Hei sinä, joka olet muutamana päivänä nostattanut lukuisia minun vanhoja avauksia etusivulle.
Ehkä kannattaisi lopettaa tuo menettely, koska se on joidenkin mielestä häiriköintiä. Toki ne ovat meidän kahden mielestä palstan parhaita avauksia, mutta siitä huolimatta.
Hyvää juhannusta sinulle!
Haloo!
9
86
Vastaukset
- Poisnukkunut
Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut kuolleista, niin kuin me uskomme, silloin Jumala myös on Jeesuksen tullessa tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan.
- toivottavasti
Kaikesta huolimatta, olitko rehellinen, ettet itse postaa aeimpia aloituksiasi
etusivulle.- Suurinsyntinen
Tämä sana on varma ja vastaanottamisen arvoinen: Kristus Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan syntisiä, joista minä olen suurin.
- Mukavasohva
Модные и удобные диваны
Высокое качество и низкие цены.Olet todella tyhmä, vastaus ei liity mitenkään asiaan, ja ryssäkielen osaaminen ei sinua kohota.
Дерьмо чувак ты
Kes.Kesitas kirjoitti:
Olet todella tyhmä, vastaus ei liity mitenkään asiaan, ja ryssäkielen osaaminen ei sinua kohota.
Дерьмо чувак ты
Kes.Jäi sanomatta; Дерьмо чувак ты
- Etusivu
Ei oikein pyyntö purrut.
- Melperi
Ei oikein pyyntö purrut.
- melper
Melperi kirjoitti:
Ei oikein pyyntö purrut.
Tais tenox purra!Hyvä niin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011011
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89528Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel99519- 39518
- 40516