Oletko ostanut Franke huuvan ja siihen koneen varmaan upo tai vastaava, mitä kokemuksia ja paljonko kärsit?
Vastausta odotellen.
Krisse
Mitä maksaa Franke kartano huuvat ja kone siihen?
4
4156
Vastaukset
- Ellu
Ostin viime syksynä Frankelta huuvan (koneisto muistaakseni futurum?) ja tyytyväinen olen ollut. Huippuimurin vuoksi ei kai muita vaihtoehtoja olisi ollutkaan (paitsi ehkä Lapetek?).
Soittelin useaan kertaan tehtaalle varmistaakseni oikean koneiston ja palvelu oli aina erinomaista. Varsinainen tilaaminen onnistui ainoastaan alan liikkeen kautta eli jokin keittiöliike, k-rauta tms. Laitteen hinta oli muistaakseni n. 600€ ja itse laite tuli n. viikon kuluttua tilaamisesta. - kaarle
Kyllä nuo Franken ja Finestin liesikuvut tuntuvat maksavan noin 500-800 euroa designestä riippuen. Itse päädyin sitten Lapetekin malliin, jonka sain paikallisesta rautakaupasta vähän alle 400 euron ja on mielestäni aivan yhtä hyvän näköinen ellei komeempikin kuin Franken tai Finesten noin 600-700 egeen kuvut.
Itselläni on kupu kiinni melko heikkotehoisessa huippuimurissa ja koneistoksi valitsin tämän takia Futurumin Alliance mallin. Se on siis normaali huipparin ohjausmuuntaja jossa lisäksi on mukana oma "avustava" imuri huipparille. Tuon koneiston oma imuri ja huippuimuri ovat keskenään synkronoidut. Tällä tapaa kärynpoistokyky parani aivan oleellisesti entisestään. Ainoa huono puoli on tuon "apuimurikoneiston" korkea hinta, luokkaa 300e, mutta Ruotsista, missä tällaiset vehkeet pientaloissa ovat yleisiä saa paljon halvemmalla.- Miau
Niin 50cm leveä vai 60cm leveä?
- leveys 90
Miau kirjoitti:
Niin 50cm leveä vai 60cm leveä?
Minun liesikupuni leveys on 90cm. Kannattaa valita levein mahdollinen koska silloin käryjen keräyskyky on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424370
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384109- 643766
- 1173694
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343567Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743393- 922970
- 542845
- 252656
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364