Olen päättämässä parisuhdetta. Mies pois ja asunto myyntiin. Pitkään ollut jo matalalentoa.
Toinen ollut jo vuoden mielessä, mutta mitä hän ajattelee, kun on pitänyt hiljaiseloa? Ei välitä vai ei uskalla? Pitääkö minun olla nyt Se aktiivinen?
Kysymys;Tuntijasi
1
61
Vastaukset
Hei
ei sinun tarvitse olla aktiivisempi, vaan sinun pitäisi mennä sinne, missä on ihmisiä. olet kangistunut omiin arkisiin kuvioihisi, mutta kesä olisi hyvää aikaa käydä vähän ulkonakin, siis siellä missä on ihmisiä.
taloudellisesti sinulla menisi paremmin hänen kanssaan, sitähän sinä mietit. mutta ollessasi rohkea ja etsiessäsi omaa onnea, voisit olla vieläkin onnellisempi. voit luottaa hyvään ystävään, kenen kanssa juttelet. hänellä on terveet mielipiteet.
yksi kumppani lähtee ja toinen tulee, paljon terveempi mieleltään. mutta älä ole sen aktiivisempi, kuin hyvältä tuntuu. olet jo antanut vihreää valoa ja se riittää. kysymäsi mies kamppailee taloutensa kanssa ja on jumissa. jos hän mitä tahtoo, sen hän päättää itse. ei ole kuitenkaan hyvä riippua tilanteessa, missä on epävarma. kun näet ruskeaa nahkaa, oli se sitten henkselit tai vyö tai työn tai harrastuksen puolesta sellaista, siihen kannattaa keskittyä. kuulostaa varmasti oudolta, niin minustakin. olisiko se maataloutta, sitä mietin. taitaa olla.
eli asia kerrallaan, ensin irtaudut kaikessa rauhassa tästä entisestä ja laitat taloutesi kuntoon. sitten tulee uutta.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814