!!! Raippari rakas, ota mut takas sun sänkyys ja kainaloos!!!
ocean-- joka on varastossa eikä täten pysty kirjautummaaEli minä ja Trotski ei saadakkaan jäätelörahoja?
Otan osaa. Minulla on täällä vaihtoehdot olla suolistossa tai paleltua.... Lisäksi mutustan tomaattia, vaikka se aiheuttaakin ikävää kirvelyä suussa, koska olen allerginen...- sherelockki
Ei rd voi olla mua spurdo spärdempi!!!! Olen ainoa oikea rampeexactlywhatujustreadinyofacenoobornotimweird
No joo et ole. Raippari tykkää vastata vaan hajanaisesti tai sitten keskustelee vaan itsensä kanssa
- Rainbowhästääg
Empty turpakiinni copycat :D
- rainbowhästääg
Rainbowhästääg kirjoitti:
Empty turpakiinni copycat :D
Oho luin viestin väärin, niin et olekkaan tarkoitin
- emptyofficial _
Niin siinäs kuulit hörölokki!
- sherelockki
Sherelockki. Kutsu minua Sherelockikksi. Ja olen täällä selvittämässä suolistolaisten kaksoispersoonia. Amatöörit, kuten veh, ovat vain piikki jalojen salapoliisien joukossa, joten minut kutsuttiin tänne. Olenhan salapoliisien valiojoukkoja.
Tuo tapahtui eilen, eli en voinut lukea kirjaa. Saattaa olla hyvinkin, että katsoin elokuvaa tai pelasin Minecraftia... Eikun 22:14... Mä olin jo täällä, eli saatoin olla tietokoneella... Melko varmasti tein JOTAIN tietokoneella.
PS: Mistä kekseistä te puhutte? Niistäkö, jotka katsoivat minua huonoon aikaan huonolla tavalla ja... Se oli niiden oma vikansa eikä minun!!!- ooce
Eli ne oli jotain muuta mitä mie jauhoin ja
sniffasin? 0.0
ocean-- ooce kirjoitti:
Eli ne oli jotain muuta mitä mie jauhoin ja
sniffasin? 0.0
ocean--Joo, tota, sori... Mie saatoin jättää osan Australiaan diilattavasta kokaiinista pöydälle... Et sitten kuullut tätä minulta.
- kurpizza_
icepicked kirjoitti:
Joo, tota, sori... Mie saatoin jättää osan Australiaan diilattavasta kokaiinista pöydälle... Et sitten kuullut tätä minulta.
Kokaiinia? Ettei vain nyt olisi selvinnyt syy siihen, etten muista kohtalokkaasta vessareissusta mitään?
kurpizza_ kirjoitti:
Kokaiinia? Ettei vain nyt olisi selvinnyt syy siihen, etten muista kohtalokkaasta vessareissusta mitään?
Kuule, siitä on Tukijaa ja hänen klorofor... anteeksi siis karismaansa kiittäminen! En minäkään muistanut aluksi, mutta kyllä kipu laittaa muistamaan.
icepicked kirjoitti:
Kuule, siitä on Tukijaa ja hänen klorofor... anteeksi siis karismaansa kiittäminen! En minäkään muistanut aluksi, mutta kyllä kipu laittaa muistamaan.
En ole oikeastaan varma, haluanko muistaakaan...
kurpizza kirjoitti:
En ole oikeastaan varma, haluanko muistaakaan...
Luultavasti et. Tukijalta voit kuitenkin kysyä halutessasi, sillä häi muistaa kaiken, vai mitä, Tukija..?
icepicked kirjoitti:
Luultavasti et. Tukijalta voit kuitenkin kysyä halutessasi, sillä häi muistaa kaiken, vai mitä, Tukija..?
Mutta minähän nukuin enimmäkseen lattialla ja hiplasin vahingossa jalkaasi... Niinhän? En tehnyt muuta?
kurpizza kirjoitti:
Mutta minähän nukuin enimmäkseen lattialla ja hiplasin vahingossa jalkaasi... Niinhän? En tehnyt muuta?
Kosketuksesi vahvuudesta päätellen et todellakaan nukkunut.
icepicked kirjoitti:
Kosketuksesi vahvuudesta päätellen et todellakaan nukkunut.
Kommenttisi sävystä päätellen en todellakaan ollut järjissäni....
kurpizza kirjoitti:
Kommenttisi sävystä päätellen en todellakaan ollut järjissäni....
Ei Trotskikaan ollut, joten älä välitä...
Sinäpä sen sanoit, Danzigin sankari.
Enhän tehnyt mitään muuta?????
icepicked kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit, Danzigin sankari.
Danzigin sankari, Schleswig-Holsteinin herra ja Kielin kanavan keisari!
kurpizza kirjoitti:
En minä tiedä, olin käytännössä huumattu. Jatkanemmeko :.;.:een puolella?
icepicked kirjoitti:
En minä tiedä, olin käytännössä huumattu. Jatkanemmeko :.;.:een puolella?
Kyllä jatkamme!
Danzigin sankari, Schleswig-Holsteinin herra ja Kielin kanavan keisari!
Voih, rakas, älä mene yksityiskohtiin..! (Milloin emme ole menneet yksityiskohtiin?)
kurpizza kirjoitti:
Prkln puhelin...
Tilanne:
Nasse-Setä kaatui ojaan humalassa.
Kurpizza on harvinaisen selväpäinen tänään.
Troski sai homonkohtauksen/hyökkäsi tutkijan kimppuun.
Tutkija tekee jotain Troskin tahdosta.
Ocean unohti tuoda keksit.
VeH kyylää profiiliani silmät pyöreinä.
Motari syö hyvvää voeleepää.
Nappula naputtaa lintuja
Biologinalku aluttaa hyönteisiä.
Raippari kuuntelee musaa.
Kissat valloittivat loppujen suolistolaisten talot! (Raippari ei jaksanut kirjoittaa T.Hekekekee Shhhh hekekee. T raippari)
Tää ei oo ees viälä täynnä!
ocean-- kirjoitti:
No voi voi, tuots mulle kupin kaakaota.
;3 Juu rakas, meillä menee taas tänään kovaa ;D
;3 Juu rakas, meillä menee taas tänään kovaa ;D
Kuule, juodessasi voisit miettiä biisiä, joka kuvaa minun ja Tukijan suhdetta. Communist daughter oli liian rauhallinen siihen duuniin.
icepicked kirjoitti:
Kuule, juodessasi voisit miettiä biisiä, joka kuvaa minun ja Tukijan suhdetta. Communist daughter oli liian rauhallinen siihen duuniin.
No odotas minä koitan keksiä jonkin hullunaivopierukappaleen.
kurpizza kirjoitti:
No odotas minä koitan keksiä jonkin hullunaivopierukappaleen.
Se tee! Voisin kysyä yhdeltä kaveriltani erästä totaalisen irstasta kappaletta, mutta nyt on liian myöhä.
icepicked kirjoitti:
Ai että nyrskäyttelette sitten oikein musiikin tahtiin, vai? X''DD
"liian rauhallinen siihen duuniin."
Sekin sitten selvisi. Siihen duuniin...veh kirjoitti:
Sekin sitten selvisi. Siihen duuniin...Tule :...;.;,.:;: ja liity musiikkikerhoomme...
icepicked kirjoitti:
Se tee! Voisin kysyä yhdeltä kaveriltani erästä totaalisen irstasta kappaletta, mutta nyt on liian myöhä.
Leevi: Itkisitkö onnesta? Ei...
kurpizza kirjoitti:
Leevi: Itkisitkö onnesta? Ei...
Jos panisin sua kunnolla...
Silloin voisin itkeä ja vähän jostain muustakin. Tai Poika nimeltä Päivi?veh kirjoitti:
Sekin sitten selvisi. Siihen duuniin...Halusin vain tunnelmoida, en nussia! Nyyh, olet liian raaka.
icepicked kirjoitti:
Jos panisin sua kunnolla...
Silloin voisin itkeä ja vähän jostain muustakin. Tai Poika nimeltä Päivi?Narkkarirakkautta? Ei, se on oikeasti hyvä: Narkkarirakkaauutta samaa lusikkaa kuumennetaan...
Hahaa, kiitos äitini kummallisten lempikappaleiden, nyt keksin! Haluatko kuulla?kurpizza kirjoitti:
Narkkarirakkautta? Ei, se on oikeasti hyvä: Narkkarirakkaauutta samaa lusikkaa kuumennetaan...
Hahaa, kiitos äitini kummallisten lempikappaleiden, nyt keksin! Haluatko kuulla?Kerro, nainen!
icepicked kirjoitti:
Kerro, nainen!
Arvosta tätä, jouduin kuuntelemaan kappaleen taas... Kiitä äitiäni... XD Vessaseikkailun kunniaksi, tosin ehkä vieläkin liian rauhallinen...
http://www.youtube.com/watch?v=PtczEiDsVJEkurpizza kirjoitti:
Arvosta tätä, jouduin kuuntelemaan kappaleen taas... Kiitä äitiäni... XD Vessaseikkailun kunniaksi, tosin ehkä vieläkin liian rauhallinen...
http://www.youtube.com/watch?v=PtczEiDsVJENooh, ehkä hieman rauhallinen. Silti se on täydellinen! Kiitos, Valkyria!
icepicked kirjoitti:
Nooh, ehkä hieman rauhallinen. Silti se on täydellinen! Kiitos, Valkyria!
XD
Et ole tosissas... Mutta oleppa hyvä.kurpizza kirjoitti:
XD
Et ole tosissas... Mutta oleppa hyvä.Olen yhtä tosissani kuin sinäkin... Tai sitten olen vain hyvin väsuäynyt. Yksi minun äitini suosikeista, Vanha nainen hunningolla, sopisi Tukijalle myös.
icepicked kirjoitti:
Olen yhtä tosissani kuin sinäkin... Tai sitten olen vain hyvin väsuäynyt. Yksi minun äitini suosikeista, Vanha nainen hunningolla, sopisi Tukijalle myös.
XD Minunkin pitää mennä nukkumaan... Kahdeksalta kolmivuotias herää ---> Koko talo herää. Hyvää yötä, kauniita unia ja en keksi karmeita kuvia...
kurpizza kirjoitti:
XD Minunkin pitää mennä nukkumaan... Kahdeksalta kolmivuotias herää ---> Koko talo herää. Hyvää yötä, kauniita unia ja en keksi karmeita kuvia...
Minulla soi päässä tuo perhanan Ota minut nyt, mutta pakko kai tästä on itsekin mennä... Tukija ei näköjään ole kuullut biisiämme, joten huomenna on kiva kuulla reaktiot.
icepicked kirjoitti:
Minulla soi päässä tuo perhanan Ota minut nyt, mutta pakko kai tästä on itsekin mennä... Tukija ei näköjään ole kuullut biisiämme, joten huomenna on kiva kuulla reaktiot.
Se on korvamato... Säälin sinua. XD
*ilkeää naurua*kurpizza kirjoitti:
Se on korvamato... Säälin sinua. XD
*ilkeää naurua*Voisin kommentoida, että tuo kappale tekee minut ihan helvetin kiimaiseksi, mutta se olisi niin ällöttävää, etten ehkä sittenkään... Okei, sormi lipsahti lähetä-napille, ei voi mitään. Nauttikaa ällöttävyydestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663225
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272283Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281745Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167