Minkä lumian hankkisin?

L900 Omistaja

Alkanee olla lumia 900 jo vanhaa kauraa niin olisi tarvetta uudelle.

Täytyy tukea väh. HSDPA 21Mbit/s ->, videoiden katselua esim. Youtube, muistikortti paikkaa jotta voin hankkia tilavamman muistikortin, 100-300€ väliltä. Niin ja windows phone 8 tai jos tuolla hinta haarukalla saa 8.1.

Olen itse koettanut tutkia näitä, lukea arvosteluita nykyisistä lumioista mutten osaa päättää mikä olisi paras mahdollinen. Olen kova käyttämään nettiä päivittäin ja ei ole väliä onko kamera paska.

13

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • hoksauttaja.

        tarina on vuoden vanha, mikä kannattaa huomioida. hyvää asiaa kuitenkin


      • 520

        Ei vain taida osua aloittajan hintahaarukkaan... Itse suosittelen 625:ttä, tukee 4g yhteyksiä ja muistaakseni saa muistikortin. Tai sitten hiukan kalliimmalla 925 paremmilla ominaisuuksilla. Kumpaankin saa 8.1 päivityksenä kesän aikana.


      • kortittomia
        520 kirjoitti:

        Ei vain taida osua aloittajan hintahaarukkaan... Itse suosittelen 625:ttä, tukee 4g yhteyksiä ja muistaakseni saa muistikortin. Tai sitten hiukan kalliimmalla 925 paremmilla ominaisuuksilla. Kumpaankin saa 8.1 päivityksenä kesän aikana.

        Ei saa muistikorttia 925 niinkuin ei myöskään 930.


    • l520

      Suosittelen myös 625 4G puhelinta nimittäin sen saa nyt gigantin ale viikolla jo 149e eli samoissa hinnoissa kuin uutukainen Cyan puhelin 630 joka olis toinen hyvä valinta, alle 150e hintaluokassa nuo on omiaan juuri netti surffailuun.

      • L900 Omistaja

        Kiitoksia vastauksista ja ehdotuksista. Tarkkailtuani noita, lukien niin päädyin tuohon lumia 625. Vaikuttaa todella minunlaiselta puhelimelta ja pitää su varata gigantista ja ma käydä hakemassa pois.


      • varoituksen sana vielä
        L900 Omistaja kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksista ja ehdotuksista. Tarkkailtuani noita, lukien niin päädyin tuohon lumia 625. Vaikuttaa todella minunlaiselta puhelimelta ja pitää su varata gigantista ja ma käydä hakemassa pois.

        Älä vaan osta lumia 625 koska siinä on 512 mb ram muistia. Jos selailet nettiä niin tuo ram täyttyy tosi nopeeta ja kaataa selaimen ja selaus on tuskaa. Itselläni on kokemusta lumia 720 ja nyt mulla on s4 4g ja eroa on kuin päivällä ja yöllä nettisurffailussa.


      • kokemusta lumioista

        Itse sain kauhuni 512 mb ram muistilla varustettuihin puhelimiin lumia 720 myötä. Selain kaatuili raskailla sivustoilla joskus selaaminen oli tuskaa. Nyt kun minulla on s4 4g niin surffailu on nopeaa ja tämä puhelin ei ole kertaakaan kaatunut toisinkuin l720 kaatui kerran viikossa.


    • että näin (820)

      Peräti kerran viikossa,huh siinäpä joutu pitkään odottamaan seuraavaa kaatumista,laskit päiviä,öitä ja tunteja poikineen

      • 520

        Joo trollit taas päässeet vauhtiin... Tuo 512m RAM itselläni (520) hidasti hiukan selaamista, ei kuitenkaan dramaattisesti. WP8.1 toi tähänkin nopeutusta.


      • L900 Omistaja
        520 kirjoitti:

        Joo trollit taas päässeet vauhtiin... Tuo 512m RAM itselläni (520) hidasti hiukan selaamista, ei kuitenkaan dramaattisesti. WP8.1 toi tähänkin nopeutusta.

        Vielä yhteen kysynykseen tarttisin vastauksen. Käykö 625 MicroSD tai MicroSDHC- muistikortit? Class 10 ainakin sopii ja 32Gt kortti mielessä. Ehkä tuo 64Gt on liian paljon.


    • 625

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe