KARMEAN AHDASMIELISTÄ JA OMAHYVÄISTÄ PORUKKAA VARSINKIN KIVILUHDANKADUN NURKILLA.KALJUPÄISIÄ ELÄKEUKKOJA MOTORISTIJENGEINEEN KYYLÄÄMÄSSÄ REHELLISIÄ VERONMAKSAJIA. TÄYSIÄ AKKOJA KOKO JOUKKO.
SYVÄRAUMAN KESKITYSLEIRI
8
872
Vastaukset
- syvärauman reppanat
totta maar. kokemusta on niistä nihilisteistä.kasvaisivat aikuisiksi.se kalju kyyläri kans ja ne motoristit eli mopopojut. vaihtakaa fillareihin niin näytän teille mitä luusereita olette.
- ÄMMÄT SYVÄRAUMAN
Akkoja akkoja . KYL NÄIN ON.
Kiviluhdankatu ei lailist Syvärauma ( sitä alkuperäst )
- HYI HELVETTI
NATSEJA NE SILTI ON .
- JoonasPoonas2
Olen miettinyt, että miksi jotkut kirjoittavat capslock pohjassa, mutta saattaa olla kyse siitä, ettei nähdä kunnolla enää eikä osata käyttää selaimen ctrl -toimintoa. Toivon silti ettei tuolla tavalla kirjoiteta enää.
- Tehostetaan-tota
Isolla kirjoittaminen mielletään HUUTAMISEKSI!
Sillä tehostetaan tota huutomerkkiä (!) kun se jää niin monilta huomaamatta.
- Jari1956
Mitä siellä oikeen taoahtuu, avatkaa vähän. Siinä olis vaan hieno asunto myytävänä
- RaumlaineAnne
Syvärauma on perinteisesti Rauman arvostetuin ja paras alue. Asun itse tosin nykyään vähän edempänä rannan tuntumassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7222569Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492190Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262022Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o151877Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581618Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121162Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181139- 551000
- 63985
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2948