Eli, olen hankkimassa konetta, n. 1500 euroa (ilman näyttöä / softia). Olen päätymässä tällaiseen:
AMD 64 3500 (939)
ASUS A8V Deluxe
Nexus Breeze kotelo
1024 MT DDR 400 RAM
2x160G Seagate Barracuda (RAID)
DVD/RW Combo
SB Live
ATI RADEON 9800 XT 256Mt
3Com 10/100 verkkokortti
Kommentteja / ehdotuksia? Uutta konetta en varmaan hanki taas viiteen vuoteen, eli nyt pitäisi kaiken mennä kohdilleen...
Miten tuo RAID muuten käytännössä asennetaan? Asennetaanko kovot normaalisti master/slave muotoon, ja sitten XP:n asennuksesta viritellään ne RAIDiksi?
Onko kokemuksia tuosta Nexuksen kotelosta? Varsinkin se olisi tärkeää, että lämmöt pysyy kurissa, enkä jaksa itse alkaa virittelemään tuulettimia... tuossa olisi 2x120mm tuuletinta, toinen virtalähteen kyljessä ja toinen pohjassa. Ainakin hiljainen pitäisi tuon kotelon olla.
Jos rahaa jää, niin kannattaako investoida toiseen gigaan RAMmia? Ymmärtääkseni RAMmiakin pystyy "raidaamaan" nykyään?
kone, 1500 euroa / RAID kysymys
1
180
Vastaukset
- on joo
Pikkasen hämää paketissa erillinen verkko kortti ja sb live. koska jos et nimen omaan johonkin noita tarvitse niin emollahan on esim giganen verkko kortti ja oma ääni piiri integroituna.
toi kotelo kannatta sitten valita sillä 400w poverilla. dualina toimivat muistit todellakin kannattaisi hommata jos meinaa 5 vuotta tolla pärjää siis toinen 1g kampa mukaan. Ja kokonaisuudesaankin odottelisin suna vuodenvaihteen yli ja odottelisin esim pci-x väylän yleistymistä emoissa ja pikkasen muutenkin katsomaan kehitystä kun on aika murros vaihe taas menossa niin muistien väylissä kuin ohjain vaylissä kuin prosessoreissa ja jopa btx:n tulo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760