panin vanhempaa uskovaista naista

Lyhykäisyydessään tositarina on korutonta kertomaa. En viitsi kaunistella,enkä pitkää tarinaa kirjoittaa.
Luulin rakastuneeni vanhempaan kuusikymppiseen naiseen. Totuus olikin että nussein munanpuutteessa olevaa vanhaa valheellista hurskastelijaa. Salarakkaana.

Ikäneito houkutteli minut sänkyynsä,vietteli naimaan. Salaisessa seksisuhteessa halusi minua pitää,nuorta miestä. Uskova vanha nainen.

Esitti hienoa uskovaista ja siveää,halusi salaisen rakastajan. Valheilla ylläpiti suhdetta,valehteli sitoutumisesta,avioliitosta...

Aikamme naitiin,sitten kun oli aika astua säädylliseen liittoon,pakeni valhein ja tekaistuin syin lupauksiaan ja puheitaan.

Totuus yksinkertaisuudessaan,säälittävää vaan että munanpuutteen takia pitää moinen spektaakkeli rakentaa ja yhteisestä tulevaisuudesta valehdella.

Kyllä kyrpääni olisi ihan pyytämälläkin saanut,ilman avioliittovalheitakin...
4
Ilmoita

45 Vastausta

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Tai naisen mieli muuttui kun oppi paremmin tuntemaan
2
Ilmoita
. Tositarina tämä on. Ja juuri näin. Toki uskoo ken haluaa. Ikävä kannanottosi ei muuta tosiasiaa. Tiivistettynä näin.
1
Ilmoita
Mitä vuosikymmenten saatolla havainnut näistä ns "uskovaisista", niin monissa eri asioissa tuo kaksinaamaisuus näkyy. Hyvä esim on alkoholin, tupakan käyttö. Huudetaan raittiutta, mutta samaa tehdäänsalaa. Tai todella puhumattakaan sexi asioista saatetaan olla mitä pahimpia rietastelijoita.
Jo vuosia sitten tiedän tapauksen vastaavasta, että leskeksi jäänyt itseään tosi ulkokullattu uskova nainen salaa peuhasi nuolrien kollien kanssa. Jopa otti poikuuksi ja näistä sitten rehvasteli muille naisille............
1
Ilmoita
Anteeksi, kaksinaamaisuusko? Uskovat ovat ihmisiä myös. He tupakoivat jos haluavat , ottavat lasillisen jos haluavat, harrastavat seksiä myös. Ovathan he ihmisiä kuten sinäkin. Ja oikeutettuja siihen .
Uskovat haluavat elää omanlaistaan elämää. Mikä oikeuttaa puuttumaan siihen.?
Jos kyseessä on valhe,hyväksikäyttö,pettäminen,se on eri juttu.
Tällaisessa tapauksessa henkilö tulisi erottaa seurakunnasta. Yläkertaan hän on vastuussa jos on uskossa,ja vahingoittamalleen henkilölle, ei maailmalle.
Mainitsemaasi seksirietasteluun en ota kantaa. Mitä se on? Hyvään seksiin kuuluu kaikkea mahdollista ja mahdotonta, mitä osapuolet vaan haluavat toistensa kanssa kokea. Ja se on hyvä juttu se.
En pidä putkiajattelusta että uskovien tulisi noudattaa maailmassa jotain käyttäytymismallia. Kaikilla on oikeus elää miten haluaa. Olematta silmätikkuna tai arvosteltavana elämäntapavalintansa vuoksi.
Pahanteko ei ole hyväksyttävää keneltäkään. Raamattu ei kiellä seksiä.
2 VASTAUSTA:
Se vain ON tosiasia, että oikeat Uskovaiset eivät paneskele vieraitten kanssa.
Tiedän ,että "himot ne on hiirelläkin", mutta joka niitä toteuttaa avioliitossa ollessaan, EI ole Uskossa Herraan Jeesukseen.... !!

Saan mieheltäni kaiken mitä parisuhteeseen kuuluu!
Aviovaimouskossa kirjoitti:
Se vain ON tosiasia, että oikeat Uskovaiset eivät paneskele vieraitten kanssa.
Tiedän ,että "himot ne on hiirelläkin", mutta joka niitä toteuttaa avioliitossa ollessaan, EI ole Uskossa Herraan Jeesukseen.... !!

Saan mieheltäni kaiken mitä parisuhteeseen kuuluu!
Siis määrittelet ne uskovat, jotka harrastava seksiä muun kuin puolisonsa kanssa (monella ei ole), pelastuksen ulkopuolelle.

Vaikken tähän ryhmään kuulukaan, tunnen heitä ja teidän, että heidän toimintanta on aivan normaalia. Osaavat nauttia, mutta puhuvat siitä hyvin pienien kirjaimin.

Kireät uskovat ovat äänessä, mutta ei heidän tekonsa ole puheitten mukaisia.
+Lisää kommentti
On täysin vellit ja puurot sekaisin uskonasioissa, jos esim mies jää leskeksi ja paneskelee sitten tyttäriään jopa tekee raskaaksi, kuten näistä tapauksia näissä pohjoisen lahkon porukoissa on kirkon suojissa.
1 VASTAUS:
joo no nuokin joilal puurot ja vellit on sekaisin eli eivät kaikki ruuvit oo paikallaan on yksittäisiä tapauksia eikä pidä yleistää. tottakai jokainen ihminen sortuu pienempään tai suurempaan mutta tuossa on totaalisesti ymmärretty väärin. pahinta mitä ympäristö voi tehdä on haukkua lyttyyn kaikki. niinku ihmisellä usein on tapana.
+Lisää kommentti
No se ei kai ole lahkon vika. Ja tuulesta temmattuja tuollaiset väittämät että lahkot suojelisi rikollisia. Propakandaa lietsotaan. Mieti, tiedätkö itse varmasti onko tapahtunut ja mitä, ja onko asiassa perää vai ei. Kunhan uhotaan jonkun trendiijuorujen perässä.
En usko jutun todenperäisyyteen ollenkaan. Lehdet vaan paisuttelee tekaistuilla kohujutuilla. Sillähän ne elää.
1
Ilmoita
Välillä vedetään helposti herneitä nenuun. Uskotaan kaikkiin kirjoituksiin?
1
Ilmoita
Ap, mitäs Räsäselle muuta?
1
Ilmoita
aloittajalle kysymys, antoiko tämä vanhapiika panna myös kakkoseen?
1
Ilmoita
Omat tietolähteeni ei perustu lööppilehtiin, vaan Pohjois-Suomessa asuvilta ihmisiltä. Jo v 1970 luluvulta saakka, sitten kun olin lyhen seurustelu suhteessa v 1980 luvulla. Puhutaan kaiken kaikkiaan kymmenistä henkilöistä kun kursseilla olin Tampereella lähes vuoden v 1970 luvulla.
1 VASTAUS:
murto-osa koko kansan tekosista.
+Lisää kommentti
Melkoinen lortto. Ullakolla tuulee.
Ilmoita
itsehän halusit sitä.. ei tu ulella kannata leikkiä
Ilmoita
Tuo oli lapsen kommentti. Uskova nainen huorasi, petti ja valehteli. Sitäkö mies itse halusi? Tuulellako leikki kun uskoi naisen valheet? Asialliset kommentit on aina paikallaan, letkautukset vois viedä toiselle palstalle.
1 VASTAUS:
"HIMOT NE ON HIIRELLÄKIN"
En heittäisi ekaa kiveä heille! Vaimoni on antanut muillekin mieheille, olen ollut näkemässä kun hän nauttii toisen naisen kanssa.
Minäkin antanut vieraille naisille ja vaimo on ollut näkemässä myös sen kun olen miehen kaa imutellut 69 asennossa !
+Lisää kommentti
Tee henkilö tunnetuksi. Karisee ulkokultaukset hyvin nopeasti.
Ilmoita
Pääasia on, että pääsit panemaan!
1
Ilmoita
Pääasia on se, että kuusikymppinen uskova nainen huorasi ja petti. Ja vielä kehtaa käydä kirkossa.
Ilmoita
Nyt kyllä VALEHTELET NIIN ETTÄ KORVAT HEILUVAT PÄÄSSÄ, tiedän tarkalleen mitä kokouksissa tehdään siellä ei eikä sen jälkeen vain mennä panemaan naista ei 60 v edelleenkään.
2 VASTAUSTA:
Vihaiset uskovaiset on hauskoja.
En muuten valehtele.
+Lisää kommentti
Tarina on niin tosi kuin olla vaan voi. Ja vieläpä ajankohtainen, ei edes vanha asia. Kyseinen henkilö on vieläpä luottamushenkilöitä, joka lisännee asiaan oikeanlaista painoarvoa.
1
Ilmoita
Häpeäksi uskoville. Päivänvaloon vaan.
Ilmoita
Kuullostaa yhdeltä yli,irstaalta naiselta ketä on läheinen ja tekee tuota tahallaan saadakseen miehiä ales kuin aivot ei toimi muuhunkaan.
1
Ilmoita
Metodina nuole minua ja menen kanssasi naimisiin. Mutten sitten mennytkään vaikka etumaksu suoritettiin moneen kertaan....tosielämää...
2
Ilmoita
Nainen oli puutteessa, vuosia ilman miestä. Kun sai nuorelta mieheltä rohkeaa kyytiä, ilmoitti pian että pitää hankkia sormukset, voidakseen jatkaa seksisuhdetta.
Kihlat hankittiin, ja lakanoissa jatkui melkoinen sutina.
Kaikki oli hyvin niin kauan, kun ei puhuttu tulevaisuudesta. Sormukset olivatkin vain rekvisiittaa, kyseessä oli vain munanpuute.
Kun tilanne kävi liian tukalaksi, hän katsoi parhaaksi etääntyä nopeasti ja katkaisi yhteydenpidon. Valheita verukkeina. Kyseessä oli vain kusetus, Hän tarvitsi nuoren orin itseään tyydyttämään, ja lavasti seksisuhteen kihloilla säädyllisen näköiseksi.
Tosi hurskasta uskovalta ikäneidolta...
.
2
Ilmoita
Samainen nainen lähti etelään keväällä naapurikaupungin sananjulistajan kanssa pariksi viikoksi. Kyseessä oli taas parikymmentä vuotta nuorempi mies, joten melkoinen saalistaja tuntuu olevan. Lujaa menee tädillä...
1 VASTAUS:
"Himot ne on hiirelläkin" :D
+Lisää kommentti
Kaikki mahdollinen otetaan...
Ilmoita
onko sama tesoman täti r nimeltään
Ilmoita
Se oli erään kristillisen sanotaanko lahkon kesätapahtuma, johon minut oli pestattu alustamaan iltapäivän aihe ja toimimaan sen puheenjohtajana. Ehkä onnistuinkin kun en paineita ottanut vaan annoin ihmisten vapaasti esittää mielipiteitään.

Syötiin illallinen, ja pastori kysyi haluaisinko lähteä heille saunomaan. Niin lähdettiin, ja mukaan tuli sekä pastorin vaimo että minulle tuntemattomasta syystä sellainen 19-20-vuotias amerikkalaistyttö, samaa uskonsuuntaa.

Niin saunottiin ja uitiin. Se oli mitä viehättävin rantasauna, tunnelma rento ja intiimi. Mutta hieman hämilläni olin, kolmekymppinen nuorimies, tästä amerikkalaistytöstä. Hänellä oli aivan jumalaisen upea vartalo ja hän oli täysin ujostelematon. Voi sanoa jopa enemmän. Hän istui lauteilla vieressä, liiankin lähellä, kuistilla vastapäätä, nosti toisen jalkansa penkin reunalle, näytti minulle itseään ja ennen muuta pilluaan. Oli kuin Eeva paratiisissa, eikä pastori ja hänen vaimonsa olleet huomaavinaan.

Kun tyttö yhtä ujostelematta katseli myös minua, työntyi lähelle kun keskusteltiin, ja hänellä oli paljon kysyttävää, niin välillä hiipi mieleen pelko, että alkaako minulla seistä.

No ei alkanut, mutta lämmin tunne valtasi niin sielun kuin ruumiinkin, ja olisi todella tehnyt mieli ottaa tyttö syliin. Mutta mitään sen kummempaa siinä ei tapahtunut. Tunnelma vain jäi mieleen, ja muutama kysymysmerkki.
3 VASTAUSTA:
Idiootti jos ei pillu kelpaa vaikka tarjotaan
Nikille KysymysErkki

Kirjoitat: <<Mutta hieman hämilläni olin, kolmekymppinen nuorimies, tästä amerikkalaistytöstä. Hänellä oli aivan jumalaisen upea vartalo ja hän oli täysin ujostelematon. Voi sanoa jopa enemmän. Hän istui lauteilla vieressä, liiankin lähellä, kuistilla vastapäätä, nosti toisen jalkansa penkin reunalle, näytti minulle itseään ja ennen muuta pilluaan. Oli kuin Eeva paratiisissa, eikä pastori ja hänen vaimonsa olleet huomaavinaan.<<

Aivan tavallista, aivan normaalia. Sekä uskovaisilla että muilla ovat, perintögeenit, jotka panevat toimimaan eri tavalla kuin kuttuuri on opettanut.

Naisilla on halu näyttää itsensa edullisesti, myös alasti. Tähän perustuu myös koristautuminen. Miehillä on erityisesti halu nähdä ja nauttia näkemästään. Nämä taipumukset johtavat lisääntymiseen.

Sukupuolielimien esilläpitäminen on ystävällisin teko jonka nainen voi tehdä miehelle. Hän siis oli sinua kohtaan erityisystävällinen.🌹👀
Firdawsi kirjoitti:
Nikille KysymysErkki

Kirjoitat: <<Mutta hieman hämilläni olin, kolmekymppinen nuorimies, tästä amerikkalaistytöstä. Hänellä oli aivan jumalaisen upea vartalo ja hän oli täysin ujostelematon. Voi sanoa jopa enemmän. Hän istui lauteilla vieressä, liiankin lähellä, kuistilla vastapäätä, nosti toisen jalkansa penkin reunalle, näytti minulle itseään ja ennen muuta pilluaan. Oli kuin Eeva paratiisissa, eikä pastori ja hänen vaimonsa olleet huomaavinaan.<<

Aivan tavallista, aivan normaalia. Sekä uskovaisilla että muilla ovat, perintögeenit, jotka panevat toimimaan eri tavalla kuin kuttuuri on opettanut.

Naisilla on halu näyttää itsensa edullisesti, myös alasti. Tähän perustuu myös koristautuminen. Miehillä on erityisesti halu nähdä ja nauttia näkemästään. Nämä taipumukset johtavat lisääntymiseen.

Sukupuolielimien esilläpitäminen on ystävällisin teko jonka nainen voi tehdä miehelle. Hän siis oli sinua kohtaan erityisystävällinen.🌹👀
Ehket enää lue vanhaa ketjua, mutta siltä varalta, että luet.

Jäin vielä miettimään kysymysmerkkejäsi. Hengellisten yhteisöjen jäsenillä on usein tapana vierailla toisen maan sisaryhteisön luona juhlilla siten, että ihmiset vain jäävät toisen vastuulle.

Voi olla, että amerikkalainen tyttö oli vain jäänyt pastorin vastuulle, ja jakoi sinullekin vastuuta kutsumalla molemmat saunaan ja tutustuttamalla toisiinne. Ehkä hänellä ei ollut mitään kuvaa muusta. Jos olit naimaton, saattoi hän myös ajatella, että olisitte sopiva pari.

Ehkä kenelläkään ei ollut mitään ainakaan tietoista taka-ajatusta, vaan ajattelivat, että tulevaisuus näyttää, mihin tullaan. Niinhän elämässä yleensäkin tehdään.

Se, että tyttö näytteli runsaasti sukupuolielimiään saattoi johtua vain naisille ominaisesta geneettisestä perinnöstä, luonnollisesta tarpeesta olla ihailtu. Se kuitenkin on varmaa, että hän suhtautui hyvin ystävällisesti sinua kohtaan.
+Lisää kommentti
Se on kaikki tarpeita miehet kuin naiset kaikki ovat huoria lukekaa keskiajalla vain huoria ja ym.
Se on vain vettä , hikeä ja nautintoa .
Korutonta kieltä .
1
Ilmoita
Itse panen useasti kahta lestadiolaisnaista heidän miehensä ollessaan reissuhommissa
1 VASTAUS:
missä päin?
+Lisää kommentti
Mulukku maistuupi niin uskovaisille kuin uskomattomillekin naisille ja sisäänkäynti on samassa paikassa.
1
Ilmoita
Ja tämä tarina on tosi.
1
Ilmoita
Uskovaisetkin ovat aina syntisiä. Jumalia ja synnittömiä meistä ei tulekkaan.
Jos miehellä ei ole kymmeneen vuoteen seissyt, vaikka muuten on ihana tyyppi. Arvatkaa miltä tuntuu saada nuorta freesiä kalua. Wau!!!!
Homma vaan hoidettava hienotunteisesti ja mitään osapuolta loukkaamatta, " rehellisesti".
Myös kalu-puoli oli ja on aivan innoissaan:)
1 VASTAUS:
Synniksi lienee luettava, jos tahallaan vahingoittaa toista. Vapaaehtoisessa seksissä ei vahingoita, ellei ole kyse pedofiliasta.
+Lisää kommentti
Uskovaisia naisia on tosi kiva panna. Monilla on kutka kaamea kyrpäkirnun ja he osaavat arvostaa kun alaikenet hakataan turvoksiin
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

panin vanhempaa uskovaista naista

Lyhykäisyydessään tositarina on korutonta kertomaa. En viitsi kaunistella,enkä pitkää tarinaa kirjoittaa.
Luulin rakastuneeni vanhempaan kuusikymppiseen naiseen. Totuus olikin että nussein munanpuutteessa olevaa vanhaa valheellista hurskastelijaa. Salarakkaana.

Ikäneito houkutteli minut sänkyynsä,vietteli naimaan. Salaisessa seksisuhteessa halusi minua pitää,nuorta miestä. Uskova vanha nainen.

Esitti hienoa uskovaista ja siveää,halusi salaisen rakastajan. Valheilla ylläpiti suhdetta,valehteli sitoutumisesta,avioliitosta...

Aikamme naitiin,sitten kun oli aika astua säädylliseen liittoon,pakeni valhein ja tekaistuin syin lupauksiaan ja puheitaan.

Totuus yksinkertaisuudessaan,säälittävää vaan että munanpuutteen takia pitää moinen spektaakkeli rakentaa ja yhteisestä tulevaisuudesta valehdella.

Kyllä kyrpääni olisi ihan pyytämälläkin saanut,ilman avioliittovalheitakin...

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta