oletko nainen suudellut toista naista

mun mieliksi

koskaan? ;) Mä olen. Herkkua. Mutta hetero olen silti. Ei sattuis olee tarinoita?

17

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hitto miten

läpinäkyvä viesti kuningatar lepakko !

• enkä kuningatar

En ole lepakko :D

• Ei sattuis ole
        enkä kuningatar kirjoitti:

En ole lepakko :D

tarinoita ?? :DD

• hetero N

Menisin lobotomiaan jos sekoisin niin pahasti eli ei, en ole, enkä koskaan tule suutelemaan naista. Aloittaja on lepakko.

• ap.

Mutkun en ole : < kannattais kokeilla se on kivaa..

• eargasm
    • Olen teininä

suudellut kavereiden kanssa. Erään opiskelukaverin kanssa mentiin vähän pidemmällekin, ei kuitenkaan sänkyhommiin asti vaikka vierekkäin nukuttiinkin. Nykyisinkin naiset ihastuvat minuun, enkä tiedä miksi. :]

• yöäk,,

en enkä tule, lepakkoa minusta ei saa tekemälläkään,,

• En ilikiäis

En sitten millään, vaikka mitä luvattaisiin !

• minä olen

vissiin vähän ja oikeastaan aika paljonkin pihkassa erääseen naiseen. :|

• HyiHYI

ja vielä kerran HYI!

• lespo oon

Hah. Joittenkin kavereitten kanssa pusutellaan ihan häpeilemättä julkisestikin. Niin, ne on suurimmaksi osaksi heteroita ja minä lepakko. Myös baarissa tunnun vetävän kokeilunhaluisia "hetero"naisia puoleeni...pari kertaa joutunut väkisin pussattavaksi ;D

Mitä ihmeellistä jossain pussailussa on? Eihän se edes ole seksuaalista noin niin kuin kaverimielessä tehtynä. Eri asia, jos mennään pidemmälle...
      Kyllä mä olen miehiäkin pussaillut, jotten ihan rasisti olisi.

• En ole nainen mutta en kommentoi tällaista.
      Olenko suudellut ketään vai en jääkööt muiden mielikuvituksen varaan.

• Anonyymi

En ole suudellut naista koskaan.

• Anonyymi

Olen. Tai lähinnä mua on suudeltu. Eipä toi niin hääppöstä ole.

T

• Anonyymi

Olen . Humalassa kerran, silloisen kotikaupunkini erään suositun baarin tanssilattialla suutelin kiihkeästi samaa sukupuolta olevaa ystävääni,.
      Harvoin humalassa julkisella paikalla nykyään, mutta silloin olin. Aika arvaamaton olen ja tosiaankin siinä tanssiessa ( ei hitaita sentään) nyt vaan tuli mieleeni yhtäkkiä ja toteutin tuon mieliteon. Vastapuoli ei vastustellut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      102
      1534
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      218
      1012
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      859
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      761
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      8
      749
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      65