IHASTUNUT TYTTÖÖN→MITEN ETENEN

AUTTAKAA PLIIS

Joo elikkäs ihan ensin pahoittelen, että tästä aloituksesta tulee aika pitkä, koska ongelmani ei ole mikään helppo.

Olen siis ihastunut 99-tyttöön ja oon ite 98-poika. Me nähdään kerran vuodessa sukulaisten kautta ja vuosi sitten ihastuin ihan kunnolla tähän tyttöön. Aloin sitten puhumaan tälle tytölle kikissä ja sitä kesti joku 2kk. Ollaan siis ihan hyviä kavereita ja näin. No tuon juttelun lopussa sekin alko kiinnostuu musta tai näin ainakin luulen, koska se alko entistä enemmän itse aloittaa keskusteluja jne... Ja sit en tiiä mikä muhun meni, kai mä olin sen verran paskahousu että en oikeen sit uskaltanu alkaa suhteeseen kun oon niin kokematon jne.

Me nähdään sen takia niin harvoin sukulaisten kautta koska välimatkaa on n.60km mutta ei kai tuo nyt mikään mahdoton välimatka ole??

Ja sitten tuo tarina jatkuu eli ei puhuttu sen jälkeen, ei ollu mitää riitaa se vaan vähän jäi. No sitten tän vuoden tapaamisessa mua jännitti etukäteen hirveesti mennä sinne, koska en tienny että miten tää tyttö suhtautuis muhun sen kaiken jälkee.No ekana päivänä (kahen päivän reissu)se olikin vähän vaivautunu ja niin mäkin olin mut sit taas meil alko synkata entiseen malliin pikkuhiljaa ja tokana päivänä me jo istuttii vierekkäin eri paikoissa eikä se enää vältelly mua ja jutteliki mulle paljo enemmä. Se mikä mua kuitenki mietityttää on että se jutteli sen puhelimel jonku kans aika paljo. Joo tiedän että nykyään jutellaa paljon ihan huvikseenki ja se saatto myös vaa viestitellä sen kavereitten kanssa mut silti se jäi kaivelemaan.

Mun mielestä meillä synkkaa hyvin ja meillä on samoja kiinnostuksen kohteita ja mielipiteitä. Itse kyllä olisin valmis suhteeseen, voisin nuo välimatkat kulkea bussilla ja vanhemmatkin voisivat varmaan joskus heittää. Uskon että näin toimisi myös toisinpäin. Me oltiin tässä tän vuoden tapaamisessa pari kertaa kahdestaan, mutta en mä vaa osannu sanoo et tykkään siitä vaan juttelin vaa kaikkee muuta.

Mutta tässä vielä nuo ongelmat tiivistettynä:
-välimatka n. 60km
-en osaa/uskalla kertoa tunteitani
-se mahdollinen toinen poika
-tänä vuonna on tulossa uusi tapaaminen poikkeuksellisesti n.1kk sisällä eli miten se vaikuttaa tilanteeseen?(kertoisinko tunteistani livenä vai puhelimella ennen tai jälkeen tapaamisen?)
-en tiedä 100% varmasti että tällä tytöllä on tunteita minua kohtaan mutta uskon niin ja ehkä hänkään ei uskalla kertoa minulle.
-Näin monen vuoden tuntemisen jälkeen on varmaan aika vaikeaa molemmille alkaa puhumaan tunteista toista kohtaan jne.

Onhan tuossa hyviäkin puolia:
-ollaan tunnettu pitkään
-molemmat tunnetaan hyvin toistemme vanhemmat ja sisarukset eli mitään esittelyitä ei tarvita

AUTTAKAA KAIKKI OTTAMALLA KANTAA NÄIHIN ONGELMIIN JA NEUVOKAA!!!Luen kaikki vastaukset, lyhyet sekä pitkät.
T. Todella paljon neuvoja kaipaava ihastunut poika

110

1249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p14w

Vaikka ei näistä hommista paljoa kokemusta ole mutta siitä huolimatta kerro hänelle ehottomasti kasvotusten, sillon näät oikean reaktion.
      Sitte toho välimatkaan, tunnen ite yhen parin joilla on about 500km välimatkaa ja siitä huolimatta ovat yhessä, ei tuo 60km oo paha välimatka, kyllähä linkat kulkee jne?

Nämä saattavat olla hiukan sekavia ja paikkakunnasta riippuen linkat kulkee miten sattuu tai ei kule ollenkaan
      Mutta tsemppiä sulle! Hyvin se menee :D

• AUTTAKAA PLIIS

Ou jee hyvin meni sain pesää ja sen iskä suostu näyttämään miten kondomi laitetaan kunnolla. Hauskaa oli kiitos kaikille ja vetäkää käteen

• P35w

Kädestä vaan kiinni, jos viereen änkää...sitä se lähtee etenemään :)

• #ihminenoneläin

Ai samaa sukua ootte rrrgh kiinni vaa ja tisseistä puremas vink vink i like that style man todistut tAas et ihminen on eläin ja osa jopa jo käyttäytyy nii

• AUTTAKAA PLIIS
        #ihminenoneläin kirjoitti:

Ai samaa sukua ootte rrrgh kiinni vaa ja tisseistä puremas vink vink i like that style man todistut tAas et ihminen on eläin ja osa jopa jo käyttäytyy nii

Jaahas näköjään kun täällä tämmöisiä typeryksiä riittää pitänee minun hieman selventää, että me kaksi EI OLLA sukua toisillemme. Mutta kiitos muille vinkeistä ja lisää saa neuvoa!!

• petritti
        AUTTAKAA PLIIS kirjoitti:

Jaahas näköjään kun täällä tämmöisiä typeryksiä riittää pitänee minun hieman selventää, että me kaksi EI OLLA sukua toisillemme. Mutta kiitos muille vinkeistä ja lisää saa neuvoa!!

funtsin hetken :D ja tulin sellaseen tulokseen, että sun pitää kertoo aloittaja tytölle
        kasvotusten tuntees. ite aina ollu sitä mieltä, että tommosia asioita ei kerrota missään puhelimessa tai naamakirjassa yms. voi tuntua hankalalta kertoa jotain tommosta kasvotusten, mutta se kannattaa. jos tulee pakit, ei jää epäselvyyttä ja elämä jatkuu. et menetä mitää. ja noi "ongelmat" tuntuu aika vähäpätöisiltä mun mielestä.

• AUTTAKAA PLIIS
        petritti kirjoitti:

funtsin hetken :D ja tulin sellaseen tulokseen, että sun pitää kertoo aloittaja tytölle
        kasvotusten tuntees. ite aina ollu sitä mieltä, että tommosia asioita ei kerrota missään puhelimessa tai naamakirjassa yms. voi tuntua hankalalta kertoa jotain tommosta kasvotusten, mutta se kannattaa. jos tulee pakit, ei jää epäselvyyttä ja elämä jatkuu. et menetä mitää. ja noi "ongelmat" tuntuu aika vähäpätöisiltä mun mielestä.

petritti, kiitos neuvoista!
        Joo parasta olisi varmasti sanoa kasvotusten, mutta miten sen tekisin?
        Eli, miten saan hänet kanssani kahden että voin edes kertoa hänelle?
        Ja sitten mitä sanon hänelle kahden?
        Puhunko ensin jotain muuta vai kerronko heti tunteistani?

• pillua tulee

petritti, kiitos neuvoista!
        Joo parasta olisi varmasti sanoa kasvotusten, mutta miten sen tekisin?
        Eli, miten saan hänet kanssani kahden että voin edes kertoa hänelle?
        Ja sitten mitä sanon hänelle kahden?
        Puhunko ensin jotain muuta vai kerronko heti tunteistani?

Sit ku ootte jossaisiel ni sanot et mennää ulos vaik kävelee jonnekki.

• esrdfhtgjkilöokijhgf

Kerro kasvotusten. Mun sisko on kaukosuhtees, poikaystävä asuu toises maas, ne on koht ollu 4v yhessä (se on täysikäne kyl).

rohkeasti vaan. muute jälkee päi hävettää ettet kertonu tunteistas.

• Asiaonpihvi

60kilometriähän ei ole ongelma miehelle joka oikeesti rakastaa. Sen nyt polkee vaikka pyörällä jos ei nyt ihan oo tollanen paskakeli kun ny on. Asiat selviää puhumalla, muu ei auta :3

• AUTTAKAA PLIIS

Kiitos kiitos taas, eihän tuo matka mikään
        iso ongelma ole ja me asutaan semmoisilla
        paikkakunnilla, että hyvin kyllä linkat kulkee
        tätä väliä :) Nyt edelleen vaan kysyisin, että
        MITÄ SANON TÄLLE TYTÖLLE?????

• 15v poika

Kiitos kiitos taas, eihän tuo matka mikään
        iso ongelma ole ja me asutaan semmoisilla
        paikkakunnilla, että hyvin kyllä linkat kulkee
        tätä väliä :) Nyt edelleen vaan kysyisin, että
        MITÄ SANON TÄLLE TYTÖLLE?????

aloita näin: (nimi), me ollaan tunnettu jo jonku aikaa ja meistä on tullu hyviä kavereita, oon kuitenki sun kans jo sen verran hengaillu et musta on alkanu tuntumaan et oltas enemmänki ku kavereita...

oisko suunnilleen näin, muuntele tuota vaikka itelle sopivaksi jos kuulostaa hyvältä :)

• AUTTAKAA PLIIS
        15v poika kirjoitti:

aloita näin: (nimi), me ollaan tunnettu jo jonku aikaa ja meistä on tullu hyviä kavereita, oon kuitenki sun kans jo sen verran hengaillu et musta on alkanu tuntumaan et oltas enemmänki ku kavereita...

oisko suunnilleen näin, muuntele tuota vaikka itelle sopivaksi jos kuulostaa hyvältä :)

Joo kiitos paljon toi on hyvä sit ku kerron tunteista mut meinaan et ois kiva jos saisin myös ohjeita siihen et mitä sanon että päästään kahden ja kerronko ihan heti asiani?? Ja jos jollain on kokemusta tollasest tilanteesta niin ois kiva tietää
        vähä et miten se etenee koska itellä ei viel kokemusta ole ja jännittää koko juttu sen takii iha helvetisti :DD

• AUTTAKAA PLIIS

Joo kiitos paljon toi on hyvä sit ku kerron tunteista mut meinaan et ois kiva jos saisin myös ohjeita siihen et mitä sanon että päästään kahden ja kerronko ihan heti asiani?? Ja jos jollain on kokemusta tollasest tilanteesta niin ois kiva tietää
        vähä et miten se etenee koska itellä ei viel kokemusta ole ja jännittää koko juttu sen takii iha helvetisti :DD

Ja puhuisinko ihan "niitä näitä" tytölle
        kikissä ennen seuraavaa tapaamista vai
        kantsiiko olla vaa hiljaa ennen seuraavaa
        kertaa?

• AUTTAKAA PLIIS

Ja puhuisinko ihan "niitä näitä" tytölle
        kikissä ennen seuraavaa tapaamista vai
        kantsiiko olla vaa hiljaa ennen seuraavaa
        kertaa?

NEUVOKAA

• Tyttttö

NEUVOKAA

Noni eli jos mietit miten pääset senkaa kahestaa ni sano sillevaa et tuu et mul on sulle asiaa ja hymyilet:) sit kerrot vaa suoraa asias miten toi yks tos neuvoki. Ja kysyit et mitä puhut sille kikis vai puhutko mitää, ni mee ihmees juttelee sille ja flirttaile sillee pikkasen jtn sillee et se saattaa jo vähän arvaillakki et miten tykkäät siit:) onnea sulle!:)

• AUTTAKAA PLIIS
        Tyttttö kirjoitti:

Noni eli jos mietit miten pääset senkaa kahestaa ni sano sillevaa et tuu et mul on sulle asiaa ja hymyilet:) sit kerrot vaa suoraa asias miten toi yks tos neuvoki. Ja kysyit et mitä puhut sille kikis vai puhutko mitää, ni mee ihmees juttelee sille ja flirttaile sillee pikkasen jtn sillee et se saattaa jo vähän arvaillakki et miten tykkäät siit:) onnea sulle!:)

Okeii kiitti tosipaljo nää on oikeesti hyödyllisii neuvoja:)! Jaa voi olla vaikeet päästä kahestaa koska siel on muitaki nuorii ja lapsii mut eiköhä se onnistu niinku ennenki on pari kertaa onnistunu:) Mutta se kertominen on tosi vaikeet kun en oo ikinä ollu sellases tilantees ja jo nyt jännittää jo pelkkä ajatuskin siitä vaik siihe on viel pari viikkoo... Kantsisko mun kertoo ekana, tokana vai kolmantena päivänä (3 päivän reissu) sille tytölle, riippuu vissiin vähä siitä et puhunko sille kikissä nyt ennen, vai ??
        ja ps. on ollu kivaa ku ootte aina tsempannu mua noitten viestien lopuks, siit on oikeest apuu koska jännittää nii paljo :))

• Tyttttö

Okeii kiitti tosipaljo nää on oikeesti hyödyllisii neuvoja:)! Jaa voi olla vaikeet päästä kahestaa koska siel on muitaki nuorii ja lapsii mut eiköhä se onnistu niinku ennenki on pari kertaa onnistunu:) Mutta se kertominen on tosi vaikeet kun en oo ikinä ollu sellases tilantees ja jo nyt jännittää jo pelkkä ajatuskin siitä vaik siihe on viel pari viikkoo... Kantsisko mun kertoo ekana, tokana vai kolmantena päivänä (3 päivän reissu) sille tytölle, riippuu vissiin vähä siitä et puhunko sille kikissä nyt ennen, vai ??
        ja ps. on ollu kivaa ku ootte aina tsempannu mua noitten viestien lopuks, siit on oikeest apuu koska jännittää nii paljo :))

No ota sellai tavote et heti ku saat hyvän tilaisuuden ni sanot sit vaa!:) hyvin se menee! Ja vaik ei meniskää (veikkaan et menee) hyvin. Tai esim on se epäilty poika tai tyttöä ei muutenvaan kiinnosta niin sitte vaa sanot et toivottavasti voidaa jatkaa tällee kumminki ystävinä ni onseki parempi ku ei mitää.. Eiksni? Mut jos pääset senkaa kahestaa useemminki ni ite ehk kertoisin tokan päivän.. Tai eka ois kyl sillee parempi:/ no mut heti ku on hyvä tilaisuus. Älä viivyttele liikaa! Älä jännitä turhii! Uskon et menee hyvin!:)

• petritti

puhut sille mahdollisimman nopeasti, että saat asian pois painamasta mieltä, eli ei mitää "vasta" kolmantena päivänä, tekee vaa sen vaikeemmaks. ja kyllä sä sen saat johonki kahestaan, sanot että sulla on asiaa. sitten kerrot suoraan tuntees, niinku täällä muutkin on jo sanoneet. itellä jännitykseen auttaa yleensä se, että ei
        ajattele asiaa, jonka takia jännittää, mutta koska se jännitys yleensä tulee viimeistään siinä h-hetkellä, on vain koottava itsensä ja edettävä kohti päämääränsä alkuperäisen suunnitelman mukaan.
        älä myöskään ala miettimään mitään tulevaa, kuten "jos se... antaa pakit", alkaa välttelemään, joku pamahtaa paikalle" yms juttuja, vaan sulje ne pois mielestä ja keskity olennaiseen. älä anna pelolle valtaa...

• alota sanomalla vaikka "oon täs vähä miettiny meitä" sit oota et tyttö vastaa "niin?" tms ja sit voit sanoo "ois kiva olla enemmänki ku kavereita" ja luonto hoitaa loput :)

• TÄÄ ON TÄRKEE

Ja sitte ku oot sen sanonu ja myöntävä vastaus tullu ni tottakai sä halaat sitä.c:

• AUTTAKAA PLIIS
        TÄÄ ON TÄRKEE kirjoitti:

Ja sitte ku oot sen sanonu ja myöntävä vastaus tullu ni tottakai sä halaat sitä.c:

Kiitti tosi paljon kaikille vinkeistä!!!
        Mä pidän nyt muutaman päivän taukoo ja
        koitan ite harjoitella vähän jos pystyn:D
        Mut mun pitää sit palata vielä, kun se jännittävä h-hetki lähestyy...

• AUTTAKAA PLIIS kirjoitti:

Kiitti tosi paljon kaikille vinkeistä!!!
        Mä pidän nyt muutaman päivän taukoo ja
        koitan ite harjoitella vähän jos pystyn:D
        Mut mun pitää sit palata vielä, kun se jännittävä h-hetki lähestyy...

sitä odotellessa! :)

• AUTTAKAA PLIIS

Okeiii myönnetään, en pystyny olee kauaa pois täältä mut tää on vaa nii hyvä ku saa
      neuvoja! Mut joo asiaan, eli mä oon nyt täs miettiny tätä juttuu ja joo siis oon ihastunu tosi kovasti tähän tyttöön mut jotenki mul vaa pyörii mieles se mahdollinen epäonnistuminen (mitä jos tulee pakit jne...) joten on mulla myös käyny mielessä et en kertois tytölle ollenkaa mut se jäis kyl kaivelemaan ja pahasti:/ ja en oo uskaltanu mennä puhuu sille kikis, oon vaa menny jotenki iha lukkoon tän asian kanssa:/ Oikeesti en tiiä mitä nyt teen, itseluottamus on poissa ja jännittää, auttakaa... :d

• Tyttttö

Noniin noniin noniin rauhotu:) kyl sä kerrot! Ja sitäpaitsi sun kannattaa ehottomasti mennä sinne kikkiin koska saat lisää itselulttamust jos puhutte ja sillee. Älä jännitä noin paljoo kyl se onnistuu:)!

• AUTTAKAA PLIIS
        Tyttttö kirjoitti:

Noniin noniin noniin rauhotu:) kyl sä kerrot! Ja sitäpaitsi sun kannattaa ehottomasti mennä sinne kikkiin koska saat lisää itselulttamust jos puhutte ja sillee. Älä jännitä noin paljoo kyl se onnistuu:)!

Joo tiiän et mun pitäis mennä puhuu sille kikis mut ei se vissiin käytä kikkii enää nii paljo ni kysyisinkö sen numeroo kikis tai antaisin oman numeron? ja sit puhuttais whatsappissa? Ja siinä mua pelottaa se
        että se tajuu et oon kiinnostunu siit ja tyrmää mut jo siel ni mitä sit teen??
        Oonks mä vaa sillee et en oo ihastunu ja sit ku nähää ni kerron et oon ihastunu?
        vai mitä teen, oikeest, on tää sekavaa!! :d

• roar

Joo tiiän et mun pitäis mennä puhuu sille kikis mut ei se vissiin käytä kikkii enää nii paljo ni kysyisinkö sen numeroo kikis tai antaisin oman numeron? ja sit puhuttais whatsappissa? Ja siinä mua pelottaa se
        että se tajuu et oon kiinnostunu siit ja tyrmää mut jo siel ni mitä sit teen??
        Oonks mä vaa sillee et en oo ihastunu ja sit ku nähää ni kerron et oon ihastunu?
        vai mitä teen, oikeest, on tää sekavaa!! :d

Eikun pyydät vaan! Rohkeasti menet ja sanot että "olis kiva jutella enemmänki" ja että haluisit sen numeron jotta voisitte jutella wapissa. :) Kyllä se siitä, kyllä ihan kaverinaki voi pyytää numeroa Whatsappia varte!

Ja noista aiemmista, et tosiaankaan jätä kertomatta, jää vaan mieltä kaivelemaan niinkun ite sanoitki. Rohkeasti ja reippain mielin pyydät sen kahdestaan juttelemaan, sanot että tykkäät siitä ja haluisit olla enemmänki ku kavereita. Kerro toki että jos tyttö ei halua ni haluut silti pysyy kavereina. Myöntävän vastauksen jälkee halaat tai jotai (:

Kyllä se siitä, jännitys kuuluu asiaan! Kunhan en nyt ala jänistämään ni se menee hyvin. Ei kannata turhaan suunnitella koko juttua, tulee vaan enemmän jännitystä jos keskustelu ei meekkään suunnitelmien mukaa :)

Mut tsemii ja tälleen, hyvin se menee! :3

• adblockerZ

Kysyt siltä haluuks se isoa munaa, vaikka sulla sitä ei ole, niin varmasti riisuituu. :)

• AUTTAKAA PLIIS

Joo on hauskaa:D
        Mut oikeest, lisää noita asiallisia vastauksia!! Ja jätetää nää läpät nyt sikseen,
        tulin täältä neuvoa pyytään, huumoria riittää muuallaki. Mutjoo neuvokaa, oon jonki verra paniikissa vieläki, en saa nukuttuu tätä menoo yhtää enne sitä tapaamista :/

• AUTTAKAA PLIIS

Joo on hauskaa:D
        Mut oikeest, lisää noita asiallisia vastauksia!! Ja jätetää nää läpät nyt sikseen,
        tulin täältä neuvoa pyytään, huumoria riittää muuallaki. Mutjoo neuvokaa, oon jonki verra paniikissa vieläki, en saa nukuttuu tätä menoo yhtää enne sitä tapaamista :/

En kestä oikeesti olin hetki sitten jo siin sen tytön keskustelus laittanu et "moi:)" mut en
        uskaltanu lähettää sitä... ei saakeli oikeesti miten mä nyt rohkenisin alkaa puhuu???

• moikkelis2

Sano vaa moi :) jos joku lähettäis mulle noin ni kyllä mä vastaisin ja alkaisin juttelee

• petritti

jos nyt et aloittaja miettis kokoajan sitä asiaa, vaan eläisit hetkessä. tommonen
      etukäteen funtsiminen aiheuttaa stressiä ja lyhentää elinikää...
      antaa asioiden edetä omalla painollaan

• AUTTAKAA PLIIS

Joo tajusin saman ja lopetin turhan jännittämisen sekä laitoin tytölle jo viestiä,
        mutta kiitos silti...

• joku jota et tunne

Joo tajusin saman ja lopetin turhan jännittämisen sekä laitoin tytölle jo viestiä,
        mutta kiitos silti...

Mää sanoisin et ku pääset sinne ni meet vaan sanoo et mul on tärkeetä asiaa ja ku ootte kahestaan ni sanot ekaks et vaik mitä kävis ni haluun pysyy kaverin ja sit vaan sanot asias turhia kainostelematta!! Selkeellä äänen sävyllä rauhallisesti ja lempeesti JA KATOT SUORAAN SILMIIN. Kokemusta löytyy

• AUTTAKAA PLIIS

Nyt en kyl tiiä suoraan sanottuna et mitä tekisin :/ Ja älkää heti rauhoitelko vaa lukekaa ensin eli mä kyl joo tykkään tytöstä mut oon nyt oikeesti miettiny et jos se ei haluukkaa olla kavereita enää ku oon kertonu sille et tykkään siitä. Sit ei olis enää kellään kivaa. tavallaan kaikkein helpointa olis jättää kertomatta ja pysyy kavereina niinku ennenki. Kyllähän se jonkin verran kaivelis mut enköhä mä pystyis sen ajan kanssa unohtaa. Tai no, en mä vaa nyt tiedä :( tää asia on ehkä sillee monimutkasempi ku oon teille kertonu. No siis se ei oo mikää sukukokous yms. vaa
      vietetää viikonloppu kolmen perheen kesken ja näin. Jokasesta perheestä on lapsia ja mökillä juhlistetaan kesää yhdessä. No mutta niinku sanottu jos tyttö ei suostu niin on aika akward tilanne meidän nuorien kesken. Enkä mä myöskää tiedä et miten kaikki aikuiset suhtauis siihen, seurusteltais me tai ei?? Onhan tää aika surullista mutta no en mä vaa tiedä enää mitä tän asian kans tekisin :( ja neuvokaa ihmeessä, ois tarpeen, oon koko päivän tätä asiaa pyöritelly enkä mä oo viel ihan mitään lopullista ratkaisua tehny :((

• AUTTAKAA PLIIS

Nonii mihin te nyt katositte ku teit tarvittais?? :( Voitteko oikeesti jeesata, lukekaa ensin toi mun edellinen viesti ja kertokaa sitten miten toimin!!

• jaa a

Rohkeasti vaan kysyyn mahdollisimman pian ettei rupea jälkeenpäin kaduttamaan! Eipähän tarvitse myöhemmin enää jännittää :) Miten hän muuten vastasi sun viesteihin :DD

• ooi

Älä jännitä! Mietit tota juttua iha liikaa ja alat sit perumaa sitä D: Ootat nyt vaa siihen asti et näätte ja heti ku tulee sopiva hetki nii rohkeesti pyydät sitä sun kaa vähä sivummalle muusta porukasta ja kerrot tunteista! :)
      Ei kannata tällee etukätee murehtia sitä liikaa. Ja sit ku oot saanu kerrottua sä ainaki tiiät mitä mieltä se on ja onks se kiinnostunu susta. Ja jos ei olis, nii todennäkösesti pysytte kavereina koska ootte tuntenu jo niin kauan :) voit sanoo sille vaikka et haluisit olla kumminki kaveri tästä eteepäin iha normaalisti jne.
      Mut vaikutat tosi mukavalta ja fiksulta tyypiltä et sulla on iha varmasti mahiksia siihen tyttöön!

Tsemii sulle, hyvin se menee! Tuutha sit heti kertoo tänne et miten jutus kävi ku mua ainaki kiinnostaa :D

• AUTTAKAA PLIIS

'jaa a' :
      noo ei oo viel vastannu ku mä en muistanu et sil eioo nettii käytös nyt mut kerron heti ku se on vastannu :) 'ooi' : joo tuun sit kertomaa kunhan mä vaa uskaltaisin sit kans kertoo sille :d Mitä ootte mieltä, sit kun se vastaa nii juttelenko senkaa pidempää ja useamminki vai oonko hiljaa ja ootan näkemistä??

• AUTTAKAA PLIIS

??

• petritti

heh muaki alko kiinnostaa tää sun juttus eri tavalla, kun oon kirjotellu tänne jo
        pari viestiä ja tää viestiketju on niin sanotusti liekeissä ;) eli pistä tänne sitten
        viestiä, että miten kävi, kun aika koittaa...

älä peräänny ja juttele vaa, kyllä jotain puheenaihetta syntyy.
        älä edelleekään mieti mitää negatiivistä asiasta, parempi jos et miettisi tota kertomista edelleenkään etukäteen ollenkaa...
        ja jos kaikki ei mene ihan putkeen ja tulee jotain kiusallista teidän välille, niin ei sitä kannata jäädä häpeilemään, vaan pyrkiä jatkamaan normaalisti.
        ite ehkä pahoittelisin, jos aiheutin jotain vaivaa???. tulis varmaa sille toisellekin parempi fiilis? no mutta kerran me vaa eletään, niin tartu nyt siihen mahdollisuuteen, vaikka olis kuinka awkwardia! :D

• AUTTAKAA PLIIS

Tuota jos kikis näkee viestin ni eiks siihe pitäis tulla 'R' ? ku siin mun lähettämäs viestis on edellee 'S' ni mitä se meinaa???
      Ja eiks siin oo myös 'D' jossai merkitykses ni kertokaa ny mitä noi meinaa!! :d Ku aattelin et jos tyttö ei haluis jutella ni onks se voinu nähä sen viestin ja olla vastaamatta jos siinä on 'S' ?? Kertokaa ny viisaammat!

• AUTTAKAA PLIIS

Noh, tuo kik juttu selvis jo ja tyttö myös vastasi viestiini ja juteltiin vähän, mutta hän ei vastannut ihan kaikkiin viesteihini ja muutenkin vastasi aika lyhyesti, toisaalta kun hän oli vastannut ensimmäiseen viestiini, niin hän alkoi juttelemaan, kun minä olin jo lopettelemassa... Mutta paljon ei siis juteltu. Eli miltä tilanne teidän mielestä vaikuttaa? Mitä mun kannattais nyt
        tehdä??

• näinhänsemenee

R=read=luettu
        S=sent=lähetetty (ei ole saanut/lukenut viestiä)
        D=delivered=toimitettu (on saanut muttei lukenut viestiä)

• pilkunnussija123455
        näinhänsemenee kirjoitti:

R=read=luettu
        S=sent=lähetetty (ei ole saanut/lukenut viestiä)
        D=delivered=toimitettu (on saanut muttei lukenut viestiä)

Toi s on väärin, se tarkottaa ettei ole saapunut toisen kännykkään (netti/känny sammunu)

• AUTTAKAA PLIIS

Jeesikää nyt, mitä mun nyt pitäis tehdä ton
      perusteella mitä kerroin aiemmin??

• ♥♥♡

Etene hitaasti. Ehdota tapaamisia, vie leffaan, syömään jne. Kun o jatkunut niin pyydä yötä ja sit kerro. Etäisyys ei ole ongelma jos on hyvät yhteydet julkisilla.

• Pikku-tyttö helppaa

Pysyt vaan rauhallisena ja et mieti etukäteen. Uskon et sua jännittää tosi paljon,mutta yritä elää normaalisti. Mitä enemmän "suunnittelet" asiaa sitä vaikeampaa se luultavasti tulee sulle olemaan,joten viestittelet tän girlin kanssa sen verran mitä haluat ja säästät itse asian sinne tapaamiseen. Älä sure,kyllä kaikki hyvin menee!! Tsemii & toivottavasti autto jotenki!♥♥

• AUTTAKAA PLIIS

Moro kaikille, pitkästä aikaa :)
      Tapaamisen ajankohta lähestyy, joten saa tsempata ja neuvoa, mitä tahansa... :d

• romantikko tyttö

Luin näitä viestejä ja ihan lämmitti sydändä kun vaikutat tosi suloselta hermostuksissasi

• AUTTAKAA PLIIS
        romantikko tyttö kirjoitti:

Luin näitä viestejä ja ihan lämmitti sydändä kun vaikutat tosi suloselta hermostuksissasi

Kiitti oikeesti, sul oli tosi hyviä vinkkejä!! :))
        Jotenki etäisesti jotain tost muumijaksosta muistan, mutta on siitä kyllä sen verra aikaa et ihan selvää muistikuvaa ei ole :D
        Tollaset pussaus ja suutelujutut on vaa aika vaikeita ku en oo ikinä niitä tehny enkä seurustellu :d mun mielestä ois hyvä lähtee siitä liikkeelle että tää tyttö suostuis:DD
        Voitko kertoo vähä lisää tosta tilanteesta, miten se kattoo jos se haluu suudella/pussata/halata jne. JA JEESIKÄÄ KAIKKI MUUTKIN, NE KETKÄ ON TÄNNE AIEMMI KOMMENTOINU, NYT SITÄ TSEMPPAUSTA TARVITAAN!!!

• JuhoZee

Jotenki etäisesti jotain tost muumijaksosta muistan, mutta on siitä kyllä sen verra aikaa et ihan selvää muistikuvaa ei ole :D
        Tollaset pussaus ja suutelujutut on vaa aika vaikeita ku en oo ikinä niitä tehny enkä seurustellu :d mun mielestä ois hyvä lähtee siitä liikkeelle että tää tyttö suostuis:DD
        Voitko kertoo vähä lisää tosta tilanteesta, miten se kattoo jos se haluu suudella/pussata/halata jne. JA JEESIKÄÄ KAIKKI MUUTKIN, NE KETKÄ ON TÄNNE AIEMMI KOMMENTOINU, NYT SITÄ TSEMPPAUSTA TARVITAAN!!!

Tsemppiä! Tulipas mukavaa iltalukemista tästä viestiketjusta. :D Toivon kyl sydämeni pohjast et sul käy parempi tuuri kuin meikäläisellä :) Joten muistathan pliis kertoo miten kävi? :)

• minä taas

Joo ymmärrän ehkä paremmin kun luuletkaan, itekki olisin tosi jännittyny. Ja ei sun tarvii sit heti pussata, pussaa sillon kun siltä tuntuu! Tarkotin sillä sen näkee jutulla että kun katot sitä silmiin ja ehkä vähän hymyiletkin samaan aikaan niin kato hymyileekö se takas. Sitte jos hymyilee niin nojaa pari senttiä sen suuntaan ja jos se haluaa tulla suudelluksi/halatuks/pussatuks niin se nojaa myös sua kohti, tai tulee lähemmäks yms. Sen takia nojaa vain pari senttiä että jos tyttö ei välttämättä tajua että oot pussaamassa tai halua että sitä pussataan ja saattaa jopa vetäytyä vähän, niin se pari senttii ei ole niin paljon vetäytyä takas kuin esim askelma. Jos tyttö nojautuu sua kohti mikä tarkoittaa ehkä sitä että sun on aika pussata niin muista ettei kannata seistä vain tikkuna hölmistyneenä kädet taskuissa vaan mieluiten vaikka tytön poskella tai hiuksissa tai vaikka hartioilla. Jos tuntuu liian vaikealta tai pelottavalta niin ainahan voit ottaa tyttöä vain vaikka kädestä, ei siinä enempää tarvita. Ja toi silmiin katsomis ja hymyilemis juttu toimii hyvin lähi eteisyydeltä. Kaikki tämä pussaamis hässäkkä tietty vasta sen jälkeen jos tytöllä on samoja tunteita sua kohtaa kun itselläs sitä kohtaan. ihanaa jos auttoi ees vähän! Kysy vaan lisää jos on vielä jotain

• AUTTAKAA PLIIS
        minä taas kirjoitti:

Joo ymmärrän ehkä paremmin kun luuletkaan, itekki olisin tosi jännittyny. Ja ei sun tarvii sit heti pussata, pussaa sillon kun siltä tuntuu! Tarkotin sillä sen näkee jutulla että kun katot sitä silmiin ja ehkä vähän hymyiletkin samaan aikaan niin kato hymyileekö se takas. Sitte jos hymyilee niin nojaa pari senttiä sen suuntaan ja jos se haluaa tulla suudelluksi/halatuks/pussatuks niin se nojaa myös sua kohti, tai tulee lähemmäks yms. Sen takia nojaa vain pari senttiä että jos tyttö ei välttämättä tajua että oot pussaamassa tai halua että sitä pussataan ja saattaa jopa vetäytyä vähän, niin se pari senttii ei ole niin paljon vetäytyä takas kuin esim askelma. Jos tyttö nojautuu sua kohti mikä tarkoittaa ehkä sitä että sun on aika pussata niin muista ettei kannata seistä vain tikkuna hölmistyneenä kädet taskuissa vaan mieluiten vaikka tytön poskella tai hiuksissa tai vaikka hartioilla. Jos tuntuu liian vaikealta tai pelottavalta niin ainahan voit ottaa tyttöä vain vaikka kädestä, ei siinä enempää tarvita. Ja toi silmiin katsomis ja hymyilemis juttu toimii hyvin lähi eteisyydeltä. Kaikki tämä pussaamis hässäkkä tietty vasta sen jälkeen jos tytöllä on samoja tunteita sua kohtaa kun itselläs sitä kohtaan. ihanaa jos auttoi ees vähän! Kysy vaan lisää jos on vielä jotain

Kiitos paljon!! :)) no tuota kerro ihmeessä jokin esimerkki siitä tilanteesta: mitä mä sanon, mitä tyttö sanoo, miten etenen jne.
        Se on kesäpaikka nii romanttisia ja rauhallisia paikkoja kyllä riittää kunhan vaan saisin tytön kanssani kahdestaan! Sä kun oot 99-tyttö niin kuulut samaan ikäluokkaan ja oot tyttö niin osaat varmaan siksi kertoo nii hyvi et MITEN PÄÄSISIN HÄNEN KANSSAAN KAHDESTAAN JA MITEN TILANNE ETENEE?? Oot tähän mennessä neuvonu tosi hyvin niinku muutki, kiitos jo etukäteen!!:)

• AUTTAKAA PLIIS

Kiitos paljon!! :)) no tuota kerro ihmeessä jokin esimerkki siitä tilanteesta: mitä mä sanon, mitä tyttö sanoo, miten etenen jne.
        Se on kesäpaikka nii romanttisia ja rauhallisia paikkoja kyllä riittää kunhan vaan saisin tytön kanssani kahdestaan! Sä kun oot 99-tyttö niin kuulut samaan ikäluokkaan ja oot tyttö niin osaat varmaan siksi kertoo nii hyvi et MITEN PÄÄSISIN HÄNEN KANSSAAN KAHDESTAAN JA MITEN TILANNE ETENEE?? Oot tähän mennessä neuvonu tosi hyvin niinku muutki, kiitos jo etukäteen!!:)

Mun ja tän tytön tilannetta muuten kuvaa aika hyvin ton cheekin uusimman biisin 'äärirajoille' sanat:
        "Suljen silmät, kuvittelen et lennän
        Mun täytyy luottaa ja antaa vaan mennä
        Vaikka en tiedä, haluatko sä enää
        Mut jos sä tahdot, niin kauan tää elää"
        Tuli vaa mielee ku kuuntelin tota biisii äske ja se kyllä kuvaa tosi hyvin tätä meidän tilannetta ainaki omasta mielestä!

• AUTTAKAA PLIIS

Jeesikää!!

• neuvon antaja

Sanot sille tytölle et "mul ois vähä asiaa mennääks tonne vähän kauemmas muista?" Sit ku ootte siel paikassa nii sanot että "me ollaan jo tunnettu tosi pitkään... ja must tuntuu et me voitas olla enemmänki ku kavereit?..." sanot sen hempeällä äänellä ja hymyilet lopuksi. Ja jos se tyttö kysyy et "mitä sä tol tarkotat?" Nii sanot et "mä tykkään sust enemmän ku kaverina" tietysti hempeällä äänellä ja lopuksi hymyilet ja kun ootte vast kävelemäs sinne paikalle nii voit siinä matkalla vähäm kehua sitä tyttöä ja ehkä vähän flirttailla. Ja jos/kun tyttö hyväksyy pyyntösi niin vaikka halaatte tai ota kädestä kiinni ja ehkä pieni pusu ja luonto hoitaa loput:) tsemppiä hyvin se menee älä ujostele vaan sano suoraan:)

• AUTTAKAA PLIIS
        neuvon antaja kirjoitti:

Sanot sille tytölle et "mul ois vähä asiaa mennääks tonne vähän kauemmas muista?" Sit ku ootte siel paikassa nii sanot että "me ollaan jo tunnettu tosi pitkään... ja must tuntuu et me voitas olla enemmänki ku kavereit?..." sanot sen hempeällä äänellä ja hymyilet lopuksi. Ja jos se tyttö kysyy et "mitä sä tol tarkotat?" Nii sanot et "mä tykkään sust enemmän ku kaverina" tietysti hempeällä äänellä ja lopuksi hymyilet ja kun ootte vast kävelemäs sinne paikalle nii voit siinä matkalla vähäm kehua sitä tyttöä ja ehkä vähän flirttailla. Ja jos/kun tyttö hyväksyy pyyntösi niin vaikka halaatte tai ota kädestä kiinni ja ehkä pieni pusu ja luonto hoitaa loput:) tsemppiä hyvin se menee älä ujostele vaan sano suoraan:)

Joo kiitos:) nyt on tullut paljon hyödyllisiä neuvoja siitä vaiheesta kun kysyn, mutta osaisko joku neuvoa, että miten tilanne menis sen kysymisen jälkeen?? Eli jos se suostuu nii mennääks me heti julistaa muille et me ollaan yhdessä vai??? Vois olla aika outoo... Tai mitä sit käy jos se sanoo ei??
        Tiiän et ei sais miettii mut jollakin on varmasti kokemusta samankaltaisesta tilanteesta, niin vastatkaa ja jeesikää ihmeessä!! Ja sit toinen mihin tarviin neuvoo on et menisinkö nyt jo puhuu sille kikissä, mitä puhuisin ja miten nopeesti pyydän numeroo wappia varte? Mutjoo auttakaa nopeesti!!:))

• minävaan

pyydä ihmees numeroo!!:-) se vaa osottaa että oot kiinnostunu ja auttaa sit loppupeleissä;-)

• AUTTAKAA PLIIS

Joo okei mut mites toi muu tilanne?? (selitin kysymykseni edellisessä viestissä)

• Let me help you boy

Joo okei mut mites toi muu tilanne?? (selitin kysymykseni edellisessä viestissä)

Juttelet sen kans vaan mahdollisimman paljon nyt kikis ja oot sit tyyliin "aatelin et hos mentäis wa puolelle juttelee ni viitikkö antaa sun numeroo ni laitan siel viestii". Heität ton vaan yhtäkkii kesken keskustelun niin uskoisin et tyttö ymmärtää asian ;). Pyri myös pitää keskusteluu yllä kyselemäl tytöltä kaikenlaista tyyliin "mitä oot aatellu tehä tänään"

• AUTTAKAA PLIIS
        Let me help you boy kirjoitti:

Juttelet sen kans vaan mahdollisimman paljon nyt kikis ja oot sit tyyliin "aatelin et hos mentäis wa puolelle juttelee ni viitikkö antaa sun numeroo ni laitan siel viestii". Heität ton vaan yhtäkkii kesken keskustelun niin uskoisin et tyttö ymmärtää asian ;). Pyri myös pitää keskusteluu yllä kyselemäl tytöltä kaikenlaista tyyliin "mitä oot aatellu tehä tänään"

Juuu toi on hyvä neuvo mut oisko neuvoja tohon kysymisen jälkeiseen tilanteeseen mitä kysyin jo aiemmi??? Toivoisin et nyt kaikki auttais ja neuvois mahdollisimman paljon niin mäki sit tuun kertoo tapaamisen jälkee runsas sanaisesti et miten kävi.

• mäolenmä...

Juuu toi on hyvä neuvo mut oisko neuvoja tohon kysymisen jälkeiseen tilanteeseen mitä kysyin jo aiemmi??? Toivoisin et nyt kaikki auttais ja neuvois mahdollisimman paljon niin mäki sit tuun kertoo tapaamisen jälkee runsas sanaisesti et miten kävi.

moi! mä en suosittele sitä heti kaikille kertomista. mutta sitten jos tyttö sanoo ei (jota tuskin tapahtuu) niin ei kannata lannistuu vaan yritä pitää hänet tosi läheisenä ystävänä :) mutta kaiken kaikkiaan ihana tilanne sulla, mä olisin tosi otettu jos mä olisin se tyttö!

• AUTTAKAA PLIIS

Lisää vinkkejä!!

• AUTTAKAA PLIIS

Jeesikääs

• Anna Mun Auttaa

Jeesikääs

Kannattaa kysyy numeroo jo kikis! KOKEMUSTA ON! Koska sit se ois väjä tyhmä jos sä seuraavana kysyisit "mikäs sun numeros on" ja tsemppii! ♡♥♡♥ monesko päivä se teidän "kolmenpäivänreissu" alkaa???

• AUTTAKAA PLIIS
        Anna Mun Auttaa kirjoitti:

Kannattaa kysyy numeroo jo kikis! KOKEMUSTA ON! Koska sit se ois väjä tyhmä jos sä seuraavana kysyisit "mikäs sun numeros on" ja tsemppii! ♡♥♡♥ monesko päivä se teidän "kolmenpäivänreissu" alkaa???

Terve taas! Joo asiat on edenny sillee iha kivasti että juteltii kikissä ja sit tyttö kysy whatsappii:) no, nyt ollaa juteltu jonki aikaa wapis ja ihan ok menny. Alus mä vaan pidin yllä keskusteluu mut pikkuhiljaa tyttö on vähä enemmä vastaillu. Nyt vaan sitten on seuraava ongelma eli tost reissust eioo enää ollenkaa varmuutta joten MITÄ TEEN JOS REISSUA EI OOKKAAN??? Kun kuiteski livenä ois parasta kertoo tunteista ja ei viittis ihan vuotta odottaa :d...

• Huohhhhhhh

Terve taas! Joo asiat on edenny sillee iha kivasti että juteltii kikissä ja sit tyttö kysy whatsappii:) no, nyt ollaa juteltu jonki aikaa wapis ja ihan ok menny. Alus mä vaan pidin yllä keskusteluu mut pikkuhiljaa tyttö on vähä enemmä vastaillu. Nyt vaan sitten on seuraava ongelma eli tost reissust eioo enää ollenkaa varmuutta joten MITÄ TEEN JOS REISSUA EI OOKKAAN??? Kun kuiteski livenä ois parasta kertoo tunteista ja ei viittis ihan vuotta odottaa :d...

Huoh, ärsyttää tää viestiketju.Tottakai sua jännittää,mutta pilaat kaiken jos suunnittelet etukäteen. Asiat menee kyllä omalla painollaan

• Anna Mun Auttaa!

Kysyt meneekö se vielä kesälomalla johonki ja sit jos se sanoo jonku hyvän paikan & ajan nii sit kysyt vanhemmiltas et pääsekkö sinne jos haluut pitää tän jutun salas (vanhemmiltas) ja ne kysyy "Miks?" Nii vastaat vaa et "Huvin vuoks." Ja lopun tiiätkin.

• AUTTAKAA PLIIS
        Huohhhhhhh kirjoitti:

Huoh, ärsyttää tää viestiketju.Tottakai sua jännittää,mutta pilaat kaiken jos suunnittelet etukäteen. Asiat menee kyllä omalla painollaan

Noni eli miks tuut tänne jos sua ärsyttää?!?
        Mee pois, tää ketju on niille ketkä haluaa neuvoa mua. Sulla on kyllä pointtisi mutta jos ärsyttää nii ei tarvii tässä kitistä! Ja en mä jännitä enää nii paljo ku alussa, oon saanu itseluottamusta siitä että oon jutellu tytön kanssa. Mun mielestä täältä on hyvä kysyy neuvoo jos on jotain mieltä askarruttavaa näistä rakkausasioista, joten saat mennä muualle jos rupee ärsyttää. Mun mielestä täällä on paljon tyhmempiäki ketjuja, joten jos mä asiallisesti kyselen neuvoja, niin tää ketju on ihan hyvä näin kiitos :)

• AUTTAKAA PLIIS

Nonii oisko vinkkejä, että mitä kaikkii puheenaiheita olis tytölle, kun nyt meinaa vaa loppuu aiheet kesken ja keskustelut on aika lyhyitä ja mä aloitan kaikki keskustelut... nii sanokaa varsinki tytöt jotai hyvii puheenaiheit mitkä on kiinnostavii ja ei lopu keske!!

• auttajaxd

Kysy silt et pääsiskö se joskus ulos hengaa sun kaa ni voit sit kysyy silt

• AUTTAKAA PLIIS
        auttajaxd kirjoitti:

Kysy silt et pääsiskö se joskus ulos hengaa sun kaa ni voit sit kysyy silt

Otetaas keskustelu ylös ja jeesatkaa nut oikeesti, en tiiä onko tyttö enää kiinnostunu
        musta :d

• 03 poika

Otetaas keskustelu ylös ja jeesatkaa nut oikeesti, en tiiä onko tyttö enää kiinnostunu
        musta :d

Alottaja millo se reissu on ???????

• jaajaajaaajaa;)

juu sevlvä juttu. muijja on kiinnostunu iske kii vaa ;)

• AUTTAKAA PLIIS

Okei nyt näyttää ikävä kyllä siltä että ei tästä
        tuu mitää. Tai no, hyvin meni tähän asti, mutta nyt hän ei ole vastannut enää mun viesteihin. Siis ihan yhtäkkiä. Mä oon ollu ihan maassa koko tän päivän ja eilisillan. Emmätiiä voiko tätä tulkita mitenkää muuten kun että sitä ei enää kiinnosta? Ei se oo sanonu mitää syytä, lopetti vaa vastaamise. Laitoin viel tos jonki aikaa sitte '??' mut en tiiä vastaks se siihenkää. 03 poika, toista reissua ei varmaan enää tälle kesälle järjesty. Mutta ainakin yritin, mä nyt kattelen viel jos se vastaa, mutta aika surulliselta näyttää tällä hetkellä. Voitte vielä toki neuvoa ja tsempata, se ois nyt tarpeen! :( :(

• 01kiinnostunut

Okei nyt näyttää ikävä kyllä siltä että ei tästä
        tuu mitää. Tai no, hyvin meni tähän asti, mutta nyt hän ei ole vastannut enää mun viesteihin. Siis ihan yhtäkkiä. Mä oon ollu ihan maassa koko tän päivän ja eilisillan. Emmätiiä voiko tätä tulkita mitenkää muuten kun että sitä ei enää kiinnosta? Ei se oo sanonu mitää syytä, lopetti vaa vastaamise. Laitoin viel tos jonki aikaa sitte '??' mut en tiiä vastaks se siihenkää. 03 poika, toista reissua ei varmaan enää tälle kesälle järjesty. Mutta ainakin yritin, mä nyt kattelen viel jos se vastaa, mutta aika surulliselta näyttää tällä hetkellä. Voitte vielä toki neuvoa ja tsempata, se ois nyt tarpeen! :( :(

Kuule sä tunnut ihan kivalta pojalta jten eiköhän nyt ois aika kertoo vaan et sen kanssa on kiva jutella jne. Tzemppii ;)

• Tsemppiä hei!

Luin ketjun ja kuulostat ihan mahtavalta tyypiltä! :) Itse aattelisin, että tyttö saattaa olla ujo/voi olla muuta tekemistä, mutta toivon todella että reissunne tulisi ja pääsisit kertomaan tytölle tunteistas. ;) Suuret tsempit, toivottavasti juttunne onnistuu. :)

• AUTTAKAA PLIIS

Kiitti kaikille!! :)
        Nonii nyt on sellane tilanne, että sain just tietää että reissu järjestyy jo ens viikol!! Olin ensi sillee "JES" mut sitku kysyin et ketä sinne tulee nii selvis et just sen tytön perhe ei pääse. Eli mitä mä nyt teen?? Pitäskö jotenki yrittää 'järjestellä' asiaa kulisseissa vai miten?? Tyttö muuten vastasi taas viesteihin:) Mutta nyt tarvitaan nopeita vinkkejä!!

• AUTTAKAA PLIIS

Nonii nyt on sellane tilanne, että sain just tietää että reissu järjestyy jo ens viikol!! Olin ensi sillee "JES" mut sitku kysyin et ketä sinne tulee nii selvis et just sen tytön perhe ei pääse. Eli mitä mä nyt teen?? Pitäskö jotenki yrittää 'järjestellä' asiaa kulisseissa vai miten?? Tyttö muuten vastasi taas viesteihin:) Mutta nyt tarvitaan nopeita vinkkejä!!

Saisko neuvoja??

• 03 poika

Harmi et se tyttö ei päässyt sinne reissulle :( en osaa kyl sanoo mitään neuvvoja tähän tilanteeseen:(

• 14v poika
        03 poika kirjoitti:

Harmi et se tyttö ei päässyt sinne reissulle :( en osaa kyl sanoo mitään neuvvoja tähän tilanteeseen:(

Voi harmi, no nyt kannattaa laittaa sille viestiä, et "voi vitsi ku et pääse sinne, ku oot niit harvoi tyyppei kenen kans jaksaa olla siel... :)" tai, "etteks millään pääsis tuleen? Ku sun kaa on niin mukavaa :)" (hymiöt on tärkeitä, sillä ne elävöittävät viestiäsi) ja jos ne ei pääse niin kerro tunteistasi v iestillä, ja sano vaikka et olisit halunnu kerroo ihan kasvotusten, mut ku ei onnistunu
        onnistunu... Tässä jotain, toivottavasti auttoi! :)

• tamperelainen 99 typy
        14v poika kirjoitti:

Voi harmi, no nyt kannattaa laittaa sille viestiä, et "voi vitsi ku et pääse sinne, ku oot niit harvoi tyyppei kenen kans jaksaa olla siel... :)" tai, "etteks millään pääsis tuleen? Ku sun kaa on niin mukavaa :)" (hymiöt on tärkeitä, sillä ne elävöittävät viestiäsi) ja jos ne ei pääse niin kerro tunteistasi v iestillä, ja sano vaikka et olisit halunnu kerroo ihan kasvotusten, mut ku ei onnistunu
        onnistunu... Tässä jotain, toivottavasti auttoi! :)

Voi vitsi kuulostat ihanalta pojalta! Mä olisin ainakin ihan liekeissä jos tietäisin et joku ajattelee mua koko ajan!! :))

Ja neuvo: rauhoitu ja selvennä että pääseekö se tytön perhe nyt sinne, jos ei niin voit kysyä tapaamista esim. "moi, mulla on ollu ikävä, voitaisko tavata tai jotai. Mennääks elokuviin tai rannalle?"

Tai sitten odotat seuraavaan kertaan tai voisit vinkkailla vanhemmillesi että jos järjestettäisi joku taphtuma uudelleen johon tytönkin perhe pääsisi.

Tilanteesi on kieltämättä kinkkinen, mutta vaikutat fiksulta jätkältä joten kyllä sinuun helposti yksi narttu iskee kiinni! ;) tsemppiä ja onnea sulle!!!

• 60km ajaa tunnis hiuka viritetyl mopol/mopoautol ja bussit on keksitty

• kysyit apua:)

nyt ku se ei päässy nii alat laittaa sille viestiä ja juttelet sen kans ja yrität osottaa sille että oot kiinnostunu siitä ja sitte yrität järjestää teille tapaamisen vaikka sinnepäin missä se tyttö asuu, ja jos sillä on jotai tunteita nii kyll seki haluu nähä sua :)
      tsemppiä :)

• AUTTAKAA PLIIS

Kiitoksia kaikille!! :) joo eli mistäs sitä aloittais... :D Reissu on nyt ohi ja se kesti 5pv ja kaikki meni tosi hyvin :) . Harmi että se tyttö ei päässy, kun se meni riparille. Mutta, sen tytön muu perhe kuitenkin tuli joten meitä oli kaikki kolme perhettä poislukien ne tytöt. No, en mä voinu sit muuta kun yrittää tehä mahdollisimman hyvän vaikutuksen sen tytön perheeseen ja siinä kyllä onnistuin:) Uskon että sen tytön perheellä ei olisi mitään sitä vastaan että me seurusteltais. Nyt pitää vaan jotenkin saada se tyttö

• Kokemusta on!!

Kiitoksia kaikille!! :) joo eli mistäs sitä aloittais... :D Reissu on nyt ohi ja se kesti 5pv ja kaikki meni tosi hyvin :) . Harmi että se tyttö ei päässy, kun se meni riparille. Mutta, sen tytön muu perhe kuitenkin tuli joten meitä oli kaikki kolme perhettä poislukien ne tytöt. No, en mä voinu sit muuta kun yrittää tehä mahdollisimman hyvän vaikutuksen sen tytön perheeseen ja siinä kyllä onnistuin:) Uskon että sen tytön perheellä ei olisi mitään sitä vastaan että me seurusteltais. Nyt pitää vaan jotenkin saada se tyttö

Lähetä sille somessa viest että:
        Sinä: Hei! Onks sul joku kiikarissa? (Jos se sanoo et joku on ni kysele kuka)
        Tyttö; No on täs yks kiva.
        Sinä: Kuka?
        Tyttö: (Hyvässä tapauksessa) no sä oot aika kiva. (Huonossa tapauksessa) naapurin Reino.

Jos tyttö sanoo et ei oo kukaa ni sano sä et mul on. Sit luonto hoitaa loput!

Onnea poitsu!
        Mulle kävi täs 2 päivää sitten et mun ihastus ihastu johonki norjalaiseen jätkään et kyl vituttaa. Oo nopee ja kerro tämä hänelle mahdollisimman pian!!! Nopeet syö hitaat valitettavasti.

• theKokemus
        Kokemusta on!! kirjoitti:

Lähetä sille somessa viest että:
        Sinä: Hei! Onks sul joku kiikarissa? (Jos se sanoo et joku on ni kysele kuka)
        Tyttö; No on täs yks kiva.
        Sinä: Kuka?
        Tyttö: (Hyvässä tapauksessa) no sä oot aika kiva. (Huonossa tapauksessa) naapurin Reino.

Jos tyttö sanoo et ei oo kukaa ni sano sä et mul on. Sit luonto hoitaa loput!

Onnea poitsu!
        Mulle kävi täs 2 päivää sitten et mun ihastus ihastu johonki norjalaiseen jätkään et kyl vituttaa. Oo nopee ja kerro tämä hänelle mahdollisimman pian!!! Nopeet syö hitaat valitettavasti.

Tässä monen kokemuksen mies.
        Älä koskaan ikinä iloitse liian aikaisin. Jos kerrot tytölle tunteistasi, on 50% mahdollisuus, että hän kieltää tunteensa. Toisaalta toisessa tapauksessa hän saattaa sanoa, että tuntee samoin. Tämä tulee hetken mielijohteesta. Hän tulee lähellesi ja suutelette. Ja kun seuraavana päivänä olet onnellinen ja menet juttelemaan tytölle, hän vastaa kylmästi kaikkeen. Ja kun kysyt miksi, hän rupeaa selittämään täyttä paskaa jostain, että ei ole vielä valmis uuteen suhteeseen yms. paskaa. Iloitse vasta sitten kun olet päässyt pukille. Muuten petyt liian aikaisin. Naiset ovat perseestä useimmissa tapauksissa.

theKokemus

• AUTTAKAA PLIIS
        theKokemus kirjoitti:

Tässä monen kokemuksen mies.
        Älä koskaan ikinä iloitse liian aikaisin. Jos kerrot tytölle tunteistasi, on 50% mahdollisuus, että hän kieltää tunteensa. Toisaalta toisessa tapauksessa hän saattaa sanoa, että tuntee samoin. Tämä tulee hetken mielijohteesta. Hän tulee lähellesi ja suutelette. Ja kun seuraavana päivänä olet onnellinen ja menet juttelemaan tytölle, hän vastaa kylmästi kaikkeen. Ja kun kysyt miksi, hän rupeaa selittämään täyttä paskaa jostain, että ei ole vielä valmis uuteen suhteeseen yms. paskaa. Iloitse vasta sitten kun olet päässyt pukille. Muuten petyt liian aikaisin. Naiset ovat perseestä useimmissa tapauksissa.

theKokemus

Kiitoksii molemmille!! theKokemus, en täysin kiellä mielipidettäsi, tuokin on hyvä ottaa huomioon. Mutta, minun mielestäni tämä tyttö ei ole sellainen, vaan uskon että hän saattaa olla vieläkin kiinnostunut minusta. Mutta mitä teen nyt?? Tätä tilannetta on kyllä vaikea tulkita. En oo jutellu tälle tytölle moneen päivään, joten kannattaisko taas viestitellä sille vai jatkaa taukoo?? Ja miten jatkaisin viestittelyy kun viimeks olin sillee et "miks et vastaa" ja se selitti kauheesti ja sit olin sillee "juu ok ok" mut sit se laittoki viel " :) " eli neuvokaa nyt viisaammat!! Miten tän ny päättelis, et onks se kiinnostunu musta???

• Komkemusta on!!

Kiitoksii molemmille!! theKokemus, en täysin kiellä mielipidettäsi, tuokin on hyvä ottaa huomioon. Mutta, minun mielestäni tämä tyttö ei ole sellainen, vaan uskon että hän saattaa olla vieläkin kiinnostunut minusta. Mutta mitä teen nyt?? Tätä tilannetta on kyllä vaikea tulkita. En oo jutellu tälle tytölle moneen päivään, joten kannattaisko taas viestitellä sille vai jatkaa taukoo?? Ja miten jatkaisin viestittelyy kun viimeks olin sillee et "miks et vastaa" ja se selitti kauheesti ja sit olin sillee "juu ok ok" mut sit se laittoki viel " :) " eli neuvokaa nyt viisaammat!! Miten tän ny päättelis, et onks se kiinnostunu musta???

Älä pidä pitkä taukoja sillä silloin tyttö voi tulkita että et ole kiinostunut hänestä.
        Mutta kerro hänellle mahdollisimman pian tunteistasi ettei tämä livahda käsistä niinkuin minulle kävi!!

• theKokemus
        Komkemusta on!! kirjoitti:

Älä pidä pitkä taukoja sillä silloin tyttö voi tulkita että et ole kiinostunut hänestä.
        Mutta kerro hänellle mahdollisimman pian tunteistasi ettei tämä livahda käsistä niinkuin minulle kävi!!

minäkin luulin että kaikki ne tytöt eivät olisi sellaisia mutta olivat kyllä. on kuitenkin hyvä jos tiedät ettei tyttösi ole sellainen. ja älä pidä taukoja viestittelyssä. älä kuitenkaan käy rasittavaksi viestien suhteen. onnea!

• AUTTAKAA PLIIS

Nonii eli tarvisin taas jelppii!! Laitoin pari tuntii sitte viestiä n. viikon tauon jälkee ja nyt taas tyttö ei vastaa. Haluaisin että te neuvoisitte mitä mun nyt kannattais sille sanoo, varsinki tytöt!! Ku en haluis käydä liian rasittavaks ja taas kysyy et "miks et vastaa ?" Nii et nyt oikeesti kaikki auttamaan!!! :( en enää tiiä välittääks se musta ollenkaa :( oon oikeesti tosi allapäin JOTEN NYT PYYDÄN ETTÄ KAIKKI, ERITYISESTI TYTÖT KERTOO, ETTÄ MITÄ MÄ SANON SILLE SEURAAVAKS? LUPAAN TEHDÄ SEN. OON OIKEESTI TOSI MAASSA. :((

• AUTTAKAA PLIIS

AUTTAKAA NYT OIKEESTI. EI VAADI HIRVEESTI VAIVAA NEUVOO ET MITÄ SANOISIN SEURAAVAKS TÄLLE TYTÖLLE.

• 18vgkfkfkk

AUTTAKAA NYT OIKEESTI. EI VAADI HIRVEESTI VAIVAA NEUVOO ET MITÄ SANOISIN SEURAAVAKS TÄLLE TYTÖLLE.

Vittu eiks sulla oo omia aivoja ollenkaa? Oot tommone suomi24-sätkynukke täl hetkel jolla ei oo omaa tahtoa. Tää on monia kertoja sanottu mut älä stressaa ja tee niinku oikeelta tuntuu. Ja ihan su omaks parhaaks, ei kannata tehdä tytöstä elämän ja kuoleman asiaa ainaka ennenku oot saanu sen koska muuten voit pettyä oikeen kunnolla. Ei kannata koko elämää pyörittää tytön ympärillä vaan ota semmonen asenne että sä ny yrität ja sit saat sen jos saat ja jos et ni elämä jatkuu.

• donatelo
        18vgkfkfkk kirjoitti:

Vittu eiks sulla oo omia aivoja ollenkaa? Oot tommone suomi24-sätkynukke täl hetkel jolla ei oo omaa tahtoa. Tää on monia kertoja sanottu mut älä stressaa ja tee niinku oikeelta tuntuu. Ja ihan su omaks parhaaks, ei kannata tehdä tytöstä elämän ja kuoleman asiaa ainaka ennenku oot saanu sen koska muuten voit pettyä oikeen kunnolla. Ei kannata koko elämää pyörittää tytön ympärillä vaan ota semmonen asenne että sä ny yrität ja sit saat sen jos saat ja jos et ni elämä jatkuu.

Ihan ensiksi sun pitää sitoa se kiinni tolppaan/puuhun ja riisua sen housut väkisin. Sen jälkeen työnnäts kusiletkusi hänen pisureikään ja hinkkaat sitä edestakaisin niin kauan kunnes tytön suusta tulee spermaasi sen jälkeen saat häneltä piniä niiiin paljon kuin haluat☺☺

• Raffaeloooooo
        donatelo kirjoitti:

Ihan ensiksi sun pitää sitoa se kiinni tolppaan/puuhun ja riisua sen housut väkisin. Sen jälkeen työnnäts kusiletkusi hänen pisureikään ja hinkkaat sitä edestakaisin niin kauan kunnes tytön suusta tulee spermaasi sen jälkeen saat häneltä piniä niiiin paljon kuin haluat☺☺

Ennen toimenpidettä kuitenkin kannattaa kyrpä dipata tärpättiin ja sen jälkeen valkosipuli majoneessiin jotta creampie liukuisi hyvin. Myös kohteen korvia kannattaa hinkata kives pusseihisi

• srfdtfyguhijöokpäl

et tee mitää. se o rasittavaa ja säälittävää jos laitat kymmene viestii "miks et vastaa"

ODOTA ja niiku tos sanotii käytä omii aivoi

• AUTTAKAA PLIIS
        srfdtfyguhijöokpäl kirjoitti:

et tee mitää. se o rasittavaa ja säälittävää jos laitat kymmene viestii "miks et vastaa"

ODOTA ja niiku tos sanotii käytä omii aivoi

Huoh... nyt en kohta jaksa enää... kyl mullaki joskus menee hermot. Mikä vittu siinä on, että jos mä asiallisesti kysyn neuvoa, niin sitten kaikenlaiset saatanan mikkihiiret tulee pätemään vittu ihan turhanpäiväsiä asioita. Koittakaa nyt tajuta, että mulla on omat aivot jne. mutta olen kovin kokematon tyttöjen kanssa joten siksi kysyin neuvoa. Ja kun tuossa kysyin että mitä tytölle sanoisin, niin osaan kyllä sanoa itsekkin, mutta ajattelin että jos jotkut tytöt olisivat sanoneet naisnäkökulmasta et mitä kannattais tehä. Sen sijaan asiattomat kommentit voi loppua tästä ketjusta tähän. Ja tämä vuodatus oli äskeisille kommentoijille, kaikki muut ovat neuvoneet asiallisesti, kiitos siitä!! :) ja neuvokaa nyt tytöt jatkossa että mitä tekisin? Jatkanko nyt vaan venaamista?? Mitäs veikkaatte, vastaako hän enää, kun on ollut jo pari päivää vastaamatta???

• lallotilallotilallot

Huoh... nyt en kohta jaksa enää... kyl mullaki joskus menee hermot. Mikä vittu siinä on, että jos mä asiallisesti kysyn neuvoa, niin sitten kaikenlaiset saatanan mikkihiiret tulee pätemään vittu ihan turhanpäiväsiä asioita. Koittakaa nyt tajuta, että mulla on omat aivot jne. mutta olen kovin kokematon tyttöjen kanssa joten siksi kysyin neuvoa. Ja kun tuossa kysyin että mitä tytölle sanoisin, niin osaan kyllä sanoa itsekkin, mutta ajattelin että jos jotkut tytöt olisivat sanoneet naisnäkökulmasta et mitä kannattais tehä. Sen sijaan asiattomat kommentit voi loppua tästä ketjusta tähän. Ja tämä vuodatus oli äskeisille kommentoijille, kaikki muut ovat neuvoneet asiallisesti, kiitos siitä!! :) ja neuvokaa nyt tytöt jatkossa että mitä tekisin? Jatkanko nyt vaan venaamista?? Mitäs veikkaatte, vastaako hän enää, kun on ollut jo pari päivää vastaamatta???

LOPETA JO SE INISEMINEN

• Vähän vinkkejä. :)

Suosittelen, että yrität olla sellanen mahdollisimman rento ja aito. :) Jos tyttö ei vastaa muutamaan tuntiin viestin kuluessa, ei siinä mitään - meillä kaikilla on välillä jotain muuta tekemistä ja itse en einakaan kyttää kännykkää 24/7. Tai sillä tytöllä saattaa olla muutakin tekemistä, vaikkapa harrastuksia, ruoanlaittoa tai siivousta - ihan arkisia juttuja! Tai jos hän ei ole muutamaan päivään vastannut, hän ei ole ehkä huomannut viestiä tai sitten häntä ei kiinnosta vastata jatkuviin "moi" viesteihin. Kannattaa puhua silloin kun on jutusteltavaa, kysyt vaikka että "Olisko sulla aikaa jutella? On vähän tylsää. :)" Ja sitten jos tyttö sanoo joo, juttelet jostain ihan arkisista jutuista, esim. kyselet mitä se on tehny tänää, muutenkin yrität vähän kysyä sen harrastuksista ja lempijutuista, muttet sillaan tunkeillen että kokoajan "mikäs sun lempieläin? Syntymäpäivä? Lempiväri?" jne. Ja välillä sanot että "vau, vähä siistiä" tai "kiva juttu!" ja samalla kerrot jotain ittestäs siinä välissä. Ja jos teillä on jotain yhteistä, esim. yhteinen harrastus, kysy siitä sitten - on paljon helpompaa jutustella jostain, mistä kummatkin tykkää! Ja kenties joskus teette tätä juttua yhdessäkin, tai jos joskus pyydät häntä ulos, tekisitte sitten sitä. ^^

Toivottavasti auttoi. :)

• AUTTAKAA PLIIS

Joo kiitos neuvoista:)
        Sekin siinä juttelussa on myös ongelma, että kun me jo tunnetaan niin hyvin toisemme sekä toistemme harrastukset, niin se voi olla vähän vaikeaa keksiä niistä mitään puhuttavaa... :( Oisko jotai muita puheenaiheita vielä mistä tytöt pitävät??

• -97 boy

Joo kiitos neuvoista:)
        Sekin siinä juttelussa on myös ongelma, että kun me jo tunnetaan niin hyvin toisemme sekä toistemme harrastukset, niin se voi olla vähän vaikeaa keksiä niistä mitään puhuttavaa... :( Oisko jotai muita puheenaiheita vielä mistä tytöt pitävät??

Hieno ketju tämä kyllä! :) Mielestäni sun kannattais nyt oikeesti vain kysyä siltä haluaisiko se lähteä sun kanssa jonnekkin. Esim. Keilaamaan,elokuviin. Ensikesään on ihan liian pitkä odottaa. Siinä ajassa ehtii tapahtua monenlaista ja tunteet voivat muuttua. Nyt sun täytyy vain uskaltaa ottaa se rohkea askel eteenpäin! :) Tsemppiä!

• ...

En tiiä kui pitkäl oot jo, mut jos kysyt silt et mitä teet, ja se vastaa "en mitää, sä?" Nii lähetä sil vaik et "pääsekkö ulos sitte jos ei oo muut tekemist?" Jos meette ulos sitte, nii sun ei tartte ees mennä mihinkää kalliisee ravintolaa tai mihinkää. Mun eka treffi exän kaa(erottiin koska sil ei ollu aikaa tavata, nii oli sen mielest parempi et erottii) oli luokkaretkel. Mää veon se lasertagii ja pelattiin sitä, sitte me mentii syömää(luokkarahastosta) raxii. Ei sen tartte olla mit super romanttista, vaa ku näytät vaa et annat kaikkes ja oot siel sen takia, ei minkää muun takia, nii pitäis mennä aika hyvin. Toisel treffil mentii uimaa nii tönäsin sen hyppyterineilt alas, laskwutu jaloillee, sitte se tönäs mut mahallee 5m... Mut nii paikal ei oo välii. Onnee vaa sulle, ja hyvää jatkoo

• AUTTAKAA PLIIS

Joo terve taas tälleen 5pv tauon jälkeen!
        No, ensin pyydän että jotkut ei taas alota mitään paskamyrskyä. Eli, ollaan nyt jonkin verran viestitelty ja nyt näyttää vihdoin siltä että hän voisikin olla kiinnostunut musta. Nimittäin nyt se vastaa viesteihin ja myös pidemmin ja vaikuttaa muutenkin kiinnostuneemmalta kuin pari vk sitte. Mutta haluan jutella vielä pari vk ja katsoa miten kiinnostunut se oikeesti on. Se mistä kysyisin, niin onko se nyt kauhean noloa kertoa vaikka wapissa tunteista? Ei muuten mitää mut nyt mietityttää oikeasti se tapaamisen järjestäminen. Eli miten sen teen?? Laittakaa jotai esimerkkei miten ehdotan tytölle tapaamista! Ottakaa vinkeissä huomioon tuo välimatka! Kiitos!:)

• 03 poika

No, ensin pyydän että jotkut ei taas alota mitään paskamyrskyä. Eli, ollaan nyt jonkin verran viestitelty ja nyt näyttää vihdoin siltä että hän voisikin olla kiinnostunut musta. Nimittäin nyt se vastaa viesteihin ja myös pidemmin ja vaikuttaa muutenkin kiinnostuneemmalta kuin pari vk sitte. Mutta haluan jutella vielä pari vk ja katsoa miten kiinnostunut se oikeesti on. Se mistä kysyisin, niin onko se nyt kauhean noloa kertoa vaikka wapissa tunteista? Ei muuten mitää mut nyt mietityttää oikeasti se tapaamisen järjestäminen. Eli miten sen teen?? Laittakaa jotai esimerkkei miten ehdotan tytölle tapaamista! Ottakaa vinkeissä huomioon tuo välimatka! Kiitos!:)

Minusta ei ole noloa kertoa tytölle tunteita wapissa

• Boy97
        03 poika kirjoitti:

Minusta ei ole noloa kertoa tytölle tunteita wapissa

Itse ainakin sovittiin yks isompi kaupunki jossa vietettiin yhdes sellaset 5h :) se kaupunki oli molempia suht lähellä. Sinne mentiin koska molempien kotikaupungit oli sellasia pieniä niin siellä ei olis keksinyt niin paljoa tekemistä :) käytiin keilaamas,syömäs ja shoppailtiin :)

• tyttö 97

Vitsi kiinnostava ketjuuu! :)))

• AUTTAKAA PLIIS
        tyttö 97 kirjoitti:

Vitsi kiinnostava ketjuuu! :)))

Joo mut antakaa nyt vinkkei tohon mistä kysyinki jo...

• muijja 97

Hassua et oot ylipäänsä elossa vielä. Ite en todellakaa pystyis ajattelee jotai asiaa tollee halki. Relaa vähä ja jos tykkäät siitä noin paljon nii kerro sille. Sä aiot kertoa sen sille kummiski(?)joten mikset sä kerro heti. Jos vaan jahkailet niin se kynnys kertoa koko juttua suurenee vaan entisestään ja yhtenä päivänä huomaat et joku toine jätkä vei jo sun muijan ku jäit nuolee näppejäs sillo ku piti toimii. Ite oon tyttö (97) ja oon ollu nytte mun jätkän kaa yhes 2 vuotta. Kaikki alkoi siitä että Jaro kerto mulle et se tykkää musta ja tais se sanoo tyylii jotai et oon hyvän näköne tai jtn. Tunnettii jo entuudestaa sillee aika hyvin ja alettii sitte olee aatellen et katotaa mitä tulee. Enkä missään vaiheessa epäröiny mitään tai ees miettiny että mitäs seuraavaks, vaan keskityin siihe että mulla ois hyvä olla. Jos se tyttö tekee sut onnelliseks kerro se sille. Ole rohkea! Älä mieti vaan fiilistele ja muista että kerran sitä vaan eletään ja on niitä muijia muitakin. :)

• seksitohtori

Kaada tyttö sänkyyn, älä ajattele muuta ja kysy seksin jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe