Kauhea ahdistus

makk3

Tulin vain miettineeksi, että miten tästä jatkuvasta ahdistuksesta voisi päästä pois ja paljastaa tuon harvenevan päälaen ystäville ja sukulaisille. Jotenkin käy mielessä vain, että onko se lopulta niin hävettävä asia, että sitä kaljua tulisi jatkuvasti piilotella, ja miten ihmeessä jotkut myös pystyvät kävelemään harakanpesä tai hevosenkenkä kaljuilla pitkin maita ja mantuja. Sanoo minun sanoneen, mutta minun mielestäni itsarikin on luultavasti parempi vaihtoehto kuin kaljuuntuminen. Tuntuu se vain niin kovin nakertavan itsetuntoa. Mielestäni olisi aivan loistavaa jos kaikki ihmiset kaljuuntuisivat. Ei tarvitsisi sitten omaa päätään hävetä muiden yksilöiden joukossa.

9

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......zzzzzzz

.........................

• harakanpesä rock

Palstalaisten mielestä harakanpesä rock rock !

harakanpesä-miestissit-turtamuna combo is the only way to rock !

• ....................

En ymmärrä miksi jotkut miehet kokevat kaljuuntumisen noin vaikeana asiana. Suomessahan joka toinen mies, vähintään!!, on kalju... Sehän täysin normaalia eikä kukaan todellakaan huomaa. Naisilla kaljuuntumista pidetään epänormaalina, se on kokonaan eri juttu.

Ujuta maininta kaljuuntumisestasi johonkin väliin kun keskustelet sukulaistesi ja ystäviesi kanssa. Vitsailu on tietysti melko helppo tapa usein kertoa tällaisista asioista.

• 2535

Mun ystävä kärsi masennuksesta siinä parikymppisenä sen takia kun sen tukka katos.
      Nyt päälle kolmekymppisenä hän näyttää tosi hotilta pää ajeltuna. Komean lätkänpelaajan vaimokin kehui häntä taannoin....

• Tämä nosti postaukse

si arvoa. "komean lätkäpelaajan vaimokin kehui häntä taannoin.." HUUTONAURUA!!!

• justjuu...
        Tämä nosti postaukse kirjoitti:

si arvoa. "komean lätkäpelaajan vaimokin kehui häntä taannoin.." HUUTONAURUA!!!

Naurua täälläkin HAH hah:)

• yodawg

Jos on kalju niin vaatii vähintääkin treenatun kropan jotta naiset kiinnostuu

• ernux

Minäkin kärsin aikani masennuksesta kun tukka alkoi harvenemaan muistaakseni vuonna 2004. Hävetti ja monet vielä vitsailivat asialla mutta olen ajellut tukan välillä ihan kaljuksi tai muutaman millin sängelle kohta kymmenen vuoden ajan enkä ajattele asiaa sen kummemmin. Ei se maailma siihen kaadu jos tukka lähtee. Itse olen hankkinut vähän lihasmassa kuntosalilla ja näytän mielestäni paremmalta, pidän kyllä tosi usein hattua, talvella aina joku pipo ja kesällä lippis mutta en häpeä kaljuakaan.

• tsot tsot, poika !

Ei tänne saa tuollaista kirjoittaa, kloppi. Et sinä voi olla tyytyväinen, sinun täytyy pilata elämäsi ja tuhlata rahasi hiusten toivossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5658
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3723
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3255
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      455
      2601
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      264
      1641
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1376
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1322
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1313
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      151
      1206
    Aihe