Tunnen yksinäisyyttä. En ole seurustellut moniin vuosiin, jos oikeastaan koskaan kunnolla. vain ohimeneviä "kesäkissa" pätkiä joinain vuosina. Olen kuitenkin jo aikuinen yli 40 nainen. Olen menettänyt uskon moneen asiaan. Näinkö tämä jää tähän, enkä ole kumppin arvoinen, eikö ketään koskaan oikeasti rakasta minua? Thtoisin kokea ja elää jotain todellista , jotain ihan oikean aitoa, elää täydessä luottamuksessa molemminpuolin.
Kaipaan myös ihmisiä, ystäväviä, seuraa ja yhteisiä kivoja hetkiä ihmisten seurassa. Tunnen itseni todella orvoksi.
Entä raha, muttuuko tilanne. Mihin koko elämäni on hävinnut .. ehkä jotenkin annoin sen hävitä elämästäni ja aloin rakentamaan uutta ja matka on vielä kesken. Kumpa vain jaksaisin porhaltaa.
Mutta kumppania kaipaan valtavasti, saisin energiaa yhteisestä elämästä, että on jokin muukin syy kuin vain oma napa. Miten valea mies, en saa häntä mielestäni, en tiedä miten varmasti edes haluan?
Kiitos katsovalle.
Keskiyö
1
58
Vastaukset
Hei
sinä olet viisas ihminen, valikoiva ja varovainen. energiasi on vaalean vihreää. olet käyttänyt aikaasi ja varallisuuttasi asioihin, jotka ovat sinulle itsellesi tärkeää. näin on ihan hyvä! laitan tässä kynttilän palamaan ja kahvit kiehumaan kirjoitellessani sinulle.
et ole oikein vielä polkaissut täysillä käyntiin, koska olet niin varovainen ja valikoiva. siinä ei ole mitään pahaa, mutta kello raksuttaa. tässä näkyy melkoinen kärrynpyörä, että sinä muutat elintapojasi. ne eivät taida olla ihan kunnossa. olet jumittunut sille radalle, mikä tuntuu hyvältä, mutta ehkä kuitenkaan anna sinulle sitä kaikkea, mitä tarvitset.
sinun älysi on ollut jarruna monelle ihmissuhteelle, myös samaa sukupuolta ajatellen. naispuolinen ihminen tulee ehdottamaan sinulle jotakin tapahtumaa tai kurssia, kuitenkin jotakin missä on paljon ihmisiä. mene sinne ja kokeile miltä se tuntuu. jonkin tällaisen yleisen tapahtuman kautta uskon, että sinä kohtaat mukavan miehen, jolla on ollut hankalat ajat, mutta että hän on pääsemässä eteenpäin ja että hän on valmis uuteen elämään. tarkoitan elämällä sitä, että hän on niin perin kypsynyt kaikkeen, että hänen puheitaan saattaa aluksi säikähtää. älä käännä selkääsi, vaan kuuntele. meillä jokaisella on pahoja aikoja, vaikka harva niistä puhelee. tämä mies kuitenkin uskaltaa puhella vieraalle ihmiselle, siksi sanon että kannattaa kuunnella. ja jos hän vaikka olisikin juonut jotakin rohkaisevaa, se vain avaa hänen sanaisen arkkunsa.
sellaisen aidon mahdollisuuden minä tässä näen ihmisrintamalla. jos tahdot että alamme purkaa sitä oikein syvällisesti, sen minä teen mieluummin sähköpostin kautta. sitten on aikaa. et sinä yksin jää tähän maailmaan, älysi vain näkyy niin voimakkaana virtana, että voi välillä säikäyttää.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317254Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1032355
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321580Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4001415Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414