Selostajat televisiossa.

Hyviä kaikki

Joka paikassa "sauhutaan" nyt television MM-Jalkapallon selostajista..MIKSI????

Kun minä katson televisiosta jalkapalloa HUOM! KATSON, ei minulle tartte selostaa joka potkua, sillä minä näen sen itse, sillä minä katson televisiosta, selostaja on hyvä lisä siinä sivussa omine juttuineen jotka liittyy jalkapalloon ja kulloinkin kyseisiin pelajiin ja joukkueisiin, ja kommentaattorin täytyy olla joko itse jalkapalloilija tai valmentaja, ei mikään lehden urheilutoimittaja joka ei tiedä jalkapallosta muuta kuin mitä on nähnyt ja kavereilta kuullut. Kaikki nykyiset selostajat on ok. Mutta onko kaikki katsojat OK ????

12

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hinkuvinkukunnas

      Kaikki muut ok mutta ei Kunnas. Ja piste.

    • Jalkapallon Ystävä

      Ikävä tulee Pekka Tiilikaista, Paavo Noposta, Anssi Kukkosta, Pentti Salmea, Seppo Kannasta, Juha Jokista, Hannu-Pekka Hännistä, Tapio Suomista, Mauri Myllymäkeä, Kari Hiltusta, Antero Mertarantaa ja muita oikeita urheiluselostajia, kun kuuntelee näitä uusia MM-jalkapallon selostelojoita tv:ssä. Kaiken surkeuden huippu on Karhu-niminen huutaja: ei pelkästään ylilatautunutta solkotusta vaan törkeä ärrävika! Eiko Ylellä ole sen verran varaa, että palkkaisi edes puheviattomia selostajia tällaisten todella ärsyttävien tapausten tilalle?

      • tapsasuominen

        onhan tapio suominenkin selostamassa näitä kisoja joten turhaan häntä ikävöit.


      • Pallo jalassa

        Luettelit tuossa samalla surullisen valikoiman alkoholisoituneen urheilutoimittamisen historiaa. Kaikki mainitsemasi nimet, olipa suhteensa alkoholiin mikä tahansa, edustavat radiokoulukuntaa, joka selosti, mitä näki. Televisiossa katsoja näkee, jolloin selostajan tehtävänä on se, missä nykyisin kuitenkin käytetään kommentaattoreita. Kuinka monta vuosikymmentä vielä tarvitaan, ennen kuin tämä oivalletaan ammattipiireissä. Kaj Kunnas on oivaltanut ja idiootit laittavat hänet siitä kärsimään.


      • Jalkapallon Ystävä
        tapsasuominen kirjoitti:

        onhan tapio suominenkin selostamassa näitä kisoja joten turhaan häntä ikävöit.

        Suominen on kyllä selostamassa, mutta aivan liian harvoja matseja.


    • minävaan

      minäkään en voi ymmärtää miksi pitää haukkua hyviä selostajia. erityisesti tuota kaj kunnaksen haukkumista en voi ymmärtää. onhan kunnas erilainen kuin muut selostajat, mutta vaihtelu vaan virkistää. lisää vaan kunnaksen selostuksia jatkossakin!

      • Kaiseon kunnas

        Kun sen Kunnaksen kähinästä saisi edes selvää! Kuvittelee puujalkavitsien naurattavan. Ei ole Ylellä korkea kynnys urheiluselostajaksi. Todellinen pohjanoteeraus


      • Uusi Noponen?
        Kaiseon kunnas kirjoitti:

        Kun sen Kunnaksen kähinästä saisi edes selvää! Kuvittelee puujalkavitsien naurattavan. Ei ole Ylellä korkea kynnys urheiluselostajaksi. Todellinen pohjanoteeraus

        Kunnas on hyvä selostaja etenkin siksi, että hänellä ei ole ärrä- eikä muita puhevikoja. Lisäksi Kunnas on huumorintajuinen, osaa olla myös itsekriittinen sekä uskaltaa panna itsensä likoon. Persoonallinen ääni vain lisää tämän Suomen Robbenin vihättävyyttä.


    • Tava selostusta liik

      Kunnas on hieman erikoinen tyyppi. Tietää urheilusta paljon, myös urheilun taustoista. Uskaltaa sanoa, mielenkiintoinen tyyppi. Mutta eihän se Suomeen sovi,liian viisaskin. Pian viisaampi kuin kuulijansa.Ja jos niin on, niin ulos ja joutuin, minähän kuulijana olen ihan närkästynyt.

      • Karhua välttelevä

        Kunnas on mies paikallaan, mutta Karhun ärrävika häiritsee hitosti. Miksi puhetyöläisiksi palkataan puhevikaisia? Eihän näkövammaisiakaan palkata vaikkapa kellosepiksi.

        Tero Karhu pois selostamasta, kiitos!


    • Danie.

      Ärsyttääkkö, kyllästyttääkö, harmittaako? Saisiko jo sinunkin mielestäsi loppua tuo huonojen selostajien suosiminen. Ensin oli Kaj Kunnas sitten Ikäheimo joka hyllytettiin ja tilalle piti nostaa kolmas onneton Jari Haapala. VMP sanon minä.

      Sitten yksi parhaista selostajista on lähestyöttömänä kiitos Ylen.

      Kopio kaikki osoitteet ja lähetät kerralla kaikille saman palautteen. Lähetä palautetta niin eiköhän nyt viimeistään ole jo pakko reagoida jotenkin. Luulisi kun alkaa kaikille vyöryä palautetta ihan sairaasti.

      [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

    • Kun lamppu sammuu

      Selostajat on pääsääntöisesti huonoja. Eikä kovin paljon paremmin mene studiossakaan. Pohjanoteeraus nähtiin kun puivat suarezin puremaa. Kommentit oli tyyliin "jos se nyt oli purema jne jne" Ja samalla näytetään hidastusta jossa sen näkee sokeakin selvästi sekä jäljet olkapäässä. Eikä ole edes ensimmäinen kerta. Itse jopa odotin että pureeko taas. Kaverilla on muutenkin muitakin outoja päähänpistoja aina välillä joista on katsellut punaista monta kertaa.

      Eurosportila on muuten pari hyvää selostajaa jotka on selostaneet siellä näitä junnujen alle 21v ja vastaavia futiksen MM turnauksia. Uskaltavat sanoa mielipiteensä tilanteista ja vielä miellyttävä äänisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe