KARMEAN AHDASMIELISTÄ JA OMAHYVÄISTÄ PORUKKAA VARSINKIN KIVILUHDANKADUN NURKILLA.KALJUPÄISIÄ ELÄKEUKKOJA MOTORISTIJENGEINEEN KYYLÄÄMÄSSÄ REHELLISIÄ VERONMAKSAJIA. TÄYSIÄ AKKOJA KOKO JOUKKO.
SYVÄRAUMAN KESKITYSLEIRI
8
847
Vastaukset
- syvärauman reppanat
totta maar. kokemusta on niistä nihilisteistä.kasvaisivat aikuisiksi.se kalju kyyläri kans ja ne motoristit eli mopopojut. vaihtakaa fillareihin niin näytän teille mitä luusereita olette.
- ÄMMÄT SYVÄRAUMAN
Akkoja akkoja . KYL NÄIN ON.
Kiviluhdankatu ei lailist Syvärauma ( sitä alkuperäst )
- HYI HELVETTI
NATSEJA NE SILTI ON .
- JoonasPoonas2
Olen miettinyt, että miksi jotkut kirjoittavat capslock pohjassa, mutta saattaa olla kyse siitä, ettei nähdä kunnolla enää eikä osata käyttää selaimen ctrl -toimintoa. Toivon silti ettei tuolla tavalla kirjoiteta enää.
- Tehostetaan-tota
Isolla kirjoittaminen mielletään HUUTAMISEKSI!
Sillä tehostetaan tota huutomerkkiä (!) kun se jää niin monilta huomaamatta.
- Jari1956
Mitä siellä oikeen taoahtuu, avatkaa vähän. Siinä olis vaan hieno asunto myytävänä
- RaumlaineAnne
Syvärauma on perinteisesti Rauman arvostetuin ja paras alue. Asun itse tosin nykyään vähän edempänä rannan tuntumassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1653270Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172262850Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina702447Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3061716Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.91500Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät261376Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31261Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31042Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115930Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103913