Elämäsi paras päivä

blanc

Mikä ois sun paras päivä elämässäsi, tähän mennessä?

Oisko se joku synttäripäivä?
Ylioppilas - ammaattiin valmistumispäivä vai mikä?

Mulla varmaan 20vuoden haaveen täyttyminen, kun kävin yhdessä elämää suuremmassa matkakohteessa..

19

2491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zaer

tähän mennessä on se, kun rekisteröin suhteeni rakkaani kanssa. Ja toivottavasti "parhaita päiviä" on vielä paljon tulossa!

• aziza

vaikka miten miettii,kääntää ja vääntää ja muistelee, niin kyllä se on sittenkin tyttären syntymä, se oli elämäni paras ja onnellisin päivä,hyvänä kakkosena lienee päivä, kun löysin oman siskoni 30 vuoden eron jälkeen :)

• SiniSilimä

Parhaita päiviä on paljonkin, mutta tässä taannoin oli veret seisauttava kokemus, jäin auton alle ja selvisin hengissä, siitä olen onnellinen.

• Jennifer40

..olen vastannut samantapaiseen kyselyyn ja vastaukseni oli sama..:)

Elämäni paras päivä oli se, kun vihdoin tajusin, että saan olla se, mikä aidosti olen. Omine mielipiteineni, omine ratkaisuineni.

• -vaaka-

..paras päivä oli kun tapasin hänet.
      Hän käveli niin kauniina ja säteilevänä eteeni, esitteli itsensä ja istahti eteeni..
      Siitä hetkestä on jo vuosia, mutta muistan sen kuin eilisen. Sen kuinka tunsin sen pienen hetken muuttavan elämäni kokonaan.
      Hän täytti hetkessä elämäni, rakkaudella ja täyttää sen edelleen.
      Siunattu olkoon se päivä tuolloin kauan sitten..JES!

• heta

se päivä on. Aina en sitä muista, mutta usein niin huomaan olevan, ja 'myötäopettelen' sitä. Hyviä päiviä on ,,, monta. Hyvää tätä päivää kaikille teille, ja muillekin ympäristöissänne, ja kauempanakin.

• Zor-ro

Tosi vaikea eritellä vain yhtä ylitse muiden.

Ylioppilaaksi tulo oli yksi tärkeimmistä, se tuntui niin hyvältä. Kaiken sähläämisen jälkeen myös ihanat vanhempani pystyivät olemaan musta ylpeitä. :D

Toinen oli yliopistoon pääseminen. :D

Sitten se aika, kun viimein vastoin kaikkia oletuksia pystyinkin alkamaan elämän lesbona, omana itsenäni. Ei taida olla vain yhtä tiettyä päivää siinä prosessissa.

Joku voi väheksyä koulutusta ym. mulle ne ovat tuntuneet tärkeiltä. Rakkaus on vielä tärkeämpää, eli eiköhän se ihana päivä ole vielä edessäpäin jos ja kun tapaan sen oman ihanan naisen. :D

• -Eliö-

Yhtyen hetan kommenttiin tämä on elämäni parhain päivä! :)

Menneisyyteen en voi enää vaikuttaa. Tulevaisuutta on turha arvuutella. Ainoastaan nyt voin vaikuttaa elämääni.

• Lumikki

hetki, ihmeellinen hetki! Tämä päivä on paras ja tämä hetki on paras, koska se on ainoa joka ON. Kaikki muu on illuusiota.

• Lumikki

tämä päivä. Tämä hetki, ihmeellinen hetki. Kaikki muu on enemmän tai vähemmän harhaa.

• Lumikki
        Lumikki kirjoitti:

tämä päivä. Tämä hetki, ihmeellinen hetki. Kaikki muu on enemmän tai vähemmän harhaa.

tulipa sotkua kun viestini ei näyttänyt menevän perille. Nyt niitä on sitten kaksin kappalein. Tuleepahan kanta ainakin selväksi:)

• -Eliö-
        Lumikki kirjoitti:

vai harhaa.. Hmm.. kyl mä olen aikas varma siitä, että mä kävin eilen kaupassa. ..ja lähden huomenna maille.

• Lumikki
        -Eliö- kirjoitti:

vai harhaa.. Hmm.. kyl mä olen aikas varma siitä, että mä kävin eilen kaupassa. ..ja lähden huomenna maille.

Olitko se eilen todella sinä? Kuka on sinä? Oletko huomenna sama kuin tänään, tällä hetkellä? Ainoa pysyvä asia elämässä on muutos. Tämä hetki on ainoa asia, joka ON. Sinä et ole.

• -Eliö-
        Lumikki kirjoitti:

Olitko se eilen todella sinä? Kuka on sinä? Oletko huomenna sama kuin tänään, tällä hetkellä? Ainoa pysyvä asia elämässä on muutos. Tämä hetki on ainoa asia, joka ON. Sinä et ole.

Olet oikeassa, Minuutta ei ole olemassa. Ei siinä merkityksessä, että olisin yksi kokonaisuus.
        Mutta oletan minän olevan olemuksien summa. Kykenen muistamaan mitä eilen tein. Arvelen tietäväni ainakin yhden asian mitä huomenna tulen tekemään. Tulen tekemään sen, mikäli herään huomen aamulla ja selviän vielä näistä hetkistä.
        Mieleni saattaa olla määrittelemätön, mutta visuaalisesti olen minä edelleen. Lyön vetoa, ettet kykene metrin päästä havannoimaan visuaalista kuolemaani.

• nessu
        Lumikki kirjoitti:

Krisnamurtit on luettu sanatarkasti, mutta oletko myös _ymmärtänyt_ lukemasi?

• -Eliö-
        nessu kirjoitti:

Krisnamurtit on luettu sanatarkasti, mutta oletko myös _ymmärtänyt_ lukemasi?

Eliö ainakin ymmärtää kirjoittamansa sisällöllisesti.

• JASSU44

...Kun rekisteröimme parisuhteemme lähes 13 vuoden yhdessäolon jälkeen, vaikka tällä välillä elämässä oli vaikeita vaiheita ja vuoden ero.
      Nyt elämä tuntuu tasaiselta, arjen turvallisuus ja ne pienen pienet päivittäiset ilot tässä arjessa.

• hubbism

kai se oli se päivä ko käyskenneltiin eukon kanssa tuiskussa ja hää osti minulle puunaskalin ja sit mentiin pitsalle.

• pihjala

jona tajusin että jopa minä pystyn rakastumaan,tulin lomareissulta takasin, ja tajusin miksen ollut ollut muiden kanssa juhlimassa , vaan istuskellut kevätillassa rannalla ...
      Jeps,se on parasta; että ei maailma olekaan rakkaudeton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe