En saanut toimimaan Norttonia SP2 kanssa.
Yritin itse naapurin kanssa ja vei pajalle.
Sanoivat että oli samanlainen tapaus juuri.
Vaihdoin F-secureen ja on mielestäni parempi.
Helpompi käyttää selkeämpi ja visuaalisesti parempi, sekä Suomalainen.
En yleensä suosi suomalaista kun muualla tehdään parempaa tai halvempaa.
Nykyinen F-fani
Norton ei toiminut
4
486
Vastaukset
- Orpana
Jos joku ohjelma on vielä selkeämpi ja yksinkertaisempi käyttää kuin nortton, pitää melua itsestään ja toiminnastaan vähemmän kuin nortton tehden silti työnsä kiitettävästi ja aiheuttaa ongelmia vähemmän kuin nortton niin sellainen kannattaa ehdottomasti ostaa.
Itse en ole vielä sellaista löytänyt vaikka kaikki tunnetut ohjelmat olen kokeillut. - NISsinen
Oma NIS-2004 toimii aivan normaalisti, ei ongelmia.
P.S. F-secure on ex-suomalainen. Taitaa olla muistaakseni Islantilaisessa omistuksessa. :)- F-Secure
No eipä todellakaan ole! Yhtiö on puhtaasti suomalainen ja sen pääkonttori on helsingissä (ja USAssa) sekä toimistot Saksassa, Japanissa, Ruotsissa ja Englannissa. Islannin kanssa F-Securella ei ole mitään tekemistä, joten etköhän sotke yhtiötä nyt islantilaiseen Frisk Softwareen (F-Prot virustorjunta), joka on täysin eri yhtiö.
- F fani
F-Secure kirjoitti:
No eipä todellakaan ole! Yhtiö on puhtaasti suomalainen ja sen pääkonttori on helsingissä (ja USAssa) sekä toimistot Saksassa, Japanissa, Ruotsissa ja Englannissa. Islannin kanssa F-Securella ei ole mitään tekemistä, joten etköhän sotke yhtiötä nyt islantilaiseen Frisk Softwareen (F-Prot virustorjunta), joka on täysin eri yhtiö.
F-secure on toimivin. Olen usean vuoden käyttänyt sitä.
Töissä meillä oli Norttoni, mutta jostain syystä se vaihdettiin F:ään.
Ei uusinta F:ää huomaa edes vaikka siinä on palomuurikin asennettuna.
Kyllä nuo ilmaisetkin voivat olla hyviä, mutta itse en halua riskeerata, koska olen melko laiska varmuuskopioija ja koneen vienti asiantuntijalle ja hänen puhdistus veloitus maksaa varmasti enemmän kuin lisenssi.
Minulle on lähes kaikki asiantuntijat suositelleet F:ää. Nortton on suosittu siksi, että usein saa ½-vuodeksi lisenssin koneen oston yhteydessä ja sitten on koukussa.
Jotenkin on epäilyttävää ladata jokin ilmaisohjelma koneeseen. Päivitykset laahaa perässä ja tuotekehitys on varmasti vähäisempää.
F ja Nokia ja Suomi nousuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018234- 565122
- 244767
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274680Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364490Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h744397- 623963
- 423605
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402894- 452599