Heil SFP! - inälvorberättelse

I inälvor här var en man kallas Någon trotski, han var en svenska talande övermanniskor som tänker: "Vi inälvorserna behövä en kung! Heil SFP!" och sedan Någon trotski promenerade till en rasistisk flicka kallas Kurbitza hon var lots af den forum...

Kurbitza skrikar i finska: "Fitta! Stop den satans svenska-skräppost!"

Därefter Någon trotski vandra till Onkel-Nasse som var en rolig drinkare och kompis af skön kvinnar... Onkel-Nasse drucken fråga från Någon trotski: "Vad ska du göra Trotski?"

Trotski hinna inte vara eftersom Knatte springa över med camera, som Trotski frågat: "Vad ska du göra Knatte?"

Knatte: "Jag ska film den Nettispök, vad borde du?"

Någon trotski: "Jag ska skapar en svenska administration i Inälvor och göra den finska talande barbariarna trälarna för deras ny svenska övermästare! Heil SFP!"

Knatte: "Heil SFP!"

Onkel-Nasse: "Heil SFP! Skål Sverige!"

När en nazist kallas Preppertowwz komde till Inälvörse och sägä: "Var är min öl?"

Och han börja slåss med Onkel-Nasse för Nasse hade stjälen Preppertowwz öl...

(försatt eller slut...)

37

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä mitä tuo oli, mutta oletan sen olevan tarina. Vaikea tuota on arvostella, kun en ymmärtänyt mitään!

      • On muuten varmaan tarvinnut panjon työtä, paitsi jos IT on... XDD Kyllähän siitä jotakin sai selvää, mutta mikäköhän tuo SFP on? :D


      • veh kirjoitti:

        On muuten varmaan tarvinnut panjon työtä, paitsi jos IT on... XDD Kyllähän siitä jotakin sai selvää, mutta mikäköhän tuo SFP on? :D

        Svenska Folk Partiet!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Svenska Folk Partiet!

        Luulin sen olevan jokin salaisempi asia. XD


      • Hän selittää jutelleensa Trotskin kanssa (Någon Trotski) ja sitten minä (rasistinen likka, joka viettää paljon aikaa foorumilla) tulin ja kirjoitin suomeksi: Lopettakaa tuo saatanan ruotsalainen-roskaposti(?)

        Sitten he menivät Nassen luo, joka oli hiukan juovuksissa ja Nasse kysyi Trotskilta "Mitä sinä teet Trotski?"

        Nassella oli kamera ja Trotski tiedusteli kamerasta. Nasse selitti yrittävänsä kuvata/kuvaavansa Nettikummitusta...

        Sitten jotain, jota en jaksa miettiä.

        Natsi nimeltä Prepper tulee paikalle ja kysyy, missä on minun olut?
        Sitten käy ilmi, että Nasse on varastanut Preppein kaljat.

        Ja älä valita IT, se on ihan tarpeeksi oikein. Minulla on muutakin miettimistä... Hyij, ruotsia.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hän selittää jutelleensa Trotskin kanssa (Någon Trotski) ja sitten minä (rasistinen likka, joka viettää paljon aikaa foorumilla) tulin ja kirjoitin suomeksi: Lopettakaa tuo saatanan ruotsalainen-roskaposti(?)

        Sitten he menivät Nassen luo, joka oli hiukan juovuksissa ja Nasse kysyi Trotskilta "Mitä sinä teet Trotski?"

        Nassella oli kamera ja Trotski tiedusteli kamerasta. Nasse selitti yrittävänsä kuvata/kuvaavansa Nettikummitusta...

        Sitten jotain, jota en jaksa miettiä.

        Natsi nimeltä Prepper tulee paikalle ja kysyy, missä on minun olut?
        Sitten käy ilmi, että Nasse on varastanut Preppein kaljat.

        Ja älä valita IT, se on ihan tarpeeksi oikein. Minulla on muutakin miettimistä... Hyij, ruotsia.

        FÖR HELVETES GROBIAN!

        Jag är inte Någon trotski ja skrivit "här var en man kallas" jag skrivit inte jag discussionerat med Någon trotski och jag sade inte af du tillbringa mycket tid i Inälvor, ytterligare du skriVade inte du skriKade? Förstår!

        Onkel-Nasse och Knatte är skild personer!


      • veh kirjoitti:

        Luulin sen olevan jokin salaisempi asia. XD

        Titta af min och Någon trotskis login tider...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        FÖR HELVETES GROBIAN!

        Jag är inte Någon trotski ja skrivit "här var en man kallas" jag skrivit inte jag discussionerat med Någon trotski och jag sade inte af du tillbringa mycket tid i Inälvor, ytterligare du skriVade inte du skriKade? Förstår!

        Onkel-Nasse och Knatte är skild personer!

        Noh, noh, läheb ikkagi arusaamatuks. Kas veel on keeli, mida siin võiks kasutada?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        FÖR HELVETES GROBIAN!

        Jag är inte Någon trotski ja skrivit "här var en man kallas" jag skrivit inte jag discussionerat med Någon trotski och jag sade inte af du tillbringa mycket tid i Inälvor, ytterligare du skriVade inte du skriKade? Förstår!

        Onkel-Nasse och Knatte är skild personer!

        No niin!

        Se on päätetty.

        Toinen persoona joutuu samaan koppiin Norskin kanssa ja toinen saa turpaansa... siis nyrkistä.

        Kittooos!

        *tuijottaa häijysti tietokoneen näppäimistöä*


      • nasse_seta kirjoitti:

        Noh, noh, läheb ikkagi arusaamatuks. Kas veel on keeli, mida siin võiks kasutada?

        Ursäkta jag förstår inte barbarisk språk lika estniska, kan du förklara dina fråga i svenska? Heil Freudenthal!


      • kurpizza kirjoitti:

        No niin!

        Se on päätetty.

        Toinen persoona joutuu samaan koppiin Norskin kanssa ja toinen saa turpaansa... siis nyrkistä.

        Kittooos!

        *tuijottaa häijysti tietokoneen näppäimistöä*

        Nej! Jag nämnade inte Någon norska i hela berättelse!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ursäkta jag förstår inte barbarisk språk lika estniska, kan du förklara dina fråga i svenska? Heil Freudenthal!

        Men Saku är billigare än (svensk) öl. Och öl är billigare än terapi.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nej! Jag nämnade inte Någon norska i hela berättelse!

        SINÄ et ole maininnutkaan mutta MINÄ mainitsen ja sitten sinä olet pulassa...

        Aikaisemmin kyllä suunnittelin kostavani Trotskille, mutta hullunkurisempaa toisin päin...


      • kurpizza kirjoitti:

        Hän selittää jutelleensa Trotskin kanssa (Någon Trotski) ja sitten minä (rasistinen likka, joka viettää paljon aikaa foorumilla) tulin ja kirjoitin suomeksi: Lopettakaa tuo saatanan ruotsalainen-roskaposti(?)

        Sitten he menivät Nassen luo, joka oli hiukan juovuksissa ja Nasse kysyi Trotskilta "Mitä sinä teet Trotski?"

        Nassella oli kamera ja Trotski tiedusteli kamerasta. Nasse selitti yrittävänsä kuvata/kuvaavansa Nettikummitusta...

        Sitten jotain, jota en jaksa miettiä.

        Natsi nimeltä Prepper tulee paikalle ja kysyy, missä on minun olut?
        Sitten käy ilmi, että Nasse on varastanut Preppein kaljat.

        Ja älä valita IT, se on ihan tarpeeksi oikein. Minulla on muutakin miettimistä... Hyij, ruotsia.

        Minä luulen, että Knatte voisi olla vaikka Nappula.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minä luulen, että Knatte voisi olla vaikka Nappula.

        Kääntäjä sanoi Pojat... Tosin siihen ei ole luottamista...


      • nasse_seta kirjoitti:

        Noh, noh, läheb ikkagi arusaamatuks. Kas veel on keeli, mida siin võiks kasutada?

        Terveh teille! Kusbopäi sie oled opastujana ollut? Ylen hyvin ellendät da pagizet! (anteeksi sekapäinen tekstini, en osaa vielä)


      • kurpizza kirjoitti:

        Kääntäjä sanoi Pojat... Tosin siihen ei ole luottamista...

        Mistä noista tietää. En oikein tiedä mitä nappula on suomeksikaan. Nappula on kai jokin pieni palikka tai muu osa. Tai sitten jokin mistä painetaan, hälytysnappula. Tai sitten lapsista voi sanoa nappulat. Nappulaliiga on se jossa kakarat pelaavat.

        Se ainakin tiedän, että tuollaiset eivät käänny ihan yksi yhteen.


      • icepicked kirjoitti:

        Terveh teille! Kusbopäi sie oled opastujana ollut? Ylen hyvin ellendät da pagizet! (anteeksi sekapäinen tekstini, en osaa vielä)

        Noh. Soome keelt õppisin Soomes ja eesti keelt Eestis.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Mistä noista tietää. En oikein tiedä mitä nappula on suomeksikaan. Nappula on kai jokin pieni palikka tai muu osa. Tai sitten jokin mistä painetaan, hälytysnappula. Tai sitten lapsista voi sanoa nappulat. Nappulaliiga on se jossa kakarat pelaavat.

        Se ainakin tiedän, että tuollaiset eivät käänny ihan yksi yhteen.

        Luin tarkemmin... Nappula se on...

        Nappula on semmoinen napikka tai kakara, tai sitten se liigalainen...


      • kurpizza kirjoitti:

        Luin tarkemmin... Nappula se on...

        Nappula on semmoinen napikka tai kakara, tai sitten se liigalainen...

        Niin, ja miten toisaalta sanoisit millä tahansa toisella kielellä "hilavitkutin"?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Noh. Soome keelt õppisin Soomes ja eesti keelt Eestis.

        Och svenska i Finland eftersom vi är bättre folk än finjävlarna...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Och svenska i Finland eftersom vi är bättre folk än finjävlarna...

        Svenska är språken av övermänniskor!


      • nasse_seta kirjoitti:

        Niin, ja miten toisaalta sanoisit millä tahansa toisella kielellä "hilavitkutin"?

        I don't know what is this thing... ;)

        ... Tiedän, että lauseessa on jotain varmasti vikana, mutta muistakaan ihmiset, etten ole missään vaiheessa väittänyt osaavani kieliä...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Och svenska i Finland eftersom vi är bättre folk än finjävlarna...

        Nej, jag var bara tvungen att lära mig svenska.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Nej, jag var bara tvungen att lära mig svenska.

        Eräs ruotsinkielinen kaverini nauraa kyhäelmillemme räkäisesti. IT ei kuulemma osaa ruotsia ollenkaan, ja se on jo paljon minuun verrattuna.


      • icepicked kirjoitti:

        Eräs ruotsinkielinen kaverini nauraa kyhäelmillemme räkäisesti. IT ei kuulemma osaa ruotsia ollenkaan, ja se on jo paljon minuun verrattuna.

        No jaa. Osata ja osata - mitä se kielitaitokaan lopulta tarkoittaa?


      • nasse_seta kirjoitti:

        No jaa. Osata ja osata - mitä se kielitaitokaan lopulta tarkoittaa?

        Tosin häi itse sekoittaa suomea ja ruotsia, kuten mie sekoitan murteita. Saatan aloittaa lauseen sanoilla "en mie pruukkaa..."


      • kurpizza kirjoitti:

        I don't know what is this thing... ;)

        ... Tiedän, että lauseessa on jotain varmasti vikana, mutta muistakaan ihmiset, etten ole missään vaiheessa väittänyt osaavani kieliä...

        Muuten, mikä helvetti se hilavitkutin ylipäätään ON? Se on jokin yleisnimike kapineille ja härpäkkeille, mutta mistä sana on tullut?


      • icepicked kirjoitti:

        Tosin häi itse sekoittaa suomea ja ruotsia, kuten mie sekoitan murteita. Saatan aloittaa lauseen sanoilla "en mie pruukkaa..."

        Eikö se ole ihan luonnollista?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Muuten, mikä helvetti se hilavitkutin ylipäätään ON? Se on jokin yleisnimike kapineille ja härpäkkeille, mutta mistä sana on tullut?

        Verbi vitkuttaa on ainakin tietyillä seuduilla yleisessä käytössä.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Muuten, mikä helvetti se hilavitkutin ylipäätään ON? Se on jokin yleisnimike kapineille ja härpäkkeille, mutta mistä sana on tullut?

        "(puhekieltä) määrittelemätön suhteellisen monimutkainen tekninen laite, jonka sisäisestä toiminnasta ei ole tietoa"

        ^^ Noin sanoi wikisanakirja... Minulla tulee myös mieleen jokin huvipuistolaite...


      • nasse_seta kirjoitti:

        Eikö se ole ihan luonnollista?

        On luultavasi, mutta sen ansiosta kukaan ei ellennä sanomisiani täysin. Kukaan susirajan ulkopuolelta oleva ainakaan.

        Englanninkielisillä mahtaa olla vaikeaa. Vasta nyt tulin ajatelleeksi, kuinka outoa on, että suomen kielessä myös 'ei' taipuu.


    • Siiliö

      Jos kirjoitat minusta yhtään mitään ruotsiksi, niin kosto on karmea.

    • motari

      kaks sanaa: hyi vittu-mitä-svedupellepaskaa!!!!!

      • HeKeKee'd

        Vitun narsistit, kirjottaa ruottiks niin ne voi homoilla keskenään(?)

        No, saanpahan täytettä tarinaani.


      • motari
        HeKeKee'd kirjoitti:

        Vitun narsistit, kirjottaa ruottiks niin ne voi homoilla keskenään(?)

        No, saanpahan täytettä tarinaani.

        jokos säki alat fantasioimaan homoist? ainiijjoo. KEKEÄ EI SAA UNOHTAA!!!! ANTAKAA TÄLLE YKSINÄISELLE PASKALLE SEURAA!!!!


    • emptyofficial._

      Hyväntekeväisyyskampanja-kekelle seuraa

      kekelleseuraa.fi
      kekelleseuraa.ru
      kekelleseuraa.com/ru

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe