Eli mitä voisin alkaa kokoamaan, keräämään, olen tuomoinen 6-kymppinen, hieman vatsakas, keskivartalolihavuutta omaava hyvän iän saavuttanut nuorimies. Nyt ois aikaa harrastaa ja vaikka kerätä jotain kiinostavaa eli ehdotuksia otetaan vastaan. Ei mitään kovin pientä, koska silmäni ovat jo iän huonontamat, eikä myöskään muumit, koska muistutan muumimammaa olemukseltani, enkä halua enempää muumeja talooni. Mitä te samanikäpolven muumiot yleensä keräätte tai teette vai teettekö mitään? vähän tuntuu tulevan ohjeita, asiaa tänne, vaikka sitä elämänkokemusta uskoisi jo olevan yllin ja kyllin eli yllin kyllin. Tosin itse kyllä jo kerään jotain, vaan vaihteluksi voisi muutakin kerätä, vaikka tämä onkin kirjoitettu hieman huumori mielellä on taustalla todellinen asia, mikä ei tietenkään kovin vakava luonteinen, vaan pieni mauste elämänsopassa, jota yritän ajan kuluksi litkiä, jos ymmärrätte yskän, jota tosin ei oikeasti nyt ole. Keksiikö kukaan aivan uutta keräilykohdetta? joka kuitenkin olisi jollaintapaa järkevä, perusteltu, kiinostava. Itse olen miettinyt tätä, mutta ei ole tullut mieleeni.
Mitäköhän taas alkais?
TyhmäPÄÄ
2
162
Vastaukset
- köh köh
Kokeile kerätä eri sukupuolitauteja:)
- Joo, mutta,,,,,
niitä on jo toiset keränny, ei mikään uusi keräilyn kohde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024858Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1562771Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912369- 361548
- 461513
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461500- 851334
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1551078Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101065MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141012