Oliko vain huono päivä vai ollaanko useinkin asiakasta kohtaan yhtä tympeitä ja ylimielisiä?
Paha päivä tai normipäivä, en mene toista kertaa.
Loimaan rengas
7
1159
Vastaukset
- Kilpailu kiristää?
Joo samoja havaintoja. Isäukon aikaan hommat pelasi paremmin.
Ei luulisi olevan yksinyrittäjällä varaa moiseen.- joo-o
Mahdatkohan sekoittaa nyt eri liikkeeseen?
- Anteeksi mokani
joo-o kirjoitti:
Mahdatkohan sekoittaa nyt eri liikkeeseen?
No näinpä, sotkin siihen turuntien firmaan. Sorry. Tästä liikkeestä ei kokemusta.
- asfasd
Anteeksi mokani kirjoitti:
No näinpä, sotkin siihen turuntien firmaan. Sorry. Tästä liikkeestä ei kokemusta.
Juu loimaan renkaasta saa parasta palvelua! Kävin kerran kysymässä mopoon renkaan vaihtoa, kun muut liikkeet käskivät irroittaa renkaan itse, niin tämä ystävällinen mies irroitti, vaihtoi renkaan ja laittoi vielä renkaan takaisin mopoon! Pilkkahintaan äijä sen teki ja olis voinut enemmänki pyytää!
- yuyj
Mitä te rahattomat lerppapallit itkette?
- Tyytyväinen
Kai kaikilla saa paha päivä joskus olla, vaikka olisikin asiakaspalvelussa... Huonoja kokemuksia palvelusta saa kaikista kaupoista joskus.
Itse Loimaan Renkaan palveluun ainakin tyytyväinen!!! Ja voin suositella myös muille.... Parempi ja edullisempi kuin moni kilpailijansa - Anonyymi
On paljon epämiellyttäviä asiakkaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998