panin vanhempaa uskovaista naista

kiitosriittää

Lyhykäisyydessään tositarina on korutonta kertomaa. En viitsi kaunistella,enkä pitkää tarinaa kirjoittaa.
Luulin rakastuneeni vanhempaan kuusikymppiseen naiseen. Totuus olikin että nussein munanpuutteessa olevaa vanhaa valheellista hurskastelijaa. Salarakkaana.

Ikäneito houkutteli minut sänkyynsä,vietteli naimaan. Salaisessa seksisuhteessa halusi minua pitää,nuorta miestä. Uskova vanha nainen.

Esitti hienoa uskovaista ja siveää,halusi salaisen rakastajan. Valheilla ylläpiti suhdetta,valehteli sitoutumisesta,avioliitosta...

Aikamme naitiin,sitten kun oli aika astua säädylliseen liittoon,pakeni valhein ja tekaistuin syin lupauksiaan ja puheitaan.

Totuus yksinkertaisuudessaan,säälittävää vaan että munanpuutteen takia pitää moinen spektaakkeli rakentaa ja yhteisestä tulevaisuudesta valehdella.

Kyllä kyrpääni olisi ihan pyytämälläkin saanut,ilman avioliittovalheitakin...

91

52829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saanut,ilman

      Tai naisen mieli muuttui kun oppi paremmin tuntemaan

    • siitä huolimatta

      . Tositarina tämä on. Ja juuri näin. Toki uskoo ken haluaa. Ikävä kannanottosi ei muuta tosiasiaa. Tiivistettynä näin.

    • tällaista se on.....

      Mitä vuosikymmenten saatolla havainnut näistä ns "uskovaisista", niin monissa eri asioissa tuo kaksinaamaisuus näkyy. Hyvä esim on alkoholin, tupakan käyttö. Huudetaan raittiutta, mutta samaa tehdäänsalaa. Tai todella puhumattakaan sexi asioista saatetaan olla mitä pahimpia rietastelijoita.
      Jo vuosia sitten tiedän tapauksen vastaavasta, että leskeksi jäänyt itseään tosi ulkokullattu uskova nainen salaa peuhasi nuolrien kollien kanssa. Jopa otti poikuuksi ja näistä sitten rehvasteli muille naisille............

      • Anonyymi

        Jos tuntee tarvetta uskonasioihin niin kannattaa mennä kirkkoon.

        Siellä kuulee synnintunnustuksen ja saa anteeksiannon ja toisen alkoholin tai tupakan käyttöä ei tarvi arvostella,polttavat itsekin kirkonmiehet ja jotkut jopa juovat.

        Syntisiä ollaan kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuntee tarvetta uskonasioihin niin kannattaa mennä kirkkoon.

        Siellä kuulee synnintunnustuksen ja saa anteeksiannon ja toisen alkoholin tai tupakan käyttöä ei tarvi arvostella,polttavat itsekin kirkonmiehet ja jotkut jopa juovat.

        Syntisiä ollaan kaikki.

        Ei ole tupakka eikä alkoholi kielletty uskovilta. Ihme vaahtoamista aikakaudesta toiseen.
        Pitää ymmärtää että usko on sitä että uskoo Jumalaan, ei sitä että pitäisi kieltää itseltään normaaleja asioita vain siksi, että ihmiset jostain kumman syystä kuvittelevat että alkoholi ja tupakka olisi uskovilta kielletty.
        Ei ne ole.
        Raamattu ei kiellä seksiäkään.


      • Anonyymi

        Meidän papin rouva oli rippileirillä *isosena papin tilalla kun silää oli meno pari päivää. Illalla oltiin kolme poikaa saunalla ja mitattiin kalujen pituutta. Tuli sisään ja tivasi mitä teettä sanoimme mitataan, istui katsomaan, mittailtiin jonkin aikaa kalut oli tosi kovina kun tämä tummatukka tiukka puseroinen oli katsomassa. Meni sitten saunaan ja otti yksitellen puhutteluun, istui jokaisen syliin ja nai kalut veltoksi, olin viimmeinen pillu oli tosi liukas huokali ja otti rinnat esiin käski imeä kunnolla, nautti varmaan kun sai huorata nuorilla.
        Tehtiin sama seuraavana iltana mutta sen mökissä. Ei koskaan muiden nähden vaan yksitellen silloin antoi pillua kahdesti jokaiselle imi ja nuoli kaluja antoi edestä ja takaa.
        Kun pappi tuli illalla mentiin kuuntelemaan, kertoi poikia piti kurittaa eivät uskoneet muuten, samalla pappi nai takaa niin että eukko huusi, saitko synnit pois ? sain ainakin kymmenen kertaa pappi urisi se on oikein nyt saat kans synnit anteeksi ja eukko huusi kun sai itsensä täyteen.
        Kuulin että tämä pappi joutu lähtemään kun seurakuntalaiset epäili kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuntee tarvetta uskonasioihin niin kannattaa mennä kirkkoon.

        Siellä kuulee synnintunnustuksen ja saa anteeksiannon ja toisen alkoholin tai tupakan käyttöä ei tarvi arvostella,polttavat itsekin kirkonmiehet ja jotkut jopa juovat.

        Syntisiä ollaan kaikki.

        Tupakointi ei ole syntiä, ei alkoholin käyttö ole syntiä.
        Raamattu kehoittaa, nauti silloin tällöin vähän viiniä jo vatsasikin tähden.
        Alkoholilla on myös myönteisiä vaikutuksia. Juopottelua ei tietenkään sallita, mutta synti se ei ole sekään.
        Seksi ei ole syntiä, vaan elämää.
        Seksistä voi toki tehdä synnillistä. Homoseksuaalisuus, ryhmäseksi, eläimiin tai lapsiin sekaantuminen ovat sellaisia.


      • Anonyymi

        Minun naapurissa asui vnhempi pariskunta,ns kunnon uskovaisia, kuulin kun pullot kilisi ja parvekkeella kuuli puheesta että on otettu, Nainen kävi minullakin kylässä aina kun mies ei ollut paikalla, kehuin naista yhdellä kerralla kuinka on kunnossa, sanoi käy salilla nyt kun lapset on muuttaneet. kokeilin pakaroita kun seisoi vieressä, katsoi onko ne noin kauniit jatkoin hyväilyä nauroi tuntuu muuten hyvältä. Nousin ylös menin taakse ja hyväiin kupeita kun koskin rintoihin kuiskasi tuntuuko nyt nyökkäsi, työnsin kättä sievästi vyötäröstä sisään , oli posliini kuiskasin kohta minä raiskaan sinut kääntyi ja suuteli kuiskas korvaan raiskaa.
        Riisuin naista seisaaltaan ja työnsin sängylle imin nännejä kovakouraiseti suuteli kovilla imuilla vatsaa ja pillua Marja huudahteli työnsin kolme sormea sisään oli tosi märkä nousin kun panin kalua sisään huokasi vihdoinkin kovaa kalua naitiin rajusti kaksi kertaa ennen kuin noustiin. Marja kertoi että mies ei enää oikein pysty. Sanoin voit käydä täällä. kun oli lähdössä suutelin niskaa ja kuiskasin tulit sittenkin. Riisuttiin vauhdilla ja naitiin kuin hädässä. Marja on käynyt monesti ja aina vain seksin vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tupakka eikä alkoholi kielletty uskovilta. Ihme vaahtoamista aikakaudesta toiseen.
        Pitää ymmärtää että usko on sitä että uskoo Jumalaan, ei sitä että pitäisi kieltää itseltään normaaleja asioita vain siksi, että ihmiset jostain kumman syystä kuvittelevat että alkoholi ja tupakka olisi uskovilta kielletty.
        Ei ne ole.
        Raamattu ei kiellä seksiäkään.

        Ei se välttämättä mitään tekopyhyyttä ole, sitä voi olla ajatus ja pyrkimys toimia niin kuin Raamatun mukaan pitäisi, mutta halut saavat yliotteen.
        Seksuaalisuus on niin iso voima että kaikki eivät pysty sitä aivan hallitsemaan, vielä jos on rakastunut niin veto toiseen voi olla niin käsittämätön että ei vaan pysty kieltäytymään siitä.
        Itselle kävi juuri näin, huomasin että ei minulta onnistu avioon asti odottelu.
        Hatunnosto heille jotka siihen pystyvät!
        Mutta, kukaan ei pääse taivaaseen omalla hurskaudellaan, ainoa keino on uskosta saatu syntien anteeksianto,onneksi.
        Syntisiä me kaikki ollaan, vaikka elettäisiin kuinka sääntöjen mukaan.


      • Anonyymi

        Minä tein vanhemmalle uskovaiselle naiselle pieniä pimeitä töitä on lapsikatras ja mies joka komennus töissä. Tuli maksamaan minun luo remontti töistä, olin jo viihteellä, nauroi joko illan menot mielessä sanoin, en tiedä otin vain huvilseen tarjosin hänelle kieltäytyi ensin mutta otti sitten, tein varsin väkeviä sekoituksia voimakkaaseen mehuun, uteli tyttö asioista sanoin ei ole vakituista, naureakellen sanoi eikö tee mieli joskus kovasti jos ei ole kaveria. Sanoin sinä voisit auttaa puolestaan. Oli hämillään ja sanoi minäkö kävisin, sanoin olet notkea ja nätti.
        Kysyi mikä on nätti? Sanoin isot kauniit rinnat ja komia pylly, nousi ylös sanoi no katso nyt, nousin ja koskin rintoihin nämä saa minut kiihtymään pakeni vähän, hyväilin pyllystä ja koskin etupuolelle kysyin eikö yhtään haluta katsoi sivuun käveli keittiössä mutkan tuli ja sanoi tämä ei ole ollenkaan oikein. Seisoimme lähekkäin katsoin silmiin, näin häivähdyksen epävarmuutta suutelin kaksi kertaa kunnes ei vetäytynyt pois, suudeltiin ja suudeltiin kuiskas olen raskaana suudeltiin ja samalla hyväilin sievästi. Istuttiin sohvalle, sanoi minunko pitäisi auttaa katseli muualle ja kääntyi nosti puseron kuiskas koske jos haluat katsoin pyöreitä rintoja avasin liivit koskin rintoihin huokasi olet hellä suukotin rintoja nautti silmät kiinni hyväilin vatsaa, kun käsi meni housun rajaan kuiskas eikö nämä riitä sanoin riittää hyvälin kädellä kumminkin vatsaa avasin sievästi housuja työnsin käden karvoitukselle kuiskas sieltäkinkö pitää suukotin vatsaa ja laskin housuja sanoi älä ei kukaan ole suutelin aivan vierestä suukotin huulia rentoutu antoi koskea jatkoin kunnes taas esteli pidin kädet sivulla kun tuli vavahteli kunnolla tunsin tulee oikeasti.
        Nousin viereen kysyin oliko hyvä? Olit parempi kuin hyvä, en tiennyt että noin saa hyvän, katsoi kalua ja koski sanoi vaikka kuinka olis syntiä otti suuhun suukotteli ja maisteli, katsoi minua en ole kotona koskaan näin ja jatkoi nousi ylös sanoin mennään.
        Otin syliin sanoi näinkö ja antoi laittaa sisään suukotin rintooja ja pidin lantiosta kiinni vedin niin vasten kuin voin tunsin kuinka halusi nätisti värisi sanoin saat olla miten tahdot kuiskas haluan hurjana ja pylly liikkui jatkoi ja jatkoi laukesi siihen puristin kovaa kiljui kun laukesin sisään. Oltiin sylikkäin halattiin, sanoin oliko väärin että autoit halasi ei ollut haluan auttaa lisää olen yksin aamuun. Istuttiin sylikkäin tunsin alkaa paisumaan. alkoi keinumaan sievästi rutisti pitkään sinä haluat minua tuntuu kivalta tuntea kasvat isoksi.
        Kuiskasin otan sinut takaa Marke keinui ja sanoi se on syntiä haluan syntiä ja nousi työnnyin takaa nyt näin ensi kertaa leviän seksikkään pyllyn työnnyin niin että rojahti lattiaan työnnyin kokonaan Marken pylly yritti nousta kuiskasin et pääse otan sinut Marke kiljahteli, kosteutta oli tarpeeksi melkein liikaa Marke huokaili sinä panet ja nosti pyllyä painoin Markea lattiaa vasten kun tuli ulissi mattoa vastenja laukesin.
        Noustiin pesulle ja peiton alle. Marke oli kainalossa antoi hyväillä suukotti nänniä ja sanoi en kadu ainakaan nyt nauroi nämä kovenee nam.
        Heräsin jonkin ajan päästä Marke imi kalua nauroi lupasit saan tehdä mitä haluan jatkoi jonkin aikaa ja nousi. Sanoi nuorena olin vähän villi olin saunassa meidän mökillä, isä lähti kalalle sen tutut miehet tuli sinne ja kopeloivat väkisin annoin niiden imeä teinitissejä se tuntui hyvältä, piti runkata niiden paksuja kaluja pakottivat ottamaan suuhun silloin sain kahdesti kummaltakin suuhun. Molemmat halusi nuolla olin pöydällä pitkään niiden nuoltavana onneksi isä tuli veneellä takaisin.
        Nyt tunsin samaa himoa sinun kanssa, mutta sain mitä halusin, tuli päälle kuiskas ja taas painoin lantiosta kuiskasin nyt sun seksy pylly saa keinui alemmas kuiskas olen kiima pillu teini olen teini ihanaa rakasteltiin sievästi.
        Aamu yöstä Marke lähti että ei ole näkijöitä, meni monta päivää tuli viesti, en kadu yhtään oli ihanaa olin pitkään turvoksissa kuin odottaen sinua, soitellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuntee tarvetta uskonasioihin niin kannattaa mennä kirkkoon.

        Siellä kuulee synnintunnustuksen ja saa anteeksiannon ja toisen alkoholin tai tupakan käyttöä ei tarvi arvostella,polttavat itsekin kirkonmiehet ja jotkut jopa juovat.

        Syntisiä ollaan kaikki.

        Ei ole tupakointi eikä alkoholi syntiä. Hyvinpä olet perillä asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se välttämättä mitään tekopyhyyttä ole, sitä voi olla ajatus ja pyrkimys toimia niin kuin Raamatun mukaan pitäisi, mutta halut saavat yliotteen.
        Seksuaalisuus on niin iso voima että kaikki eivät pysty sitä aivan hallitsemaan, vielä jos on rakastunut niin veto toiseen voi olla niin käsittämätön että ei vaan pysty kieltäytymään siitä.
        Itselle kävi juuri näin, huomasin että ei minulta onnistu avioon asti odottelu.
        Hatunnosto heille jotka siihen pystyvät!
        Mutta, kukaan ei pääse taivaaseen omalla hurskaudellaan, ainoa keino on uskosta saatu syntien anteeksianto,onneksi.
        Syntisiä me kaikki ollaan, vaikka elettäisiin kuinka sääntöjen mukaan.

        Juurikin näin!!!!


    • samat oikeudet

      Anteeksi, kaksinaamaisuusko? Uskovat ovat ihmisiä myös. He tupakoivat jos haluavat , ottavat lasillisen jos haluavat, harrastavat seksiä myös. Ovathan he ihmisiä kuten sinäkin. Ja oikeutettuja siihen .
      Uskovat haluavat elää omanlaistaan elämää. Mikä oikeuttaa puuttumaan siihen.?
      Jos kyseessä on valhe,hyväksikäyttö,pettäminen,se on eri juttu.
      Tällaisessa tapauksessa henkilö tulisi erottaa seurakunnasta. Yläkertaan hän on vastuussa jos on uskossa,ja vahingoittamalleen henkilölle, ei maailmalle.
      Mainitsemaasi seksirietasteluun en ota kantaa. Mitä se on? Hyvään seksiin kuuluu kaikkea mahdollista ja mahdotonta, mitä osapuolet vaan haluavat toistensa kanssa kokea. Ja se on hyvä juttu se.
      En pidä putkiajattelusta että uskovien tulisi noudattaa maailmassa jotain käyttäytymismallia. Kaikilla on oikeus elää miten haluaa. Olematta silmätikkuna tai arvosteltavana elämäntapavalintansa vuoksi.
      Pahanteko ei ole hyväksyttävää keneltäkään. Raamattu ei kiellä seksiä.

      • Aviovaimouskossa

        Se vain ON tosiasia, että oikeat Uskovaiset eivät paneskele vieraitten kanssa.
        Tiedän ,että "himot ne on hiirelläkin", mutta joka niitä toteuttaa avioliitossa ollessaan, EI ole Uskossa Herraan Jeesukseen.... !!

        Saan mieheltäni kaiken mitä parisuhteeseen kuuluu!


      • Aviovaimouskossa kirjoitti:

        Se vain ON tosiasia, että oikeat Uskovaiset eivät paneskele vieraitten kanssa.
        Tiedän ,että "himot ne on hiirelläkin", mutta joka niitä toteuttaa avioliitossa ollessaan, EI ole Uskossa Herraan Jeesukseen.... !!

        Saan mieheltäni kaiken mitä parisuhteeseen kuuluu!

        Siis määrittelet ne uskovat, jotka harrastava seksiä muun kuin puolisonsa kanssa (monella ei ole), pelastuksen ulkopuolelle.

        Vaikken tähän ryhmään kuulukaan, tunnen heitä ja teidän, että heidän toimintanta on aivan normaalia. Osaavat nauttia, mutta puhuvat siitä hyvin pienien kirjaimin.

        Kireät uskovat ovat äänessä, mutta ei heidän tekonsa ole puheitten mukaisia.


      • Anonyymi
        Aviovaimouskossa kirjoitti:

        Se vain ON tosiasia, että oikeat Uskovaiset eivät paneskele vieraitten kanssa.
        Tiedän ,että "himot ne on hiirelläkin", mutta joka niitä toteuttaa avioliitossa ollessaan, EI ole Uskossa Herraan Jeesukseen.... !!

        Saan mieheltäni kaiken mitä parisuhteeseen kuuluu!

        Niin saa naapurin rouvatkin mieheltäsi kaiken sen mitä sinä et suostu hänelle suomaan.
        Hän olisi jo eronnut sinusta ilman naapurin rouvia, mutta tällainen järjestely auttaa eteenpäin ilman suurempia muutoksia perheen arjessa.


    • tällaisesta se on...

      On täysin vellit ja puurot sekaisin uskonasioissa, jos esim mies jää leskeksi ja paneskelee sitten tyttäriään jopa tekee raskaaksi, kuten näistä tapauksia näissä pohjoisen lahkon porukoissa on kirkon suojissa.

      • mfngi8+++8fjnlö

        joo no nuokin joilal puurot ja vellit on sekaisin eli eivät kaikki ruuvit oo paikallaan on yksittäisiä tapauksia eikä pidä yleistää. tottakai jokainen ihminen sortuu pienempään tai suurempaan mutta tuossa on totaalisesti ymmärretty väärin. pahinta mitä ympäristö voi tehdä on haukkua lyttyyn kaikki. niinku ihmisellä usein on tapana.


      • Anonyymi

        Ei kannata uskoa kaikkea mitä lehdet kirjoittaa. Media nähkääs on vastaan kaikkea mikä liittyy uskoon ja uskoviin ihmisiin. Ainoastaan valtionkirkkoa se suvaitsee koska se kerää veroja.
        En usko sanaakaan koko lessukohusta. Pelkkää potaskaa.
        Mielipiteisiin vaikuttamista median valhepropagandalla.


      • Anonyymi

        Usko nyt noita kohuvalheita.


    • uutisankka 2

      No se ei kai ole lahkon vika. Ja tuulesta temmattuja tuollaiset väittämät että lahkot suojelisi rikollisia. Propakandaa lietsotaan. Mieti, tiedätkö itse varmasti onko tapahtunut ja mitä, ja onko asiassa perää vai ei. Kunhan uhotaan jonkun trendiijuorujen perässä.
      En usko jutun todenperäisyyteen ollenkaan. Lehdet vaan paisuttelee tekaistuilla kohujutuilla. Sillähän ne elää.

    • herneet nekkuun

      Välillä vedetään helposti herneitä nenuun. Uskotaan kaikkiin kirjoituksiin?

    • Ughhhh

      Ap, mitäs Räsäselle muuta?

    • kakkosvaihtoehto

      aloittajalle kysymys, antoiko tämä vanhapiika panna myös kakkoseen?

    • tällaista se on..

      Omat tietolähteeni ei perustu lööppilehtiin, vaan Pohjois-Suomessa asuvilta ihmisiltä. Jo v 1970 luluvulta saakka, sitten kun olin lyhen seurustelu suhteessa v 1980 luvulla. Puhutaan kaiken kaikkiaan kymmenistä henkilöistä kun kursseilla olin Tampereella lähes vuoden v 1970 luvulla.

      • jasilläsiisti

        murto-osa koko kansan tekosista.


    • tryffeliini

      Melkoinen lortto. Ullakolla tuulee.

    • itsehän panit

      itsehän halusit sitä.. ei tu ulella kannata leikkiä

    • plussaa

      Tuo oli lapsen kommentti. Uskova nainen huorasi, petti ja valehteli. Sitäkö mies itse halusi? Tuulellako leikki kun uskoi naisen valheet? Asialliset kommentit on aina paikallaan, letkautukset vois viedä toiselle palstalle.

      • Anonyymi

        "HIMOT NE ON HIIRELLÄKIN"
        En heittäisi ekaa kiveä heille! Vaimoni on antanut muillekin mieheille, olen ollut näkemässä kun hän nauttii toisen naisen kanssa.
        Minäkin antanut vieraille naisille ja vaimo on ollut näkemässä myös sen kun olen miehen kaa imutellut 69 asennossa !


    • tylysti vaan

      Tee henkilö tunnetuksi. Karisee ulkokultaukset hyvin nopeasti.

    • Cerhis

      Pääasia on, että pääsit panemaan!

    • cyfilis

      Pääasia on se, että kuusikymppinen uskova nainen huorasi ja petti. Ja vielä kehtaa käydä kirkossa.

    • Vale_ 567

      Nyt kyllä VALEHTELET NIIN ETTÄ KORVAT HEILUVAT PÄÄSSÄ, tiedän tarkalleen mitä kokouksissa tehdään siellä ei eikä sen jälkeen vain mennä panemaan naista ei 60 v edelleenkään.

      • örinäää

        Vihaiset uskovaiset on hauskoja.


      • ähäkutti

        En muuten valehtele.


      • Anonyymi

        Mulla ei ole korvia.


      • Anonyymi

        Pitäisi mennä ooohhh


    • doneandfinished

      Tarina on niin tosi kuin olla vaan voi. Ja vieläpä ajankohtainen, ei edes vanha asia. Kyseinen henkilö on vieläpä luottamushenkilöitä, joka lisännee asiaan oikeanlaista painoarvoa.

    • julki

      Häpeäksi uskoville. Päivänvaloon vaan.

    • Niinsevainon.

      Kuullostaa yhdeltä yli,irstaalta naiselta ketä on läheinen ja tekee tuota tahallaan saadakseen miehiä ales kuin aivot ei toimi muuhunkaan.

    • vanhaa

      Metodina nuole minua ja menen kanssasi naimisiin. Mutten sitten mennytkään vaikka etumaksu suoritettiin moneen kertaan....tosielämää...

    • torttua

      Nainen oli puutteessa, vuosia ilman miestä. Kun sai nuorelta mieheltä rohkeaa kyytiä, ilmoitti pian että pitää hankkia sormukset, voidakseen jatkaa seksisuhdetta.
      Kihlat hankittiin, ja lakanoissa jatkui melkoinen sutina.
      Kaikki oli hyvin niin kauan, kun ei puhuttu tulevaisuudesta. Sormukset olivatkin vain rekvisiittaa, kyseessä oli vain munanpuute.
      Kun tilanne kävi liian tukalaksi, hän katsoi parhaaksi etääntyä nopeasti ja katkaisi yhteydenpidon. Valheita verukkeina. Kyseessä oli vain kusetus, Hän tarvitsi nuoren orin itseään tyydyttämään, ja lavasti seksisuhteen kihloilla säädyllisen näköiseksi.
      Tosi hurskasta uskovalta ikäneidolta...
      .

    • lady sweet

      Samainen nainen lähti etelään keväällä naapurikaupungin sananjulistajan kanssa pariksi viikoksi. Kyseessä oli taas parikymmentä vuotta nuorempi mies, joten melkoinen saalistaja tuntuu olevan. Lujaa menee tädillä...

      • nautiskelijakin

        "Himot ne on hiirelläkin" :D


    • otetaan vaan

      Kaikki mahdollinen otetaan...

    • kysipää

      onko sama tesoman täti r nimeltään

    • KysymysErkki

      Se oli erään kristillisen sanotaanko lahkon kesätapahtuma, johon minut oli pestattu alustamaan iltapäivän aihe ja toimimaan sen puheenjohtajana. Ehkä onnistuinkin kun en paineita ottanut vaan annoin ihmisten vapaasti esittää mielipiteitään.

      Syötiin illallinen, ja pastori kysyi haluaisinko lähteä heille saunomaan. Niin lähdettiin, ja mukaan tuli sekä pastorin vaimo että minulle tuntemattomasta syystä sellainen 19-20-vuotias amerikkalaistyttö, samaa uskonsuuntaa.

      Niin saunottiin ja uitiin. Se oli mitä viehättävin rantasauna, tunnelma rento ja intiimi. Mutta hieman hämilläni olin, kolmekymppinen nuorimies, tästä amerikkalaistytöstä. Hänellä oli aivan jumalaisen upea vartalo ja hän oli täysin ujostelematon. Voi sanoa jopa enemmän. Hän istui lauteilla vieressä, liiankin lähellä, kuistilla vastapäätä, nosti toisen jalkansa penkin reunalle, näytti minulle itseään ja ennen muuta pilluaan. Oli kuin Eeva paratiisissa, eikä pastori ja hänen vaimonsa olleet huomaavinaan.

      Kun tyttö yhtä ujostelematta katseli myös minua, työntyi lähelle kun keskusteltiin, ja hänellä oli paljon kysyttävää, niin välillä hiipi mieleen pelko, että alkaako minulla seistä.

      No ei alkanut, mutta lämmin tunne valtasi niin sielun kuin ruumiinkin, ja olisi todella tehnyt mieli ottaa tyttö syliin. Mutta mitään sen kummempaa siinä ei tapahtunut. Tunnelma vain jäi mieleen, ja muutama kysymysmerkki.

      • Erkkion

        Idiootti jos ei pillu kelpaa vaikka tarjotaan


      • Nikille KysymysErkki

        Kirjoitat: <<Mutta hieman hämilläni olin, kolmekymppinen nuorimies, tästä amerikkalaistytöstä. Hänellä oli aivan jumalaisen upea vartalo ja hän oli täysin ujostelematon. Voi sanoa jopa enemmän. Hän istui lauteilla vieressä, liiankin lähellä, kuistilla vastapäätä, nosti toisen jalkansa penkin reunalle, näytti minulle itseään ja ennen muuta pilluaan. Oli kuin Eeva paratiisissa, eikä pastori ja hänen vaimonsa olleet huomaavinaan.<<

        Aivan tavallista, aivan normaalia. Sekä uskovaisilla että muilla ovat, perintögeenit, jotka panevat toimimaan eri tavalla kuin kuttuuri on opettanut.

        Naisilla on halu näyttää itsensa edullisesti, myös alasti. Tähän perustuu myös koristautuminen. Miehillä on erityisesti halu nähdä ja nauttia näkemästään. Nämä taipumukset johtavat lisääntymiseen.

        Sukupuolielimien esilläpitäminen on ystävällisin teko jonka nainen voi tehdä miehelle. Hän siis oli sinua kohtaan erityisystävällinen.🌹👀


      • Firdawsi kirjoitti:

        Nikille KysymysErkki

        Kirjoitat: <<Mutta hieman hämilläni olin, kolmekymppinen nuorimies, tästä amerikkalaistytöstä. Hänellä oli aivan jumalaisen upea vartalo ja hän oli täysin ujostelematon. Voi sanoa jopa enemmän. Hän istui lauteilla vieressä, liiankin lähellä, kuistilla vastapäätä, nosti toisen jalkansa penkin reunalle, näytti minulle itseään ja ennen muuta pilluaan. Oli kuin Eeva paratiisissa, eikä pastori ja hänen vaimonsa olleet huomaavinaan.<<

        Aivan tavallista, aivan normaalia. Sekä uskovaisilla että muilla ovat, perintögeenit, jotka panevat toimimaan eri tavalla kuin kuttuuri on opettanut.

        Naisilla on halu näyttää itsensa edullisesti, myös alasti. Tähän perustuu myös koristautuminen. Miehillä on erityisesti halu nähdä ja nauttia näkemästään. Nämä taipumukset johtavat lisääntymiseen.

        Sukupuolielimien esilläpitäminen on ystävällisin teko jonka nainen voi tehdä miehelle. Hän siis oli sinua kohtaan erityisystävällinen.🌹👀

        Ehket enää lue vanhaa ketjua, mutta siltä varalta, että luet.

        Jäin vielä miettimään kysymysmerkkejäsi. Hengellisten yhteisöjen jäsenillä on usein tapana vierailla toisen maan sisaryhteisön luona juhlilla siten, että ihmiset vain jäävät toisen vastuulle.

        Voi olla, että amerikkalainen tyttö oli vain jäänyt pastorin vastuulle, ja jakoi sinullekin vastuuta kutsumalla molemmat saunaan ja tutustuttamalla toisiinne. Ehkä hänellä ei ollut mitään kuvaa muusta. Jos olit naimaton, saattoi hän myös ajatella, että olisitte sopiva pari.

        Ehkä kenelläkään ei ollut mitään ainakaan tietoista taka-ajatusta, vaan ajattelivat, että tulevaisuus näyttää, mihin tullaan. Niinhän elämässä yleensäkin tehdään.

        Se, että tyttö näytteli runsaasti sukupuolielimiään saattoi johtua vain naisille ominaisesta geneettisestä perinnöstä, luonnollisesta tarpeesta olla ihailtu. Se kuitenkin on varmaa, että hän suhtautui hyvin ystävällisesti sinua kohtaan.


    • Koru1

      Se on kaikki tarpeita miehet kuin naiset kaikki ovat huoria lukekaa keskiajalla vain huoria ja ym.
      Se on vain vettä , hikeä ja nautintoa .
      Korutonta kieltä .

    • Anonyymi

      Itse panen useasti kahta lestadiolaisnaista heidän miehensä ollessaan reissuhommissa

      • Anonyymi

        missä päin?


    • Anonyymi

      Mulukku maistuupi niin uskovaisille kuin uskomattomillekin naisille ja sisäänkäynti on samassa paikassa.

    • Anonyymi

      Ja tämä tarina on tosi.

    • Anonyymi

      Uskovaisetkin ovat aina syntisiä. Jumalia ja synnittömiä meistä ei tulekkaan.
      Jos miehellä ei ole kymmeneen vuoteen seissyt, vaikka muuten on ihana tyyppi. Arvatkaa miltä tuntuu saada nuorta freesiä kalua. Wau!!!!
      Homma vaan hoidettava hienotunteisesti ja mitään osapuolta loukkaamatta, " rehellisesti".
      Myös kalu-puoli oli ja on aivan innoissaan:)

      • Synniksi lienee luettava, jos tahallaan vahingoittaa toista. Vapaaehtoisessa seksissä ei vahingoita, ellei ole kyse pedofiliasta.


    • Anonyymi

      Uskovaisia naisia on tosi kiva panna. Monilla on kutka kaamea kyrpäkirnun ja he osaavat arvostaa kun alaikenet hakataan turvoksiin

    • Anonyymi

      Tuntuu siltä kun lukee kommentointeja Uskovaisista varsinkin uskomattomien kirjoit-
      tamia. Tuntuvat kuvittelevan että uskovaiset eivät elä enään normaalia elämää vaikka elävät meidän keskuudessamme.Eivät he ole vielä mihinkään kadonneet vaan heillä on aivan samat elämisen tarpeet kuin uskomattomillakin. Jos nyt niin voisi sanoa kaiketi jokainen uskoo johonkin. Kuten pukki suuriin sarviinsa, Kuitenkin kaikki odottavat apua yläilmoista, On poikkeuksena yksi inuetti heimo joka luulee pelastajansa tulevan avannosta. Näin ainakin kertoo kirja nimeltä . Kulttuurin tiet. Kuitenkin yksi parhaista ja luotettavimmista historian kirjoista on vanha Syyrilainen raamattu ja Vanha Venäläinen Kirkkoraamattu uusin Raamattu kansalle on läpikäynyt jo niin monta synottia että voidaan kyseenalaistaa että onko se yhdenmukainen Kunigas Jaakon Raamatunkanssa. Mutta uskokokoon ken tahtoo.

      • Anonyymi

        Hei. Jumala ei ole Raamattu. Jumala on.
        Raamattu on teos joka kertoo Hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Jumala ei ole Raamattu. Jumala on.
        Raamattu on teos joka kertoo Hänestä.

        Tama olla hyva keskutelu. Hyva lukea ummattaa etta plovossor tekee tyota kun saala ihminen helmostu ja naulaa. Ei usko ole olemassa uksi oikein kaksi valetta mika teke. Mina suutu kun mita vale teke toista imista miksi? Sina sano.


    • Anonyymi

      Koillismaalla meidän sukulaisnainen sanoi että poistaa minusta pirun. Olin 16v ja jäänyt kiinni tyttöjen katselusta ja siinä oli myös tämän aikuinen sisko.
      Piti mennä perjantai iltana, käymään. Pirtissä käytiin monenlaista keskustelua kysyi mitä muuta olen tehnyt. Kerroin Hiljalle että olen nähnyt naapurin panevan emäntää monesti niiden heinälaossa joen rannalla, kerroin että nainen imi mulkkua ja nuoli isäntä vain kehui kuinka hyvä imemään, pani sitten emäntää takaapäin ja emäntä huokaili voi reissumies sinä panet kysymättä, voih en voi mitään ja levitti jalkojaan, onko se syntiä?

      On se. Mitä muuta olet? Näin kun Villen tyttö nuoletti koiralla, nyt valehtelet ei koira nuole, nuolee se voin näyttää. Toin koiran ulkoa, Sanoin Hiljalle housut pois niin uskot, Hilja istui toisella puolen silmät pyöristy ei puhunut mitään kuulin että lutkuttaa kunnolla sanoin käyn kusella, juoksin katsomaan ikkunasta Hilja nuoletti kunnolla hieroi tissejä itse.
      Kopistelin kun tulin, Hilja sanoi kyllä se ehkä voi, nyt Jussi saunaan. Istuttiin löylyssä Hiljan rinnat heilui kun virutteli niitä, tuli viereen Jussi sinusta pitää ajaa pois se piru, ja piti kättä polvella kaluhan siitä nousi pystyyn.
      Hilja katsoi ja puristi siitä se taitaa olla tiukassa ja runkkasi oikeasti katsoin kun silmät kiiluen hoki nyt ulos nyt ulos ja sitähän tuli ruiski rinnoille ja naamalle.

      Hilja huokasi olipa painetta. Kävin ulkona ja tulin sisälle, näin oven raosta kun pesi pillua aika pitkään ja katseli seinälle. Menin viereen kalu oli taas kaarella, sanoi ei lähtenyt kaikki, meni penkille istumaan otti suuhun on aika patukka sinulla.

      Vanha nainen imi posket lommolla vähän aikaa ja kaatoi kylmää vettä päälle kalu laskeutu nopeaan. Pirtissä Hiljalla oli vaan saunatakki päällä. Sanoi tule viereen katsotaan vieläkö temppuilee, avasi takin, koskin rintoihin hieti nousi, Hilja sanoi tule nyt päälle kokeillaan vielä yhtä konstia, Laitoin limaiseen pilluun oletko kokeillut koskaan tätä puistin päätä en ole Hilja käski heti naida kovaa luoja kun osaa olla kova ja kiimainen Hilja ulahtel, i kysyin tuleeko se sinuun huusi tulee tulee ja tärisi horkassa ja nyt se tulee minusta huusin nyt lähtee Hilja painoi pepusta anna tulla ja huokaili.
      Kävin Hiljan luona monena perjantaina poistamassa pirua. Äiti kun kuuli tästä kielti käymästä, sanoi sen voi poistaa kotonakin, kun isä oli poissa savotalla poistettiin äidin kanssa monesti pirua. Joskus kun menin navettaan ja äiti näki piru nostaa päätä, nosti nopeasti helmaa ja nojasi syöttöpöytään tule rakas nopeasti, äiti huusi aina kun menin ja panin vaan äkkiä, nyt rakas pane kunnolla ja syvään se tuntuu hyvältä.

      Sisko 15v näki kerran kun olin navetassa. Kyseli illalla mitä tehtiin, halusi itse kokeilla, sanoi että on saunakauhan varrella kokeillut.
      Äiti oli naapurissa, mentiin vintille, katsoin siskon pillua on se pieni, kokeilin sormella kysyin kokeillaanko ? hoputti kokeillaan vaan, Sanoin siskolle kastele ja työnsin suuhun imi vähän aikaa ja sanoi kivaa, panin pillun suulle sisko kiljahteli ja pysäytti monta kertaa kun pääsin sisään ja liikutin vähän aikaa, kuiskasi minä haluan tätä pirun poistoa lisää huusi nyt se on minussa ja tyrkytti pillua ja huusi poistuu ja nain kovaa tärisi kuin äiti.
      Jatkoin lisää, sanoin olet niin pieni että liikut matkassa, sisko vaan sanoi tartun sinuun kuin kärvi koira , nyt tulen uudestaan sanoin nyt tulee minulta sisko kiljahteli monesti kun tulin sisään kaiken, Sisko kertoi äidille kuinka hyvää oli pirun poisto, äiti käveli keittiöön ja tuli sieltä, nyt ei enää poisteta ei kukaan vien lääkäriin jos vielä pitää poistaa, paranin sillä sanalla en uskaltanut enää jos joudun lääkäriin.

    • Anonyymi

      Mun entinen kerrostalon naapuri Kirsti muutti omakotitaloon kun oli lapsia jo viisi. Näin lähikaupassa oli yksin kysyin missä lapsukaiset kertoi että on joinakin päivinä hoitaja että pääsee kauppaan. Houkuttelin kylään kun kerran oli lähellä että antaa suudetltiin vaan. Sisällä menin taakse laskin vetoketjun mekosta ja olkaimet alas huokasi ja nojasi olin aina halunnut koskea hänen isoihin nänneihin jotka näkyo monesti aiaka hyvin. Sanoin haluan sinua puristelin kunnolla rintoja ja toinen käsi laskeutui pilluun kuiskasin olet tosi märkä Kirsti huokasi haluan ja haluan vierasta kunnon kyrpää puristeli kalua ja availi housuja kun sai paljaan kalun käteen kääntyi ja imasi suuhun Kirsti imi kuin kiimanen nainen. Sanoin olet tosi kiimanen nainen nauroi ja imi kovemmin työnsin istuilleen ja työnnyin sisään kuiskasin nyt raiskaan sinut olen odottanut pitkään Kirsti esteli mutta kostui lisää kuiski et voi olen kotiäiti älä raiskaa ja samalla levitti haaroja pidin välillä pitkään pohjassa kuiskin kuinka kiimanen pillu on Kirstti antoi kunnolla pillua ja sai orgasmin lattia kastui kun samalla tuli pissaa kuiskin nyt saat sisään pissaa lensi ja Kirsti huusi kun laskin sisään. Kirsti oli pahoillaan kun noustiin kuivattiin lattia pyyhkeellä, otin Kirstin syliin kuiskasin annatko aina kun sinulla on kauppa-asioita suukotin kalulaan samalla Kirsti katsoi annan ja annan monesti kääntyi syliin hyväil kalun kovaksi ja otti sisään kertoi että tämä irroittaa kotiasioista kuiskas haluan huorata sun kanssa ja alkoi naimaan lujaa suudeltiin kuin hullut ja Kirsti rutisti kun tuli kunnolla.
      En tiedä nainko enemmän kuin sen ukko, mutta mitä harskimpi rooli sen kiimasempi Kirsti on.Näkee sen silmistä kuinka nauttii ja lähtee tyytyväisenä kotia.

    • Anonyymi

      Kerro kuka, niin käyn minäkin kaverin kanssa panemassa..

    • Anonyymi

      Tämän aloituksen

      Lukijamäärä 14228
      Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
      Uskontopalstoilla kävijämäärä vähentynyt

      Mitä se sanoo?

      Se sanoo sitä että tämä seksipalsta on uskovaisten suosituin palsta

    • Anonyymi

      Meidän uskova naapuri jäi leskeksi nelikymppisenä, äiti oli harmissaan ja isä kävi siellä keskustelemassa, kun setäkin kulki siellä äiti sanoi mene katsomaan Erjaa.
      Oli jo aika myöhä kävelin talolle katsoi ikkunasta Erja oli yöpuvussa ja isä ja Erkki setä olivat keittiössä. Isä nousi lohduttamaan Erjaa kummastelin kun samalla hyväili isoja rintoja Erja yritti siirtää käsiä, menin ikkunan viereen kuulin kun isä sanoi sinua alkaa piru riivaamaan kun olet täällä yksin. Erja huokaili niin siinä voi käydä.
      Isä pyöritteli rintoja Erja huokaili isä kopeloi pillua Erja yritti vetää pyllyä taakse sormet oli jo sisällä Isä sanoi sinuun on jo halu mennyt Erja sanoi en voi mitään en voi Isä työnsi Erjan pöydälle setä nousi ja imi rintoja Erja kiljui en voi mitään Isä nosti helmaa ja näin valtavan kalun se meni voimalla sisään nuori leski kiljui kun iso kalu jyysti sitä isä hurmiossa huusi sinä nautit sinä haluat Erja sätki pöydällä kuului pitkä urina kun isä laski sisään Erja makasi pöydällä setä laski housut kalu oli vielä isompi Erja kiljui kun iso terska painui sisään Kun setä sai naitua Erja nousi ja meni pesulle. Kaatoi miehille kahvia ja istui pöydässä tukka sekaisin. Isä piti Erjaa äkdestä ja sanoi vieläkö sinua riivaa Erja sanoi en tiedä.
      Isä nousi ja pani Erjan vatsalleen työntyi sisään Erja piti pöydän reunoista kiinni ja kiljui nosteli pyllyään isä huusi sinä nautit ja laski sisään setä meni tilalle ja Erja kiljui ei enää ei enää setä laski sisään.
      Äiti epäili jotain kun isän käynnit loppui minä sain käydä auttamassa. Eräänä iltana sain käydä saunassa kun tulin sieltä Erja kiusasi onko tyttöystävää oletko suudellut naista, tympäsi niin sanoin en ole niin kuin isä sinua. Erja meni kamariin tuli sieltä ja sanoi ethän kerro kellekkään josuutelen sinua. Erja veti seisomaan ja suuteli kalu nousi samassa Erja sanoi olet siis kokematon ja suuteli ja samalla kokeili kalua kuiskasi sulla on iso ikäisekseen.
      Kokeilin rintoja Erja vei kamariin, antoi suudella rintoja ensi kertaa imin nännejä matkin setää Erja kehui kuinka osaan. Laskeutui ja sanoi otetaan paineet pois kun tunsin suun kalun ympärillä se oli taivaallista ei tuntunut synniltä en kestanyt kuin hetken kun laskin suuhun niin että kipeää teki.
      Erja nauroi kokeile ja pani käden pillulle se oli tosi liukas, Erja kuiskasi saat nyt ensi kertaa ja sitten saat aina kun haluat. Ensikerta oli nopea toimitus, mutta kun aikaa meni nain Erjaa keittiössä liiterissä Missä voitiin Erja piti aina kun voi kevyttä mekkoa ilman housuja. Sain Erjalta hyvin rahaa työnteosta. Kun sain kortin Erja antoi ajaa omalla autolla, usein kun ajoin kylällä ja oli vähän hämärää imi minua ajaessa kehui kuinka se on kiihottavaa.
      Erja sai sitten kaverin jostakin ja tapaamiset harventui rajusti. Joskus ottaa hotellin jossa naidaan milloin huorana milloin kiimasena kotiäitinä kiimasin on silloin kun on koulutyttö ja musta tukka ponnrilla lyhyt hame ja otan vähän väkisin.

      • Anonyymi

        Kuulepa. Kun kirjoittelet tänne monille eri sivuille näitä tarinoita, niin rauhoitu vähän. Ryhmittele tekstiä ja lue ennenkuin julkaiset, niin ehdit korjata pahemmat mokat ja hölmöydet kirjoituksissasi.

        Sinulla on ilmeinen halu tehtailla näitä juttuja, mutta kyllä se vaatii vähän enemmän malttia ja harkintaa.


    • Anonyymi

      Mä hieron säännöllisesti lestadiolaista eronnutta rouvvaa.
      Hän tulee hierottavaksi nousee vaatteita pöydälle hieron koko hieronnan ja lopussa tyydytän hänet joskus tuo vibran mukana.
      Usein nuolen ja nain paljaalla on yli kuusikymmentä kivan näköinen vaaleaverikkö.
      Tykkää mun paksusta saa mahtavia orgguja. Ei mua haittaa vaikka tiedän että käy Rauhanyhdistyksen salilla onko ne herrankansaa vai lestadiolaista. Kirkossakin käy.
      Samat himot kiva tyyppi.

    • Anonyymi

      Panin kerran papin vaimoa takaapäin paljaalla.

    • Anonyymi

      Satui tutustumaan uskovaiseen naiseen oli kolmekymppinen, kysyin kuukausien päästä miksi vain kolme lasta, vastasi vähän häpeillen en halua olla lapsi kone miehestä tuntuu että pitää tehdä lisää, sanoin että vimmeisen jälkeen särkyi värkit en saa, nauroi sitten käytän pillerejä, sanoin älä jää kiinni se voi mukiloida sinut, sanoi nytkin ei ole koskeut minuun aikoihin. nousi ja heilutteli vaunuja, katsoin Niinaan minä kyllä koskisin Niina käännähti tekeekö mieli syntiä kääntyi takaisin katsoin kaarevaa pyllyä ja sanoin minun mielestä se ei ole. Istui alas hymyili ja sanoi pitäiskö minun tulla ja antaa kaikki, sanoin anteeksi olin tökerö.
      Näin Niinaa myöhemminkin, katsoin oli pukeutunut nätisti isot pyöreät rinnat näkyi hyvin ja housut oli mustat tiukat. Sanoin olet kauniin seksikäs nauroi vieläkö olet ilman nauroin odotan sinua. Juteltiin jonkin aikaa Niina sanoi pitää lähteä käveli lantio keinuen katsoi taakse hymyili.
      Yhtenä iltana Niina tuli, kysyi missä poika sanoin se on siskon poika. Niina huokui seksiä, sanoin riisuudu, häkeltyi ensin riisui puseron sen alta paljastui kauniit valkoiset liivit, laski housut pienet valkoiset pitsi housut ilmestyi eteen kuiskas sun vuoro riisuin paidan ja laskin housut.
      Niina hyppäsi syliin, nyt teen mitä haluan hyväli vartaloa laskeutu alas hieroi kalua se ponnahti kovana esiin otti ja imi sanoi katso imi hartaasti nousija pudotti liivit imin kauniita rintoja kuiskas jo nyt tiedän mitä oikea halu on.
      Kosketin pillua lantio heti työntyi eteenpäin kuiskasi haluan heti työnnyin hitaasti liukkaaseen pilluun Niina vapisi ihaaa nuorta kalua keinui halukkaana pitkään kuiskas en ole näin ihanasti ollut koskaan hieroin pyllyä sormella vauhti kiihtyi ja Niina vavisten sain orgasmin oli sylissä hiljaa, nyt suuteli pitkään antaen välillä pikku suukkoja kuiskas haluan sinua sisään kainui ja suudeltiin kerkisin sanoa nyt tulen tarrautu tule tule laukesin tärisevään naiseen.
      Niina nousi pois sylistä tuli viereen kuiskas et tiedä mitä sain, sain olla miten halusin .
      Kotona tuntuu että olen vain tarve esine, näyttely esine. Sanoin olet kyllä tosi kaunis ja ( kuiskasin ) seksikäs. Niina kysyi saako olla minulle vara nainen ? Sanoin saat. Mentiin keittiöön kahvia laittamaan, Niina sanoi en voi olla pitkään katsoin kun Niina oli selin , tosi haluttavan näköisenä menin taakse hyväilin rintoja nostin kädellä kalun oikeaan asentoon ja työnnyin liukkaaseen pilluun Niina kuiskas olet niin ihana tulet mutta annat nauttia, olenko näin seksikäs kuiskasin enemmän olet porno.
      Niina nautti levitti jalkoja ja nojasi taakse kuiskas olen naaras pantiin loppuun asti aika voimalla. Niina sanoi ihana kahvin keitto. Pesin Niinan ja kuivasin, lähtiessä sanoi ethän... sanoin en kerro kellekkään .
      Niina tuli aina joskus, pantiin ja oltiin kuin nuori pari aina kiinni toisissaan.
      Muutin eri paikkakunnalle työn perässä, kuulin että Niina eronnut soitin hänelle, kun tavattiin on asunut minun kanssa siitä asti lasten kanssa Niina on kainalossa yhtä paljon kuin lapset, mies ja usko jäi edelliswllw paikkakunnalle ja myös ns. ystävät.

    • Oliko seinäjoelta.

    • Anonyymi

      Kyllä ne on himot uskovaisillakin naisilla. Matkustin aikoinaan 90-luvulla paljon laivoilla välillä Helsinki Tallinna työn puolesta, joissa oli myös erilaisia risteilyjä, niin siellä niitä näki, kuinka jonkun pienen kunnan uskovaiset oli laivalla sikailemassa. Voi mahdoton mitä menoa!
      Mieleen on erityisesti jäänyt erään pienen Pohjos-Savon kunnan uskovainen naisporukka, kyllä sai pillua edestä ja takaa, tosi hyvät kyydit. Sanoivat, etteivät he voi siellä kotikulmillaan irroitella, mutta laivalla voi.

      • Anonyymi

        Minullakin hieman samanlaisia kokemuksia, panin erästä kappalaisen rouvaa, kun tämä oli kyydissäni liftarina seurakuntasisaren kanssa. He olivat olleet poimimassa marjoja ja auto oli mennyt rikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin hieman samanlaisia kokemuksia, panin erästä kappalaisen rouvaa, kun tämä oli kyydissäni liftarina seurakuntasisaren kanssa. He olivat olleet poimimassa marjoja ja auto oli mennyt rikki.

        ...jatkoa tuohon edelliseen. Oli kyllä aika erikoinen tapaus kaikkineen tuo aikoinaan. Olin Kainuussa sukulaisten luona loppukesää ja palailin sieltä sunnuntai-iltana ajellen kiertotietä, kun oli ollut joku yleisötapahtuma ja porukkaa paljon liikkeellä.
        Tuo ajamani kiertotie oli tosi rauhallinen ja ei muutamaa leikkuupuimuria lukuun ottamatta ollut juuri muita liikkeellä. Ehdin jo hieman kauhistelemaan, jos täällä tapahtuu jotain autolle, niin on kyllä pulassa. Samassa olikin sitten sellaisella metsätaipaleella kaksi naista marjasankoineen liftaamassa, poimin heidän maasturini kyytiin.
        Nämä naiset olivat olleet marjoja poimimassa vanhemman naisen mökillä ja heiltä oli mennyt auto rikki siellä mökkitiellä. He sanoivat, että rukouksiimme on vastattu, että joku tulee heitä auttamaan. Tämä minua hieman vanhempi nainen oli seurakuntasisar ja minua nuorempi oli seurakunnan pastorin rouva.
        Tämä seurakuntasisar istui autoni etupenkille ja tuo pastorin rouva takapenkille, marjasangot nostin maasturin takaosaan perään. Matka jatkui aika iloisissa merkeissä ja aika nopeasti jutut menivät siihen suuntaan, ettei olisi uskonut uskovaisia naisia heidän olevan. Seurakuntasisar oli neiti ja se tuli kyllä useaan otteeseen selväksi ja pastorin rouva puolestaan toi varsin selvästi esille avioliittonsa väljähtyneen seksielämän, kuinka seksiä oli vain lauantaisin saunan jälkeen ja vain yhdessä asennossa. Lapsiakaan ei ollut, vaikka ehkäisyä ei ollut.
        Matkan edistyessä ja juttujen käytyä naisten taholta rohkeammiksi, kävi kyllä selväksi, että heiltä sitä saa! Peilistä katsoin, kuinka pastorin rouva hieman kiemurteli siellä takapenkillä, olisiko ottanut jotain hameen alta pois, näinkö ihan oikein.

        Pastorin rouva jäi kyydistä ensin pois pienen Pohjois-Savon kunnan vanhan pappilan pimeässä risteyksessä, seurakuntasisar oli torkahtanut etupenkillä tai oli torkkuvinaan, pastorin rouva sanoi hyvin kävelevänsä siitä pappilaan, ettei tarvinnut ajaa lainkaan pihaan. Ottaessani niitä marjasankoja maasturin perästä kiitti tuo pastorin rouva kyydistä varsin hyvin kunnon suudelmalla ja aika nopeasti siinä tuli selväksi, ettei hänellä ei ollut edes pikkuhousuja, ne hän oli ottanut jo autossa pois, oikein olin nähnyt ja lopulta sain panna häntä siinä maasturin takaluukun päällä paljaalla. Hän sanoi, ettei ehkäisystä tarvitse välittää, laske vaan sisään kaikki. Tuon jälkeen hän lähti kävelemään kohti pappilaa marjasanojen kanssa, en nähnyt häntä enää koskaan sen jälkeen, mutta ennen lähtöään hän sanoi vielä, että vie tuo NEITI turvallisesti kotiinsa.

        Vein sitten tuon seurakuntasisaren kotiinsa omine marjasankoineen ja hän tarjosi minulle iltateetä, sekä paljon muutakin... Yhdyntään hän ei kuitenkaan suostunut, mutta muuten sain häneltä aivan mahtavaa seksiä. Kävin hänen luonaan vielä myöhemminkin ja olin hänen luonaan useita kertoja, harrastimme paljon seksiä, mutta ei yhdyntää koskaan. Yhden kerran tämä seurakuntasisar kävi jopa minun luonani täällä etelässä, mutta suhteemme ei sitten edennyt pidemmälle.

        Sain sitten seuraavana jouluna nimettömän joulukortin kirjekuoressa, postileima oli Kuopiosta ja joulukortin mukana oli kuva ultraäänitutkimuksesta, ymmärsin siitä joulukortista pastorin rouvan olevan raskaana. Sain myös myöhemmin tietää, että pappilassa oli iloinen perhetapahtuma poika oli syntynyt. Sen verran olen vuosien varrella seurannut, että poikani on jo aikuinen ja hyvässä ammatissa. omia lapsiakin hänellä on. Hieman on harmittanut, etten ole voinut olla hänen elämässä mukana mitenkään, varsinkin kun minulla ei ole vielä omia lapsenlapsia.


    • Anonyymi

      Uskovaiset naisethan on varsinaisia seksipetoja. Minäkin tutustuin kahteen nuoreen naiseen, jotka oli jehovia. Tulivat soittelemaan juuri valmistuneen omakotitaloni ovikelloa, kun olin yhtenä syksynä takapihalla hitsaamassa palotikkaiden runkoa ja kuulin sisältä ovikellon ääntä.
      Kävelin sinne etupihalle ja nämä kaksi naista olivat juuri tiputtamassa jotain postilaatikkooni, kun tulin siihen. En heitä ensin jehoviksi mieltänyt, vaikka pukeutuminen ei ihan ollutkaan kovin nuorekasta.
      Olin ollut jo ulkona kylmässä pari tuntia, joten pyysin naiset talooni sisälle, kun luulin heitä kaupungin työntekijöiksi. Sisällä sitten selvisi kyllä heidän asiansa, että uskontoa olivat minulle tyrkyttämässä, en nyt siitä ollut kovin innoissani, mutta ajattelin nyt kuunnella, mitä heillä oli sanottavaa. Lupasin tarjota heille teetä, kun oli jo kuitenkin perjantainen iltapäivä pitkällä. Naiset lupautuivat seurakseni teehetkeen keittiöön pöydän ääreen.
      Naiset kertoivat lähteneensä juuri läheiseltä tehtaalta töistä kiertämään tätä uutta asuinaluetta ihan mielenkiinnosta, mutta kovin vähän oli porukkaa ollut vielä kotosalla ja olivat vain kävelleet tässä raikkaassa syyssäässä. Ihastelivat taloani ja kyselivät, että asunko yksin talossa.
      Kerroin olevani poikamies ja siitäkös nuo naiset ilmiselvästi innostuivat. Kumpikin kertoi taustoistaan, olivat muuttaneet pohjoisemmasta töiden perässä tähän kaupunkiin läheiselle tehtaalle töihin.
      Tarjosin sitä teetä hunajan ja minulla oli vielä 60% lämmikettä siihen, kysyin, että voiko teen joukkoon laittaa tuota strohhia lämmikkeeksi, kun minulla ainakin on hieman vilu ulkona työskentelystä. Vastaus oli myönteinen, olivat hekin kylmissään, kun olivat kävelleet jo melkoisesti sieltä tehtaalta lähteissään.
      Siinä sitä lipiteltiin teetä ja ne uskon asiatkin jäivät lopulta hieman taustalle, kun puhuttiin muuta. Kävin välissä laittamassa saunan lämpiämään, kun minulla oli tarkoitus saunoa päivän töiden päätteeksi. Otimme toisetkin kupilliset teetä, naiset sanoivat sen olleen hyvää, mitä sitten lieneekin se lämmike, mutta hyvältä maistui. Tunnelma ilmiselvästi vapautui.
      Lopulta tilanne olikin sitten, että saunoimme yhdessä, sain ajella naisten pillukarvatkin siinä illan aikana ja kyllä me naitiinkin melkoisesti. Naiset jäivät yöksi luokseni, että mieskuntoni oli todella koetuksella. Kerrassaan upeita nuoria naisia!
      Toisen kanssa seurustelinkin vähän aikaa, mutta lopulta uskonto tuli meillä esteeksi, emme olleet sen suhteen lainkaan samalla aaltopituudella. Myin talonkin pois ja muutin toiselle paikkakunnalle. Noista naisista jäi kyllä se mieleen, että olivat kyllä melkoisia seksipetoja, ihan hirveät panohalut heillä, kun he vapautuivat estoistaan.

    • Anonyymi

      Kirottu olkoon joka ei kiimaista auta.

      • Anonyymi

        Niinpä! Oli vuosia sitten asentamassa yhdelle minua hieman vanhemmalle yksinäiselle uskovaiselle naiselle rullaverhoa ja digitaalista lämpömittaria makuuhuoneeseen. Siinäkin kävin lopulta niin, että panohommiksi meni. Lisäksi tuo nainen vei minut vielä sellaiseen uskovaisten teetupaan tilaisuuteen näytille, niin siellä ne naiset vasta kävivät kimppuuni, kuin sika limppuun. Tuntui olevan yhteistä uskovaisten tavara!


    • Anonyymi

      Olin intissä silloin vielä kuljettiin liftillä. Kerran naisautoilija pysähtyi ja otti minut kyytiin, matkalla juteltiin kertoi olevansa seurakuntasisar, kyseli myös seurustelenko. Kaupunkiin saavuttaessa kysy haluaisinko tulla hänen luona käymään mutta joutuisin takapenkillä olemaan piilossa kun hän ajaa pihalle ja autotalliin, suostuin. Hänestä tuli minulle inttiajan kyyditsijä.

    • Anonyymi

      Laivalla olin aikoinaan matkalla Tallinnaan työasioissa ja samalla matkalla oli jotain seurakunnan porukkaa Savosta, naisia suurin osa. Ihan sattumalta olin heidän seurueessaan illan aikana ja nämä naiset vapautuivat melkoisesti nautittuaan alkoholia. Kyllä siinä panemaan pääsi.

    • Anonyymi

      Toi heponpaskaa jauhaa,itse keksitty juttu.Vedä vaan käteen niin kuin aina.

      • Anonyymi

        Siis mikä on heponpaskaa? Minä ainakin olen tänne kirjoittanut ihan todellisesta tapauksesta, kun olen päässyt panemaan uskovaisia naisia. He ovat tosi hyviä sängyssä, kun pääsevät estoistaan.


    • Anonyymi

      Hei! Om­a str­eam. Sisää­­nkäynti kaiki­­­lle, jotk­­a haluav­­at pitää ha­­­uskaa 👉 http://allyak.com/H/A1p9J5

    • Anonyymi

      Sekö sua satutti että joku teki sulle samoin kui olit tehny itsekin jollekulle tai joillekin

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­a stream. Sisää­­­nkäynti k­­­aiki­­lle, jotk­­a haluav­­­at pi­tää ha­uskaa 👉 http://allyak.com/H/J3d4B6

    • Oliko Seinäjoella tämä nainen.

      • Anonyymi

        Ei ollut Seinäjoelta, Kuopiosta oli ja hyvät kyydit tarjosi tämä uskovainen nainen ja hänen kaverinsa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oliskohan pudasjärvellä kiimaisia rouvia, kun tulee siellä käytyä jonkin verran niin voisi pitää vähän hauskaa. M55

    • Anonyymi

      U­u­­­s­i s­­ek­si­­­tea­­­tteri ava­utu­­­u Suome­en! Ku­­­tsu­­­mme kaikki­. Il­­moit­­­tau­tum­inen ry­­­hmäämme tä­äl­l­ä 👉 http://armtown.com/H/Z3i7S1

    • Anonyymi

      Toisella paikkakunnalla oli samaa työtä tekevä uskovainen nainen noin 40v Irma. Sain komennuksen sinne avuksi, kyselin lähteekö näyttämään kaupunkia sanoi jos keskiviikko sopii ukko ja lapset ( neljä ) menee mukaan.
      Keskiviikkona mentiin hotellille Irma tuli vessasta ohut kesäleninki päällä katsoin ihmeissään tissit hyvin esillä vyötärössä nätti leviä vyö. Irma nauroi no miltä näyttää, sanoin voisin sitoa sinut kiinni Irman silmät lonauroi jos antaisit sitä viiniä.
      Juotiin usea lasi Irma naurahti kun lähdettiin pidän kiinni. Käveltiin käsi kynkkää ohjasin baariin ja juotiin siideriä Irma kuiskas en ole juonut vuosiin mitää saati kulkenut kaupungilla ja nyt vielä vieras mies.
      Hotellille mennessä kysyin milloin pitää olla kotona nauroi huommen illalla viimmeistään.
      Huoneessa täytin lasit mentiin parvekkeelle katsoi vaputunutta naista, menin taakse ja rutintin laitoin kädet vatsalle Irma laittoi omat käsieni päälle katseltiin kaupunkia, nostin sievästi käsiä rinnoille ja hyväilin Irman pää kääntyi taakse kuiskas tekiskö mieli naida ja kääntyi suukotti kuiskas mulla ainakin ja avasi kävellessä mekkoaan kääntyi päällä oli vain pikku housut mustat pitsiset.
      Aloin riisua kun laskin alushousut kalu pamahti suoraksi Irma laski housunsa ja oltiin heti sisäkkäin. Irma kuiskas kotona aina samaa nyt saun tilaisuuden ja haluan.
      Kolmannen kerran jälkeen makoiltiin vielä alasti Irma tuli kainaloon kuiskas tiedäthän että olen uskovainen nyökkäsin Irma nukahti.
      Aikaisin aamulla heräsin Irma kävi suihkussa vedin viereen suutelin joka kohtaa ja laskeuduin väkisin suutelemaan pillua kohta edessä oli orgasmin saanut antava nainen joka veti päälleen nauroi maistuu pillu kysyin oletko ennen maistellut katsoi ruskeilla silmillään suuteli kaulaa kuiskas olen ja sekin oli ihanaa.
      Seuraavana päivänä tehtiin vain puoleen päivään ja mentiin hotellille kun Irma levitti jalat ja kuiskas saankohan tätä koskaan anteeksi muisto ainakin jää.

    Ketjusta on poistettu 220 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe