Cerwin vega xls 215 hyvä kaappi!

Muuttuva todellisuus

todistetusti.

6

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painetta piisaa, mutta ei äänenlaatua. Todistetusti.

      • Todistetusti

        Lueppa hifilehti siinä on testattu. Äänenlaatua on monella tarpeeksi. Hyvät kaiuyttimet on hiton kalliit aja niiden oheislaitteet joilla voi oikeasti nautiskella musasta noin 30000 euroa menee tetä voidaan puhua hyvästä musasta.Kokemusta on.
        Mistä luulit että sait tiedon sen väärän etä todistetusti ei ole hyvä kaappi
        http://www.verkkokauppa.com/fi/product/49719/ctgnb/Cerwin-Vega-XLS-215-lattiakaiutinpari
        Kerro. Lue hifilehti niinon todistetusti ok kaappi ja auktroiteettinen kuhan on tehokas vahvistin ei mikään 2x 80w rimpula . Todistetusti.


    • Olen lukenut kyseisen hifilehden jutun ja siinä sanottiin, että äänenpainetta piisaa, mutt kaiuttimet soivat myös hienosti. Enemmän bilekaiutin silti sen arvion mukaan. Itse en ikinä ostaisi.

      • Todistetusti

        Käy myös bilekäyttöön mutta myös musiikin kuunteluun. "itse en ikinä ostaisi" on se hifiuskottavuus syy miksi ei käy joillekin rajoitteisille. Mutta yllättävän positiivisen lausunnon ne saivat. Tottahan se on joka sana yllättävän hyvä kaappi ja aaah livemeininkiä riittää . Voi kuunnella myös hissuksiin soivat ihmeen hyvin.
        Itse puhun kokemuskesta ja luetusta tekstistä ja vertailukohteita kaappeihin riittää.

        "Painetta piisaa, mutta ei äänenlaatua. Todistetusti. " tuo tekstisi vain ei ollut ihan totta hmm jatkossa uskottavuus ongelma.... Tokihan esim genelekin kaiuttimet ne lähikenttämonitorit antaa tarkempaa ääntä ja ovat hinta laatu halpoja tuotteita.Ne ostaiisn jos haluan parantaa äänenlaatua harmi vaan jos taso pysyysaman auktoriteetisa pitää latoa tuhansia euroja 6600(kpl GENELEC 1238A tiskiin sillä eipä taida edes 8050 päästä cw xls215 tasolle tunnussa.

        ja lopuksi ei se cw ole maailman paras eikä hyvää kolmiulotteisuutta tarjoava tuote mutta ompahan vaan jykevä peli johon ei pikku purkit pääse millään.Ei ole oikeastaan edes kilpailijaa samaan ryhmään. Käyppä jossain kuuntelemassa niin voit itse todeta asian. Eipä nuo kaapit ihan kerrostalokämppään sovellukkaan mutta näin omakotitalo asujana on tilaa ja rauhaa mitä nytperhe rajooittaa mutt akuunteleepa hekin kun ajaa pihaan ja ulkona kuuluu kappaleet avaamatta auton ovea....jees on iso pääte ei ne pienellä soi vapautuneesti.

        Tuo "ei ei ikinä itselle" tekstisi on sama kuin minulla että ei ikinä bmw merkkistä autoa en ilkeäisi ajaa semmoisella pökäleellä ollut aina erittäin vastenmieleisen mielikuvan antava tuote se bmw. Onnea valuitsemallasi tiellä.


    • cereviniäpeek

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe