Ärsyttää niin suunnattomasti kun kaveit ja kaikki matkaa ympäri eurooppaa ja muita maita mutta meidän perhe käy vittu kerran kolmessavuodessa virossa tai ruotsissa... - .- SE ON NII TUURHAUTTAVAA JA EPÄREILUA!! :(
vituttaa
7
110
Vastaukset
- hijklmnn
Matkailu maksaa eikä kiinnostakaan kaikkia. Aikuisena sitten matkaat omin rahoin!
- vittuuntunut lehmä
No se siinä just onki ku äitellä ei oo rahaa ja iskä ei ite voi kustantaa sitä matkaa kaikille..
- Lyhyt kysymys
Mikset lennä Wizzairin lennoilla Puolaan ja vietä siellä lomaa? Halvempaa ja kaksi kertaa tasokkaampaa kuin Ruotsin risteilyt.
- vittuuntunut lehmä
Koska alaikäsyys? Ite vast 14.. :/
- Nykykiire
vittuuntunut lehmä kirjoitti:
Koska alaikäsyys? Ite vast 14.. :/
Semmosta se kun on totuttu jo reissaan tuon ikäisenä, ennen pääsi tuon ikäisenä vasta ensimmäisen kerran Ruotsin laivalle, eikä risteilyitä tunnettu. Lentämällä reissuun 30 v jälkeen.
- stubbinhampaaat
Ajattele positiivisesti. Ehkäpä sinun lastenlapsesi vielä joskus matkaavat ympäri Eurooppaa.
- lelitty pentu vikise
´ja matkustamiseen tarvitaan kieli taitoa. ehkäpä 14 vuotiaan kannattas nyt mennä itteensä ja keskittyä tähän hetkeen. Sinulla on tulevaisuudessa 40-80 vuotta aikaa matkustaa. riippuen miten elät ja mitä elämä tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618170- 1334634
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353976- 213288
- 232862
- 292787
- 532557
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992194- 322139