Mikä 50cm skootteri kestää eniten kuormaa ?
En etsi halvinta mahdollista vaan kestävää.
Olen itse paksu ukko ja tarkoitus olisi kuskailla poikaa treeneihin.
Siksi nimenomaan mopo, että pääsee ajamaan kevyen liikenteen väyliä jotka lyhentävät oleellisesti matkaa treenipaikalle.
Tarkoitus on ottaa rajoittimet yms. pois että lasti kulkee, mutta kestääkö runko, vanteet, laakerit jne.?
Moposkootteri joka kestää painoa
3
137
Vastaukset
- mopoukko 1
Ei hyvä idea jos poikaasi aiot kuletella Rajoittimien poiston suunnittelu ja toiseksi moposkootterin kantavuus jos oikein paksu ukko olet riittääkö kantavuus 150kg .Itsellä Helkama SC-R mikä ainakin reilun kokoinen,isot renkaat,levyjarrut.
- mopoukko 17
Siihen suurimpaan kokonaismassaan tieliikenteessä korjaus,näkyy Rekisteriotteessa tälle Helkamalle olevankin 250kg Kyseinen Tyyppi on HT5QT-25
- 5000
mopoukko 17 kirjoitti:
Siihen suurimpaan kokonaismassaan tieliikenteessä korjaus,näkyy Rekisteriotteessa tälle Helkamalle olevankin 250kg Kyseinen Tyyppi on HT5QT-25
kokonaismassan ja kantavuuden erohan on siinä että kokonaismassasta vähennetään omapaino jonka jälkeen jää jäljelle kantavuus....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975979
- 2103304
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663268Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183225Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162495Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242464Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282323- 2551978
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441606- 61378