onii nyt auttakaahan kaikki osaavat! Alkaa itellä olla jo ideat ja rahat lopussa.
Riejuun vaihdettii nyt uus mäntä ja on nyt sisäänajossa. Samalla vaihdettiin tiivisteitä ja tk suutin 35:sta ----> 40:een, sekä säädettiin venttiilit. Nyt ilmeni, että kun Rieju on tyhjäkäynnillä nii se välillä hyytyy ja sitten taas nostaa kierroksia. Tekee sitä melko paljon. Toinen juttu mikä on, että lähtee aika laiskasti käyntiin. Pitää antaa kaasua, että alkaa käymään kunnollista tyhjäkäyntiä. Kolmas ja kaikista pisimpään piinannut vika on edelleen se pätkiminen ja nykiminen. Kun ajaa yli 80 km/h vauhteja niin Rieju alkaa nykimään ja pätkimään ja nopeus alkaa tippumaan. Nykimisen tuntee selvästi ja yleensä kun nykiminen on alkanut on Rieju sammunut, eikä se vastaa kaasuun kaasua käännettäessä. Voisko pätkiminen johtua sytytyksestä? Saako liikaa vai liian vähän bensaa?
Riejussa siis:
- 137,5 pääsuutin
- 40 tk-suutin
- Leo Vince- slipari
- ilmanputsarin kuri pois
- cdi johtokikka tehty
- vakiovälitykset
Hädin tuskin kulkee edes 100 km/h noilla vireillä. Syö myös melko paljon bensaa. Alkaa jo pikkuhiljaa toivo menemään tuon kanssa :(
Kiitos todella paljon ketkä autatte! Merkitsee todella paljon mulle saada Rieju kuntoon!
Kiitos :)
Pyörähän on sitten Rieju Marathon 125 pro vm. -11
Rieju Mara 125
Leksa125
1
418
Vastaukset 1
- Mörökölli
Jos syö paljon bensaa, niin luultavasti säädöt pielessä. Puhista kaasari, ja puhalla suuttimet vaikka paineilmalla puhtaaks. Vaihda samalla tulppa ja tarkista että imukaulassa ei ole reikiä, ja varmista että kaasari imukaula on kunnolla kiinni! :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398